w203 lämmitys/jäähdytys
w203 lämmitys/jäähdytys
Onko tosi vai vivusto rikki, koelaudan raitisilma suulakeista puhaltaa aina kylmää jos ei sulje rullista ja samoin jäädhdytys lokerolle jos ei sulje vivusta.
Meinaa jäätyä kun tulee vedon tunne kun vuotavat vähän noi sulku luukut.
Eikä niistäkin pitäisi tulla lämmintä kun lämpöä pyytää manuaalilla/automaatilla.
Meinaa jäätyä kun tulee vedon tunne kun vuotavat vähän noi sulku luukut.
Eikä niistäkin pitäisi tulla lämmintä kun lämpöä pyytää manuaalilla/automaatilla.
Re: w203 lämmitys/jäähdytys
Ainakin CLK:ssa tuli lämmintä..ja teknisesti se on hyvin pitkälti C-Mersu joten sillä perusteella kuvittelisin että jokin vika on jossakin?!eurocity kirjoitti:Onko tosi vai vivusto rikki, koelaudan raitisilma suulakeista puhaltaa aina kylmää jos ei sulje rullista ja samoin jäädhdytys lokerolle jos ei sulje vivusta.
Meinaa jäätyä kun tulee vedon tunne kun vuotavat vähän noi sulku luukut.
Eikä niistäkin pitäisi tulla lämmintä kun lämpöä pyytää manuaalilla/automaatilla.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Niinhän noista raitisilmasuuttimista tulee raitista ilmaa, siis talvella kylmää ja raitista
Kun vivuston säätöpotikka on kello 9 kohdalla niin silloin tulee lämmintä, tai mitä on säädetty asteista, siis edestä molemmista ja sivuista sekä päältä.
näin toimi mulla kun kokeilin, automaatti taitaa painaa ylös (lasille) ja jaloille kun päällä.
Talvella pidän nuo raitis venttiilit kiinni ja alussa kun lähden pihasta on manuaalisäädöllä ikkunaan, kun on lämmennyt niin laitan automaatin päälle, eli ei tarvitse kun painella autonappia päälle ja pois,
helppoa kun heinän teko !
Kun vivuston säätöpotikka on kello 9 kohdalla niin silloin tulee lämmintä, tai mitä on säädetty asteista, siis edestä molemmista ja sivuista sekä päältä.
näin toimi mulla kun kokeilin, automaatti taitaa painaa ylös (lasille) ja jaloille kun päällä.
Talvella pidän nuo raitis venttiilit kiinni ja alussa kun lähden pihasta on manuaalisäädöllä ikkunaan, kun on lämmennyt niin laitan automaatin päälle, eli ei tarvitse kun painella autonappia päälle ja pois,
helppoa kun heinän teko !
Difference between men and boys is the price of the toys
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
W169 180 Cdi
W203 220 Cdi Sport Coupe
Honda Cbr 1000 F
Ex W126 500 SE
Meillä oli sellainen ongelma (C 220 cdi -01), että automaattiasennossa kaikista keskisuuttimista tuli vain kylmää ilmaa. Manuaalisäädöillä niistä kuitenkin saipuhaltamaan lämmintä.
Vein auton Veholle ja kerroin ongelmasta. Siellä ajettiin kerran vikadiagnostiikka läpi ja sen jälkeen lämmityslaite taas toimi. Nähtävästi automaatti-ilmastoinnissa oli joku bitti vinossa, mikä korjaantui diagnostiikkaohjelman käytöllä
Vein auton Veholle ja kerroin ongelmasta. Siellä ajettiin kerran vikadiagnostiikka läpi ja sen jälkeen lämmityslaite taas toimi. Nähtävästi automaatti-ilmastoinnissa oli joku bitti vinossa, mikä korjaantui diagnostiikkaohjelman käytöllä
Mikäs mulla on ongelmana kun tulin pohjosista viime yönä nii koko keskikonsoli oli ihan jääkylmä koko matkan. Tarkoitan tuota osaa missä on soitin ja sitten vaihdekepin ympärys.
