E420 V8 -96[osia vaihdettu]
E420 V8 -96[osia vaihdettu]
Joo tollenen lintta tuli hommattua kun sain halvalla
Ihan kelpo peli.. Sen verran on matala ettei meinaa kumpaankaan kotitalliin päästä niin ettei pakoputki hipoisi kynnystä.
Varustusta tuossa on kyllä melkein kaikki mitä on saanut. Laitan listaa myöhemmin.
Ei tuossa nyt suurta projektia ole mutta aina vanhassa jotain. Ainakin ESP-valo palaa koko ajan, jotain pientä ruostetta on, raitisilmasuodatin taitaa olla tukossa, jarrut vähä taristää...ei muuta nyt äkkiseltään.
Äsken pesin konehuoneen ja eikös piru alkanu rykimään. Joku puola vissiin kastui ja rupesihan se käymään kun otin puolien suojamuovit poies ja annoin kuivua hetken.
Sitten yritin kaivella sitä raitisilmasuodatinta pihalle mutta en saanu hanskalaatikkoa irti. Nyt on täältä ohjeet ja eiköhän se huomenna irtoa.
Jatketaan...
Ihan kelpo peli.. Sen verran on matala ettei meinaa kumpaankaan kotitalliin päästä niin ettei pakoputki hipoisi kynnystä.
Varustusta tuossa on kyllä melkein kaikki mitä on saanut. Laitan listaa myöhemmin.
Ei tuossa nyt suurta projektia ole mutta aina vanhassa jotain. Ainakin ESP-valo palaa koko ajan, jotain pientä ruostetta on, raitisilmasuodatin taitaa olla tukossa, jarrut vähä taristää...ei muuta nyt äkkiseltään.
Äsken pesin konehuoneen ja eikös piru alkanu rykimään. Joku puola vissiin kastui ja rupesihan se käymään kun otin puolien suojamuovit poies ja annoin kuivua hetken.
Sitten yritin kaivella sitä raitisilmasuodatinta pihalle mutta en saanu hanskalaatikkoa irti. Nyt on täältä ohjeet ja eiköhän se huomenna irtoa.
Jatketaan...
Viimeksi muokannut juhape, Su 20.03.2011 20:15. Yhteensä muokattu 13 kertaa.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Isällä E420T just ja hansikalokeron se ainakin otti pois kun vaihteli suodattimia. Olikos siellä sitte raitisilmasuodatin vai aktiivihiilisuodatin.. Ja piukassa se hansikaslokero oli ku itsekkin sitä kävin irottelees, mutta en onnnistunu niin en sitte väkisin viitsinyt vääntää toisen autosta mitään irti. Isukki sen sieltä jotenkin sai irti ehjänä ja siistinä, mut just en muista miten se tapahtui..
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
No niin nyt on raitisilmasuodin poistettu ja kyllä rupesi ilmaa tulemaan sisälle. Oli kyllä tosi paskaiset ne suodattimet ei varmaan muutamaan vuoteen ole vaihdettu.
Hanskalokero lähtee ulos kun ruuvien irroittamisen jälkeen kampeaa sitä yläreunaa isolla meisselillä alaspäin muutama sentti reunasta. Siellä on sellaiset kynnet jotka pitää sitä kiinni.
Siellä jalkatilassa on 2kpl jotain aktiivihiilisuodattimia jotka myös poistin.
Laittelen uudet tilalle kunhan saan hommattua ne.
Sytytysongelmat on kyllä vaivanneet tuon pesun jälkeen joten ÄLKÄÄ PESKÖ V8 KONETTA tai ainakin varokaa kastelemasta puolia/tulppia.
Piti sitten irroitella jokaikinen puola ja kuivata se tulpan reikä. Lähes jokaisessa oli vettä. Kylmänä pyöri kaikilla mutta kun lämpesi niin alkoi pyttyjä tippua ja röpöttää.
Saakohan noihin niitä puolissa kiinni olevia tulpanhattuja (onko ne edes irroitettavia?) Parissa oli alapää hiukan halki.
Kyllä tuo äsken pyöri vielä kuumaksi ajon jälkeenkin ihan OK. Huomenna sitten selviää jos se vielä jostain lyö kipinän läpi.
Hanskalokero lähtee ulos kun ruuvien irroittamisen jälkeen kampeaa sitä yläreunaa isolla meisselillä alaspäin muutama sentti reunasta. Siellä on sellaiset kynnet jotka pitää sitä kiinni.
Siellä jalkatilassa on 2kpl jotain aktiivihiilisuodattimia jotka myös poistin.
Laittelen uudet tilalle kunhan saan hommattua ne.
