Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » To 20.11.2003 17:04
no perhana, nyt on pakko ruveta maskia maalaan korinväriseksi ja laittaa lisää kromiripoja
vai mitä mieltä raati on ?
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » To 20.11.2003 17:07
No paras olisi jos laittaisit faceliftin maskin ja valot, mutta on tuo maalattukin ihan hieno.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » To 20.11.2003 17:28
niinpä , täytyy tyytyä tuohon, maksaa niin paljon vähemmän
_Antti
Mersumies
Viestit: 592 Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja _Antti » To 20.11.2003 18:28
dääm kun vois näyttäis hyvältä, (varsinkin kaukaa katsottuna..
) ja vielä kun autos on tuon värinen..
-Antti
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Harto
Vakiokalustoa
Viestit: 120 Liittynyt: Ma 24.03.2003 23:49
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Harto » To 20.11.2003 21:06
Juu, tuo näyttää hyvältä, niinkuin auto muutenkin
Näyttää jotensakin matalemmalta tuon korinvärisen maskin kanssa.
- W210 E230 T A -97
Ex - W210 E320T A -98
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Pe 21.11.2003 08:54
jepulis sitä se tekee ainakin, eli näyttä matalemmalta tuo keula
tänään meen kysyy maalarilta mitä pyytää maskin maalauksesta
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » Pe 21.11.2003 08:59
Keula kyllä näyttää matalammalta tolla uudella maskilla. Muutenkin muuttaa sopivasti ilmettä.
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Olli Lajunen
Asiantuntija
Viestit: 1225 Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri
Viesti
Kirjoittaja Olli Lajunen » Pe 21.11.2003 10:24
Molemmat näyttävät todella siisteiltä!
Vasemmanpuoleinen näyttää todellakin matalammalta, kun taas oikeanpuoleinen ei ole enää ns. harvinainen.
Jos vähällä vaivalla ja rahalla haluat eri ilmettä niin kokeilepa laittaa pelkkä tuplarivoitus...
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Pe 21.11.2003 10:27
Olli Lajunen kirjoitti: Molemmat näyttävät todella siisteiltä!
Vasemmanpuoleinen näyttää todellakin matalammalta, kun taas oikeanpuoleinen ei ole enää ns. harvinainen.
Jos vähällä vaivalla ja rahalla haluat eri ilmettä niin kokeilepa laittaa pelkkä tuplarivoitus...
no täytyy koittaa, saatte kuvat siitä sit myös tänään
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » Pe 21.11.2003 10:53
Jos tuon maalaat, ni mitens ois jos jättäisit sen korkeamman "pokkauksen" siitä muoviritilikön reunalta kiiltäväksi?
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Pe 21.11.2003 12:28
juhis2000 kirjoitti: Jos tuon maalaat, ni mitens ois jos jättäisit sen korkeamman "pokkauksen" siitä muoviritilikön reunalta kiiltäväksi?
nii joo , tätä kokeillaan sit myös
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » Pe 21.11.2003 14:48
epk kirjoitti: juhis2000 kirjoitti: Jos tuon maalaat, ni mitens ois jos jättäisit sen korkeamman "pokkauksen" siitä muoviritilikön reunalta kiiltäväksi?
nii joo , tätä kokeillaan sit myös
Mulla oli yhessä vaiheessa tuo maski siinä moodissa, vois kaivella kuvia esiin jostain...tuolla mun projektisivulla on pari huonolaatuista kyl, mut...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
veka
Sisäänajossa
Viestit: 8 Liittynyt: La 07.06.2003 17:41
Paikkakunta: h:ki
Viesti
Kirjoittaja veka » Pe 21.11.2003 19:07
Vasemman puoleinen ilman muuta,jännä miten paljon vaikuttaa
maskin muutos!
veka c200
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Pe 21.11.2003 20:53
no täs olis pelkkä tuplarivoitus
Marko M
Mersumies
Viestit: 1693 Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Marko M » Pe 21.11.2003 21:06
Molemmat kyllä oikein komeita!
230 C 1978
Ama
Sisäänajossa
Viestit: 49 Liittynyt: La 08.11.2003 11:56
Paikkakunta: Luonais-Häme Forssa
Viesti
Kirjoittaja Ama » Pe 21.11.2003 23:03
Kyllä ne molemmat on komeita mutta toi pelkkä tupla rivoitus on mun mielestä noista se paras tietenkin tää on mun mielipide, jotenkin se on orvon olonen kun ei kromi kiillä siinä kehyksessä.
tupis
Mersumies
Viestit: 676 Liittynyt: Su 20.04.2003 21:58
Paikkakunta: JNS
Viesti
Kirjoittaja tupis » Pe 21.11.2003 23:38
Vautsi , kylläpä on komeen näköinen ilmestys .Parempi kuin ennen
Olli Lajunen
Asiantuntija
Viestit: 1225 Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri
Viesti
Kirjoittaja Olli Lajunen » La 22.11.2003 00:24
Kyllä tuo tuplarivoitus näyttää parhaimmalta.