Sitten huomasin sellaisen asian kun laitoin sen säätöpyörän kello 12, niin silti jaloille tuli vähän ilmaa koko ajan. Meinasi mennä hermot kun jalat paistu ja ikkunat veti huuruun.
Mitäs pitäis ruveta säätämään että sais kaikki toimiin ?
Sitten huomasin sellaisen asian kun laitoin sen säätöpyörän kello 12, niin silti jaloille tuli vähän ilmaa koko ajan. Meinasi mennä hermot kun jalat paistu ja ikkunat veti huuruun.
Mitäs pitäis ruveta säätämään että sais kaikki toimiin ?
Sinnehän ohjataan kylmää sinne keskikonsolin koteloon. Kokeile sieltä sisältä. Se on jääkaappimikzaa kirjoitti:Mikäs mulla on ongelmana kun tulin pohjosista viime yönä nii koko keskikonsoli oli ihan jääkylmä koko matkan. Tarkoitan tuota osaa missä on soitin ja sitten vaihdekepin ympärys.
Sitten huomasin sellaisen asian kun laitoin sen säätöpyörän kello 12, niin silti jaloille tuli vähän ilmaa koko ajan. Meinasi mennä hermot kun jalat paistu ja ikkunat veti huuruun.
?
Lisäks kun tulee jaloille niin sieltä on läpän ohjausvipu poikki. Tyyppivika.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
simppa80 kirjoitti:Sinnehän ohjataan kylmää sinne keskikonsolin koteloon. Kokeile sieltä sisältä. Se on jääkaappimikzaa kirjoitti:Mikäs mulla on ongelmana kun tulin pohjosista viime yönä nii koko keskikonsoli oli ihan jääkylmä koko matkan. Tarkoitan tuota osaa missä on soitin ja sitten vaihdekepin ympärys.
Sitten huomasin sellaisen asian kun laitoin sen säätöpyörän kello 12, niin silti jaloille tuli vähän ilmaa koko ajan. Meinasi mennä hermot kun jalat paistu ja ikkunat veti huuruun.
?
Lisäks kun tulee jaloille niin sieltä on läpän ohjausvipu poikki. Tyyppivika.
Osaatko neuvoa mistä kautta sen saa korjattua ja saako niitä varaosina ?
Juu olihan se kylmä sieltä, mutta eikö sitä saa mitenkään kytkettyä pois päältä, kun se hohkaa nii *erkeleesti kylmää siitä.
Tuolta apua:mikzaa kirjoitti:simppa80 kirjoitti:Sinnehän ohjataan kylmää sinne keskikonsolin koteloon. Kokeile sieltä sisältä. Se on jääkaappimikzaa kirjoitti:Mikäs mulla on ongelmana kun tulin pohjosista viime yönä nii koko keskikonsoli oli ihan jääkylmä koko matkan. Tarkoitan tuota osaa missä on soitin ja sitten vaihdekepin ympärys.
Sitten huomasin sellaisen asian kun laitoin sen säätöpyörän kello 12, niin silti jaloille tuli vähän ilmaa koko ajan. Meinasi mennä hermot kun jalat paistu ja ikkunat veti huuruun.
?
Lisäks kun tulee jaloille niin sieltä on läpän ohjausvipu poikki. Tyyppivika.
Osaatko neuvoa mistä kautta sen saa korjattua ja saako niitä varaosina ?
Juu olihan se kylmä sieltä, mutta eikö sitä saa mitenkään kytkettyä pois päältä, kun se hohkaa nii *erkeleesti kylmää siitä.
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... _korjausta
Itse en viitsinyt edellisen kans vaivautua. Vaikuttaa ton tekstin perusteella että siinä on oma hommansa. Täälä Oulun seudulla alkoi jo lauhtumaankin
En tiiä saako sitä puhalusta pois sieltä lokerosta?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mese tunkattu pystyyn taas...
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Tuolta löytyy se ohje nyt sitten.
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Tuolta löytyy se ohje nyt sitten.