w123 200D
w123 200D
elikkä ois sellanen kysymys että onko tollasessa vm-83 200D dieselin pumpussa mitää mahdollisuutta saada nostettua syöttöä? tai jokin muu keino millä sais edes vähän paremmin tollasen liikkumaan? ja rahaahan en oo aatellut käyttää tollaseen hommaan yhtään että jos on jokin keino miten voin ite tehdä jotain
w201 -89 2.0
wv golf variant
wv golf variant
Re: w123 200D
On mahiksia. Täällä on esim. lukuisia kirjoituksia siitä. Voi käyttää hakua ja tietoa löytyy aivan varmasti.j-ptuning kirjoitti:elikkä ois sellanen kysymys että onko tollasessa vm-83 200D dieselin pumpussa mitää mahdollisuutta saada nostettua syöttöä?
Re: w123 200D
Hop hop... pysytäänpä nyt aiheessa. Kertoisiko joku jo tuolle ne pari syöttöpumpun ruuvia joita pittää kääntää. Jospa jollain olisi vielä ne kuvat tallella joita täälläkin on ihmetelty.j-ptuning kirjoitti:tai jokin muu keino millä sais edes vähän paremmin tollasen liikkumaan? ja rahaahan en oo aatellut käyttää tollaseen hommaan yhtään että jos on jokin keino miten voin ite tehdä jotain
Mul on nuo kuvat, yksärillä mulle voi laittaa meiliosotteen jonne voin sen kuvan laittaa.
Maltillinen itsetehty säätö tiputtaa kulutusta ja tuo mukavasti tehoja ja venyvyyttä lisää. Savutuskin saattaa lisääntyä.
Kokemusta on -81 200D.
Tai sitten voi laittaa isomman pannun, kuten yllä mainittiin.
300D ja 3.92 on varsin drift happy laite sateella.
Maltillinen itsetehty säätö tiputtaa kulutusta ja tuo mukavasti tehoja ja venyvyyttä lisää. Savutuskin saattaa lisääntyä.
Kokemusta on -81 200D.
Tai sitten voi laittaa isomman pannun, kuten yllä mainittiin.
300D ja 3.92 on varsin drift happy laite sateella.
Masta 6_2_6
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Väliaikainen mese tuolla: http://mesefi.forumup.com/
Nostetaan nyt vanhaa topicia sen verran ylös. Eli tuli hommattua tuollainen w123 200D jääradalle, ja nyt tarvisi lisätä hieman syöttöä. Ja noissa vanhoissa topiceissa ei enää näy kuin punaiset x:t kuvien paikalla. joten jos joku olisi niin ystävällinen, että viitsisi liittää kuvallisen ohjeen syötön lisäämiseen niin olisin todella kiitollinen. Koitin joillain ohjeilla, ja otin pumpun takakantta irti mutta en viitsinyt ottaa kokonaan kun sieltä alkoi tulla öljyä oikein huolella.
Ja jostain lueskelin ettei saisi polttoöljyllä ajaa edes omalla maallaan, vaikka auto ei kilvissä olekaan??? Voiko tuo pitää paikkaansa?
Ja jostain lueskelin ettei saisi polttoöljyllä ajaa edes omalla maallaan, vaikka auto ei kilvissä olekaan??? Voiko tuo pitää paikkaansa?