Hik!
(Prkl kun iski hikka päälle...
)
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » La 22.11.2003 10:27
Pelkät tiheät rivatkin kyllä hakkaavat alkuperäisen.
Tossa vähän projektiaikaisia kuvia yllä mainitsemastani konversiosta, tosin harvoilla rivoilla:
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » La 22.11.2003 10:58
Vasemman puoleinen on parempi, tarpeeksi erikoinen ja muokkaa keulan ilmettä sopivasti.
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
raul
Mobilisti
Viestit: 2966 Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä
Viesti
Kirjoittaja raul » La 22.11.2003 11:15
Ja jos E keulan laitat niin ilmehän muuttuu korkeammaksi, mikä tuskin on tarkoitus... Etkä varmaan halua mitää teiniluomia vai...?
Noista esitetyistä kuvista olen vasemman eli maalatun puolella. On kuitenkin "harvinaisempi"kin...
juha
Mersumies
Viestit: 749 Liittynyt: Pe 04.04.2003 18:18
Paikkakunta: Lahti
Viesti
Kirjoittaja juha » La 22.11.2003 12:21
Ota tuo pystyripa pois, se tekee optisesti leveämmän näköisen tuosta keulasta. Demecin tunaamista mersuista voi käydä katsomassa:
http://www.demec.fi/Pacecar/galleria.htm#124
Vaakarivat saa työnnettyä yhteen keskelle kun tekee listan kärkeen pienen pykälän. Pituus riittää hyvin, listaa on kromin takana piilossa riittävästi.
--
Mercedes Benz 220E
Honda Africa Twin 750
--Rättivaraston hoitaja--
raul
Mobilisti
Viestit: 2966 Liittynyt: Ma 09.06.2003 13:22
Paikkakunta: Etelä
Viesti
Kirjoittaja raul » La 22.11.2003 13:52
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » La 22.11.2003 17:06
no tuollainen vois olla paras, laittaa vielä niitä ripoja lisaa vaan
mitä pystylistan pois ottamiseen tuleen, musta sit tulee jotenkin hullun näköinen sen jälkeen
Juhis.
Tuningspesialisti
Viestit: 2328 Liittynyt: Ti 08.04.2003 01:12
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja Juhis. » La 22.11.2003 17:24
Sama vika, joskus hopeisessa Mersussa moista kokeilin, ei istunut silmään.
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Make
Mersumies
Viestit: 971 Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski
Viesti
Kirjoittaja Make » La 22.11.2003 19:15
Joopa,omaa laitoin tuplarivoituksen olman pystylistaa ja näytti jotenkin liian leveältä
Nyt on pystylistakin laitettu ja tuplarivoitus,sekä verkko musta,ja listat kaikki uudet(veholta)täytyy myöntää että lopputulos on tosi siisti ja listat ovat suorassa.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Su 23.11.2003 13:49
sii ois sit pienen kromireunan kanssa, mielestäni on parempi ilman sitä, ja kaikenlisäksi on vaikea toteuttaa tuo pienikromireunus kun se kehys maalataan
tuo kromikehys kannattaa ilmeisesti hio puhtaaksi (siis kromi kokonaan pois
) ennen maalausta
enska
Tuningspesialisti
Viestit: 1978 Liittynyt: Ti 17.06.2003 23:21
Paikkakunta: stadi ja sisäkehä
Viesti
Kirjoittaja enska » Su 23.11.2003 14:11
Koko maskiin vaan väriä ja muutama lista lisää niin hyvä tulee. Tänään sain ittestäni sen verran irti, että aloin tuunamaan tota "vara" maskia reseptillä: Mustaksi ritilä ja lisää listoja. Kattoo jos jaksaa josku laittaa kiinni autoon
Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
RikuK
Vakiokalustoa
Viestit: 430 Liittynyt: Ke 30.04.2003 10:07
Viesti
Kirjoittaja RikuK » Su 23.11.2003 22:06
Mistä noita ripoja (poikittaisia) saa lisää ja mitä ne maksaa?
epk
Valvoja
Viestit: 12808 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Su 23.11.2003 22:52
veho, 2,7 € kappale
motonet , 2.69€ kappale
turun auttistenaukion huijari (turun tarviketuonti) 5€ kappaleesta