W210 hankintaa harkitseva
W210 hankintaa harkitseva
Farmari- mallia, mutta millä koneella, jos bensiini tai diesel. Jonkin verran tulee asuntovaunun ja peräkärryn vetoa vuosittain. Ajokilometrejä n. 20-25 tkm. vuodessa, enimmäkseen matka-ajoa. Onko diesel toimintavarmempi? Otan mielelläni mielipiteitä ja käytännön kokemuksia vastaan ko. MB:n mallista.
Kiitos viesteistänne jo etukäteen.
Kiitos viesteistänne jo etukäteen.
w 210 harkintaa harkitseva
osta 320 cdi-voima ei lopu kesken ja kulutus on naurettavan pieni n.6,5-7,5l. sadalla.itse olen ajanut sellaisella tänä kesänä yli 10000 km.ja olen erittäin tyytyväinen.ruostetta saattaa löytyä ovien päältä ja takaluukusta,mutta se ei ole ongelma.mersulla on 30 vuoden ruostetakuu ja se myös toimii käytännössä.
No lues ens hätään noi ja etti haulla lisää...
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39150
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43158
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Tuossa viimeisessä on galluppi tyytyväisyydestä.
Ite summaisin seuraavasti W210:in:
Isolla dieselillä mahtava peli. Ruosteet vaivaa, pitää suojata ja hoitaa. Joillain ymmärrettävästi voi mennä hermot, jos on tottunut ruosteettomaan autoon. Ite en siittä niin pulttia ota, kun auto on muuten mieleinen. Eikä se mitään käsiin ruostu. Monella tutulla on ja hyvin pärjäillään. Pitää muistaa, että kyseessä on käytetty auto. Ei se ole uusi ja virheetön.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39150
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=43158
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Tuossa viimeisessä on galluppi tyytyväisyydestä.
Ite summaisin seuraavasti W210:in:
Isolla dieselillä mahtava peli. Ruosteet vaivaa, pitää suojata ja hoitaa. Joillain ymmärrettävästi voi mennä hermot, jos on tottunut ruosteettomaan autoon. Ite en siittä niin pulttia ota, kun auto on muuten mieleinen. Eikä se mitään käsiin ruostu. Monella tutulla on ja hyvin pärjäillään. Pitää muistaa, että kyseessä on käytetty auto. Ei se ole uusi ja virheetön.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
"Boss"] Väyryseen älköön kukaan haksahtako.
Nimim. korjauksiin 5000€/v ja paska ruostuu käsiin.[/quote]. takuu asioista en tiedä,mutta 5000E/v siitä en ole samaa mieltä kanssasi.en tiedä kuinka huonon väykyn olet omistanut tai omistat,omassani olen joutunut kyllä erinäisiä asioita tekemään ja vaihtamaan,mutta en sentään ole edes koko omistus ajan aikana laittanut/tarvinnut 5ke koko auton korjauksiin.ruoste kyllä harmittaa mutta eiköhän se harmita kaikki auton omistajia.
Nimim. korjauksiin 5000€/v ja paska ruostuu käsiin.[/quote]. takuu asioista en tiedä,mutta 5000E/v siitä en ole samaa mieltä kanssasi.en tiedä kuinka huonon väykyn olet omistanut tai omistat,omassani olen joutunut kyllä erinäisiä asioita tekemään ja vaihtamaan,mutta en sentään ole edes koko omistus ajan aikana laittanut/tarvinnut 5ke koko auton korjauksiin.ruoste kyllä harmittaa mutta eiköhän se harmita kaikki auton omistajia.
Se hankinta..
Kyllähän jokainen auto ruostuu japskeista lähtien kun varsinkin etelän teille kylvetään kymmeniä tonneja suolaa teille talvisin.Eipä täällä pohjoisessa suolaa juuri käytetä.Pysyy ruosteet kurissa. Jaa osta väyrynen kyllä se vetää niikuin muutkin" bensakin"
[b]W210 Avantgarde E230 -97[/b] Nissan Sunny B11 -86 Volvo Pv 544G Special -66 EX. W124 200B -90
Omaani voin sanoa olevan tyytyväinen vaikka ruostetta on ollut (veho takuu korjasi) ja vähän ilmavaivoja...
