Vikakoodi D7
Vikakoodi D7
Vikakoodi D7 oli muistissa mutta ei aktiivinen tarkistushetkellä.
Tuo ilmeisesti viittaa sytytyspuolaan?
Olisiko tuo syynä korkeisiin päästöihin CO=0,5 ja HC=140?
Auto on C280 (W202) -96.
Vikamuisti nollattiin joten pitänee tsekata tuleeko uudelleen. Auto käy ja toimii omasta mielestä hyvin mutta ei mene päästöistä läpi.
Nollautuuko muuten vikakoodit jos akku on irti 15 min?
Tuo ilmeisesti viittaa sytytyspuolaan?
Olisiko tuo syynä korkeisiin päästöihin CO=0,5 ja HC=140?
Auto on C280 (W202) -96.
Vikamuisti nollattiin joten pitänee tsekata tuleeko uudelleen. Auto käy ja toimii omasta mielestä hyvin mutta ei mene päästöistä läpi.
Nollautuuko muuten vikakoodit jos akku on irti 15 min?
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
- Dieselpower
- Vakiokalustoa
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su 11.07.2004 21:01
- Paikkakunta: Kivialho City
Tuossahan on noita puolia kolme kappaletta tulppien päällä ja yheltä menee aina sen alla olevan lisäksi toiselle tulpalle vielä.
Yksi puola on jo vajaa vuosi sitten mennyt tuosta. Onko nuo kulutustavaraa että kannattaa vaihtaa kaikki?
Tarvikkeena noin 80e/kpl vai olisko parempi olla originaali?
Yksi puola on jo vajaa vuosi sitten mennyt tuosta. Onko nuo kulutustavaraa että kannattaa vaihtaa kaikki?
Tarvikkeena noin 80e/kpl vai olisko parempi olla originaali?
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
Miten ne puolille menevät sähköjohdot?joltcola kirjoitti:Tuossahan on noita puolia kolme kappaletta tulppien päällä ja yheltä menee aina sen alla olevan lisäksi toiselle tulpalle vielä.
Yksi puola on jo vajaa vuosi sitten mennyt tuosta. Onko nuo kulutustavaraa että kannattaa vaihtaa kaikki?
Tarvikkeena noin 80e/kpl vai olisko parempi olla originaali?
Onko kuinka pahasti kovettuneet/halkeilleet?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Viime keväänä kun oli se puolan vaihto niin en huomannut että olisi huonossa kunnossa. Täytyy tänään tai huomenna kattoa miltä näyttää. Voisko tulppien väristä tai kunnosta jotain sanoa jos joku puola kränää?Jube kirjoitti:Miten ne puolille menevät sähköjohdot?
Onko kuinka pahasti kovettuneet/halkeilleet?
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
Joo, taisit sanoa koodin ihan oikein. Asentelin Mersun WIS:in ja sen mukaan koodi 007 on Intake air temperature sensor (B17) open circuit. Tuo minun kertoma koodi (D7) on saatu Boschin vikadiagnostiikalla. Siinä varmaankin menee koodit erilailla..?PM kirjoitti:Katsoin yhdestä taulukosta ja sen mukaan DTC 7 (OEM 007) olisi IAT sensor (B17) open circuit eli oliskohan tuo imuilman lämpöanturi.
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280