Sytytysongelmat on kyllä vaivanneet tuon pesun jälkeen joten ÄLKÄÄ PESKÖ V8 KONETTA tai ainakin varokaa kastelemasta puolia/tulppia.
Piti sitten irroitella jokaikinen puola ja kuivata se tulpan reikä. Lähes jokaisessa oli vettä. Kylmänä pyöri kaikilla mutta kun lämpesi niin alkoi pyttyjä tippua ja röpöttää.
Saakohan noihin niitä puolissa kiinni olevia tulpanhattuja (onko ne edes irroitettavia?) Parissa oli alapää hiukan halki.
Kyllä tuo äsken pyöri vielä kuumaksi ajon jälkeenkin ihan OK. Huomenna sitten selviää jos se vielä jostain lyö kipinän läpi.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ei ole takaluukussa mitään mallimerkintää. Putkisto lienee alkuperäinen, 2kpl katalysaattoreitaja takana ainakin helkkarin iso pönttö poikittain.k.puska kirjoitti:Kiitoksia tuosta hanskalokero ohjeesta
Ja ryhdikkään näköne V8 farkku
Onko mallimerkintää takalunkassa? Ja millanen putkisto Meillä tuosa 430 on kyllä pohja joka raapasee ennenkuin putki osuu maahan. Tai siltä se näyttää.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Kiitos. Niin oli tosiaan W124 koppainen. Onhan tämä väykky paljon nykyaikaisemman tuntuinen kuin satalankku. Isompi ja hiljaisempi. Konekin tuntuu pirteämmältä vaikka samat tehothan niissä pitäisi olla.Timo L. kirjoitti:Onnea! Sinullahan oli W124 samalla moottorilla aiemmin. Onko käytöksessä mitään eroa?
Kone on kai lähes sama mutta tässä ei ole enää virranjakajia vaan omat puolat joka sylinterille.
Äsken tuolla tallilla tutkailin nosturin nokalla pohjaa. Pientä pintaruostetta siellä täällä. Takapöntön irronnut suojapelti tuli kiinnitettyä takas pohjaan.
Sitten irroitin kuskinpuolen valot jonne meni myös vettä siinä pesussa ja jätin kuivumaan ilman polttimoita. Pitää muutan olla aika fakiiri että saa vaihdettua xenon-polttimon umpion ollessa paikoillaan. Ainakin pesunestepöntöt pitää nakata sivuun.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Onnittelut kasimersun ostajalle , paljonko irtoo hepoja tommoisesta "nykyaikaisesta kasista". Bensankulutustahan ei koskaan saa näistä kasikoneisista mersuista kysellä, se on "etikettivirhe" .
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Saman verran tässä on hepoja kuin vanhemmassakin eli 205kW/279hv.kaijan kirjoitti:Onnittelut kasimersun ostajalle , paljonko irtoo hepoja tommoisesta "nykyaikaisesta kasista". Bensankulutustahan ei koskaan saa näistä kasikoneisista mersuista kysellä, se on "etikettivirhe" .
Bensan se vie kaikki minkä tankkin laittaa
Tänään tuli sen verran rassailtua että koitin säätää oikeata valoa vähän vasemmalle mutta säätöruuvi ikäänkuin pyöri tyhjää. Umpio sydeemi irti ja joku ratashan sieltä on pettänyt. Olis pitäny purkaa koko paska levälleen ennekuin siihen olis päässy käsiksi. Onneksi siellä ihan reunassa takana on kuusiokolo jota se säätöruuvi siinä päällä pyörittää niin säädön sai tehtyä siitä myös umpio paikoillaan kun käytti pitkää taipuisaa jatkovartta.
Siiten pähkäilin hetken tuhkakupin valon kanssa mutten keksiny miten sen polttimon saa vaihdettua.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Vaihtuihan se tuhkiksen valo. Vaihdekepin ympäriltä kun nyppäs sen kehyksen pois niin sieltä alta paljastui pari ruuvia.