On hyvä peli ajaa kun alusta on kunnossa pitäisin jopa parempana kuin 211 koppa ja ainakin huomattavasti hiljaisempana.
Omani on isolla ahdetulla dieselkoneella ja sellaisella ajelu on sopivan vaivatonta. Kärryn vedossa (trailerilla Amazon) ei menossa ollut mitään ongelmaa, vääntöä riittää.
Mielestäni aika paljon suotta parjattu tuota väykkyä
On hyvä peli ajaa kun alusta on kunnossa pitäisin jopa parempana kuin 211 koppa ja ainakin huomattavasti hiljaisempana.
Omani on isolla ahdetulla dieselkoneella ja sellaisella ajelu on sopivan vaivatonta. Kärryn vedossa (trailerilla Amazon) ei menossa ollut mitään ongelmaa, vääntöä riittää.
Mielestäni aika paljon suotta parjattu tuota väykkyä
Ei oppinut olutta ojaan kaada
Niin, kattokaas tuosta gallupista. Siinähän on käyttäjien kokemukset arvosanoina. Siellä on pari-kolme hermot menettänyttä ja sitten 60 tyytyväistä.pyhimys kirjoitti:Omaani voin sanoa olevan tyytyväinen vaikka ruostetta on ollut (veho takuu korjasi) ja vähän ilmavaivoja...
On hyvä peli ajaa kun alusta on kunnossa pitäisin jopa parempana kuin 211 koppa ja ainakin huomattavasti hiljaisempana.
Omani on isolla ahdetulla dieselkoneella ja sellaisella ajelu on sopivan vaivatonta. Kärryn vedossa (trailerilla Amazon) ei menossa ollut mitään ongelmaa, vääntöä riittää.
Mielestäni aika paljon suotta parjattu tuota väykkyä
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42737
Veikkaisin, että hermot menee, jos on laitettu isot rahat käytettyyn autoon ja sitten aateltu, että voi ajella ilman kustannuksia monta vuotta. Ei ole varauduttu lisäkuluihin. Eihän se näin mene !!! Toiveajattelua !!!
Ite oon ajellu vaikka millä vehkeillä ja "toimintatonni" kuuluu asiaan silloin tällöin.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Pyhimyksen kans samaa mieltä: isokone mukava ajaa,ja turhaan on haukuttu kyllä väyrynen on ihan kunnon laite.tietysti saa olla sitä mieltä mitä tykkää,joten olen kans ainakin omaani tyytyväinen,mutta en koskaan ole ajatellut että voin vain sillä ajella vuositolkulla tekemättä mitään,siksi usein teen remontit jo ennen kuin auto tosiaan hajoo,tietysti kaikkea ei voi ennakoida,mut omaani ainakin tutkin kriittisesti periaatteessa päivittäin.
Jos meinaat kärryä vedellä niin E220 kiisseli ja isommat on varmasti ok.
Ruostekorjaukset maksoi Veho, kustannukset itselle 0 € (auto vm.1999).
Muista kustannuksista, poislukien renkaat , normaalit suodattimet ja tuulilasinpyyhkijät, niin itsellä mennyt 50 tkm aikana jona autoni omistanut
- jarrulevyt ja palat uusiksi (kuluvia osia, ei kalliita)
- 2 x parkkivalo
- "vapaaehtoinen" ruostesuojaus 400 €
Minusta aika vähän.
Ruostekorjaukset maksoi Veho, kustannukset itselle 0 € (auto vm.1999).
Muista kustannuksista, poislukien renkaat , normaalit suodattimet ja tuulilasinpyyhkijät, niin itsellä mennyt 50 tkm aikana jona autoni omistanut
- jarrulevyt ja palat uusiksi (kuluvia osia, ei kalliita)
- 2 x parkkivalo
- "vapaaehtoinen" ruostesuojaus 400 €
Minusta aika vähän.