Olen kuullut ties minkälaisia tarinoita Veho Suutarilasta, mutta tässä päivänä eräänä lähetin sinne meilin. Kerroin postissani, että autoni takakontissa ja ovien alareunoissa on pieniä ruostepilkkuja (W203, vm. 2002). Ehdotin, että korjaisivat ruostevauriot nyt, eikä sitten kun kukkii koko kiesi.
Veholta soitettiin alle 15 minuutin kuluttua meilin lähettämisestä. Todella kivanoloinen työnjohtaja soitti ja kysyi, voisinko tuoda Mersun Suutarilaan seuraavana aamuna. Sanoin että mikäpä se siinä.
Vein auton sinne eräänä aamuna ja kun olin antamassa vasta tietojani työnjohtajalle, ohi menevä kaveri nappasi avaimet. Auto meni työn alle sillä sekunnilla. Kahden päivän kuluttua tuli puhelu, johon en ehtinyt vastata. Perään tuli tekstiviesti, että autonne on noudettavissa.
Olivat maalanneet takakontin luukun, ovien reunoja ja käyneet korin muutenkin läpi. Myös kaikki malfunction-ilmoitukset olivat kadonneet näytöstä (lamppuja, kilvenvaloja yms. oli vaihdettu).
Hain auton pois siis kahden täyden työpäivän jälkeen. Koko homma meni Mercedes-Benz-konsernin Goodwill-takuun piikkiin. Eivät ottaneet maksua edes vaihdetuista lampuista.
Ihan heti en nielaise väitettä, että Veho Suutarila olisi huono huoltopaikka. Täydet 10 pistettä. Pojong.
Hienoa palvelua Suutarilan Veholla
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
- gulfstream
- Vakiokalustoa
- Viestit: 380
- Liittynyt: La 20.01.2007 16:32
- Paikkakunta: Espoo
Jälkikirjoitus:
jäi pari ruostetiplua kuitenkin hämäämään ja hermostuttamaan... Selailin täällä foorumilla eri palstoja ja joku suositteli ruostesuojaus- ja maalamopaikaksi Kanervaa Sienitiellä Heikinlaaksossa Helsingissä. Yllätys oli suuri, kun huomasin, että täällähän oli teettänyt jo aikaisemmin yhden toisen auton ruostesuojauksen.
Todella asiantunteva ja itseään jatkokouluttava kaveri tämä Kari Kanerva. Vastasi tekstariin ja kävin näyttämässä autoani siellä. Sovittiin, että käsitellään ruostepaikat ja pisteet, jotka eivät menneet Vehon takuun piikkiin. Päätin maalauttaa konepellin uudelleen ja pyysin takalokasuojiin kiveniskuteippaukset (kellastuu joo aikoinaa, mut ei haittaa) yms. Lisäksi ajattelin, että miksen teettäisi ruostesuojausta koko autoon? Ei se ainakaan jälleenmyyntiarvoa laske.
Koko hoito paisui viikon pituiseksi työksi, jossa koko auto laitettiin vimpan päälle kuntoon. Loppulasku veroineen 1300 euroa, sisältäen siis jo nyt alkaneiden mahdollisten ruostevaurioiden pysäyttämisprosessin, maalauksen, pastauksen, ruostesuojauksen (CE-hyväksytty), maalausta joka puolelta... Ei paha hinta lopputulokseen nähden!
Hyvä, Kari Kanerva!
jäi pari ruostetiplua kuitenkin hämäämään ja hermostuttamaan... Selailin täällä foorumilla eri palstoja ja joku suositteli ruostesuojaus- ja maalamopaikaksi Kanervaa Sienitiellä Heikinlaaksossa Helsingissä. Yllätys oli suuri, kun huomasin, että täällähän oli teettänyt jo aikaisemmin yhden toisen auton ruostesuojauksen.
Todella asiantunteva ja itseään jatkokouluttava kaveri tämä Kari Kanerva. Vastasi tekstariin ja kävin näyttämässä autoani siellä. Sovittiin, että käsitellään ruostepaikat ja pisteet, jotka eivät menneet Vehon takuun piikkiin. Päätin maalauttaa konepellin uudelleen ja pyysin takalokasuojiin kiveniskuteippaukset (kellastuu joo aikoinaa, mut ei haittaa) yms. Lisäksi ajattelin, että miksen teettäisi ruostesuojausta koko autoon? Ei se ainakaan jälleenmyyntiarvoa laske.
Koko hoito paisui viikon pituiseksi työksi, jossa koko auto laitettiin vimpan päälle kuntoon. Loppulasku veroineen 1300 euroa, sisältäen siis jo nyt alkaneiden mahdollisten ruostevaurioiden pysäyttämisprosessin, maalauksen, pastauksen, ruostesuojauksen (CE-hyväksytty), maalausta joka puolelta... Ei paha hinta lopputulokseen nähden!
Hyvä, Kari Kanerva!