Tämmönen on varustelista:
WDB2102721AXXXXXX
Model E 420
Chassis 2102721A183210
Engine 119985 02 005805
Transmission 722625 08 131270
Order 0 6 219 01028
Delivery date 21.06.96
Dealer Hamburg branch (219)
Interior leather black or graphite (201)
Paint
189 emerald (green) black metallic (с 1993)
Options
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
275 front seat positioned lower memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
313 D-net mobile telephone on middle console, right (с 01.06.1995)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
405 right front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
472 electronic stability program (esp) (с 01.10.1993)dynamic handling control system
512 radio Becker Europa cassette radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael) xenon headlight (с 01.10.1993)
659 light alloy wheels -5-holes (avantgarde design) (с 01.10.1994)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
882 passenger compartment protection/towing-off protection (with anti-theft warning system only) (с 01.07.1993)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)rotating emergeny flasher, front (red light)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
Tämmönen on varustelista:
WDB2102721AXXXXXX
Model E 420
Chassis 2102721A183210
Engine 119985 02 005805
Transmission 722625 08 131270
Order 0 6 219 01028
Delivery date 21.06.96
Dealer Hamburg branch (219)
Interior leather black or graphite (201)
Paint
189 emerald (green) black metallic (с 1993)
Options
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
249 automatically dipping inside rear view mirror (с 01.06.1990)
275 front seat positioned lower memory package (driver's seat, steering column, mirror) (с 01.10.1993)
313 D-net mobile telephone on middle console, right (с 01.06.1995)
345 rains sensor for windshield wipers (с 01.10.1993)
354 antenna on roof centre rear for mobile D-net telephone antenna on roof centre rear for standard D-net telephone (с 01.10.1994)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
405 right front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
414 electric tilting/sliding roof in glass version (с 01.10.1988)
472 electronic stability program (esp) (с 01.10.1993)dynamic handling control system
512 radio Becker Europa cassette radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
551 anti-theft warning system (с 01.11.1978 по 31.03.1998)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
612 lamp unit: gas discharge lamp (ael) xenon headlight (с 01.10.1993)
659 light alloy wheels -5-holes (avantgarde design) (с 01.10.1994)
807 Change of year of model, last figure shows new model year
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
882 passenger compartment protection/towing-off protection (with anti-theft warning system only) (с 01.07.1993)
954 equipment package for avantgarde vehicles (с 01.06.1993)rotating emergeny flasher, front (red light)
988 ownership certificate and COC papers with EC model plate (с 01.06.1993)
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
PRKL, kuuntelin päivällä että joku kalina kuuluu auton alta. Ajattelin jo että jotain isompaa on hajonnu mutta äsken nosturilla kullostellessa selvisi että vasen katalysaattorihan siellä kolisee. Sisäkalut vissiin irti.
Ottikohan tuo itseensä niistä sytytyshäiriöistä vai ihan muuten vaan.
Maksaa varmaan hunajaa joten ensi hätään joutuu laittamaan tilalle suoran putken.
Ottikohan tuo itseensä niistä sytytyshäiriöistä vai ihan muuten vaan.
Maksaa varmaan hunajaa joten ensi hätään joutuu laittamaan tilalle suoran putken.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Nyt on vasen katalysaattori tyhjennetty. Silppua tuli heti kun irroitin sen. Sisään kun katsoi niin takaosan kennosto oli ehjä mutta mennyt jo etuosan murenista puoliksi tukkoon. Rautarassilla tyrkin koko pöntön tyhjäksi.
Tossa huonolaatuinen kännykamerakuva kun en jaksanu hakea oikeata kameraa tallille.
Tossa huonolaatuinen kännykamerakuva kun en jaksanu hakea oikeata kameraa tallille.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Kyllä tuo luultavasti toimivat katit tarvii katsastukseen. Eikä tuolla tommosena jaksa pitkään ajaa. Pitää aika kummia ääniä tuo ontto pönttö.
Olisinkin äsken laittanu suoraa putkea tilalle mutta ei ollu tallilla tarpeeks paksua.
Korjailin sitten toimimatonta takalasin pyyhkijää. Oli menny lasinpesunesteet sinne koneiston ja moottorin sisään ja koko paska ihan totaalisen jumissa.
Nyt pyyhkijä kyllä heiluu mutta vettä ei tule kun piti jättää letku irti.
Tuon jumiutumisen oli aiheuttanut juuri se akselin läpi menevän putken vuoto. Siinä on sellainen muovinen kulma johon se letku tulee ja toinen pää pitäis olla syvällä siellä akselilla. Tämä oli katkennut sieltä sisältä.
Olisinkin äsken laittanu suoraa putkea tilalle mutta ei ollu tallilla tarpeeks paksua.
Korjailin sitten toimimatonta takalasin pyyhkijää. Oli menny lasinpesunesteet sinne koneiston ja moottorin sisään ja koko paska ihan totaalisen jumissa.
Nyt pyyhkijä kyllä heiluu mutta vettä ei tule kun piti jättää letku irti.
Tuon jumiutumisen oli aiheuttanut juuri se akselin läpi menevän putken vuoto. Siinä on sellainen muovinen kulma johon se letku tulee ja toinen pää pitäis olla syvällä siellä akselilla. Tämä oli katkennut sieltä sisältä.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Teinpä äsken ostoksia netissä ja ostin MB Carsoft - interfacen ja piuhat auton sielunelämän tutkimista varten. Saapas nähdä saako noilla mitään selville...
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Laitan tarkempia tietoja kunhan saan laitteen käsiini.Bruno59 kirjoitti:Terve,
Itsekkin ajattelin tuollasen hommata, mistä hankit ja mitä maksoi ?
Jos saapi kysyä ?
Kommentteja toiminnasta ?
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Jep, koodinlukija tuli tuossa viikolla. Moottorin (ME) ohjausyksikköön sillä saa yhteyden mutta muihin ei. ME antaa livedataa joten kaikki anturitiedot sieltä saa ulos mutta pitäis saada muihinkin yhteys.
Laitoin tästä kysymyksen tuonne tekniikka-osioon mutta hiljaista on ollut.
Nyt tutkailin itse asiaa ja jotain selvisi. Tuossa 38-pin liittimessä ei ole kytketty kuin nro.4 joka on juuri se ME moduulin liitin eli sen takia muut moduulit ei vastaa. PRKL. Olis pitäny tilata se kalliimpi multiplexeri jossa kaikki pinnit on kytketty. No ei tässä korkealta pudottu, tämä tuli maksamaan n.100eur kaikkine toimituskuluineen. Ostopaikka ebay.
Laitoin tästä kysymyksen tuonne tekniikka-osioon mutta hiljaista on ollut.
Nyt tutkailin itse asiaa ja jotain selvisi. Tuossa 38-pin liittimessä ei ole kytketty kuin nro.4 joka on juuri se ME moduulin liitin eli sen takia muut moduulit ei vastaa. PRKL. Olis pitäny tilata se kalliimpi multiplexeri jossa kaikki pinnit on kytketty. No ei tässä korkealta pudottu, tämä tuli maksamaan n.100eur kaikkine toimituskuluineen. Ostopaikka ebay.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Koodinlukijaa on tullu testailtua ja tuota 4-pinnin piuhaa vaihtamalla saa yhteyden melkein kaikkiin muihin moduleihin paitsi ABS/ESP. PRKL.
ABS kyllä toimii mutta heti kun auton käynnistää niin sanoo piip ja syttyy isolla ESP teksti siihen keskelle ja merkkivalo vasemmalle.
Äsken vaihdoin takakelkan etummaiset puslat kun jokon kolahteli siellä takana. Helppo homma kun vaan saa sen puslan kaiveltua ulos. Ekaks vaan iskarin alapää auki ja etu ja takapuslien pultit. Tunkin voi laittaa alle ettei kelkka putoa liian äkkiä.
Tässä vanha pusla vielä paikoillaan. Vähän on jo kaiveltu ulos.
Tiukassa mokoma oli mutta nyt on reikä tyhjänä.
Tässä vanha. Lähtee helpoiten ulos kahtena kappaleena kun avaa ne väkäset reunoilta ja lyö meisselin kupeesta läpi.
Uusi pusla.
Ja tässä paikoillaan. Menee helposti paikoillleen kun vähän voitelee sitä ensin jollain esim. saippuavedellä ja sitten vaan tunkilla nostaa koko kelkkaa ylös.
Tämmöinen on meikän asennusverstas.
[/img]
ABS kyllä toimii mutta heti kun auton käynnistää niin sanoo piip ja syttyy isolla ESP teksti siihen keskelle ja merkkivalo vasemmalle.
Äsken vaihdoin takakelkan etummaiset puslat kun jokon kolahteli siellä takana. Helppo homma kun vaan saa sen puslan kaiveltua ulos. Ekaks vaan iskarin alapää auki ja etu ja takapuslien pultit. Tunkin voi laittaa alle ettei kelkka putoa liian äkkiä.
Tässä vanha pusla vielä paikoillaan. Vähän on jo kaiveltu ulos.
Tiukassa mokoma oli mutta nyt on reikä tyhjänä.
Tässä vanha. Lähtee helpoiten ulos kahtena kappaleena kun avaa ne väkäset reunoilta ja lyö meisselin kupeesta läpi.
Uusi pusla.
Ja tässä paikoillaan. Menee helposti paikoillleen kun vähän voitelee sitä ensin jollain esim. saippuavedellä ja sitten vaan tunkilla nostaa koko kelkkaa ylös.
Tämmöinen on meikän asennusverstas.
[/img]
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Pitänee omaankin vaihdella nuo puslat taakse, kunhan joulun aikana saisi puslat, tukivarret, alapallot ja iskarit vaihdeltua etupäähän. Samallalailla kuuluu kolinaa takaa monttujen ylityksissä.
Nuo xenonit on tosiaan melkoinen suoritus vaihtaa umpiot paikallaan, itsekkin totesin umpioiden irroituksen olevan se oikotie.
Nuo xenonit on tosiaan melkoinen suoritus vaihtaa umpiot paikallaan, itsekkin totesin umpioiden irroituksen olevan se oikotie.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna