Tarvisi saada voimaa maastoon, eli onko jäkeä istuttaa -83 malliseen G:hen OM603 vai 606 turbo? Auto purataan rungolle asti, joten pitäisi asentaminen olla helpompaa. Laatikoksi on päätetty 722.3
Alkuperäinenkin oli automaatti mutta tuli tunnit täyteen..
606:een tarvisi vissiin vaihtaa 603 mallin pumppu, mutta kannattaako olla turbo- vai vaparimallinen??
Meinasin käyttää laatikon ja pumpun Siekkinen/Mynä D
Minkämoisella ahtimella saisin käyttöominaisuudet kohdalleen ajatellen maastoilua...35x16" Boggerit haukkaa varsinkin liejussa aikalailla voimaa, ja sitä tarvittaessa ei ole hirveästi aikaa odotella.
Olen jutellut Vuorsolan Mikon kanssa aiheesta, lähinnä kiinnostaisi onko vastaavaa hyötyä panostaa moniventtiiliin tässä tapauksessa. Joku oli sitämieltä että 12 venttiilinen olisi jopa väännökkäämpi pienillä kierroksilla. Turbon koko ja laatu tietysti vaikuttaa myös asiaan..
G:n tekniikkapäivitystä?
G:n tekniikkapäivitystä?
Viimeksi muokannut Atte L, La 15.03.2008 01:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuolla ois juttua Mikko Vuorsolan samanmoisesta rojektista:
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=25981
-Risto
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/t ... C_ID=25981
-Risto
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
- Mikko Vuorsola
- Vakiokalustoa
- Viestit: 161
- Liittynyt: To 07.07.2005 13:30
- Paikkakunta: PORI
Mulkanneet sivuja. Meikäläisen projekti nykyään osoitteessa:
http://forums.offipalsta.com/showthread ... orjaaminen
Täytyisi vissiin hiukan päivitää tätäkin.
eri ahdin, vesicooleri, korityöt, maalaus ym.
http://forums.offipalsta.com/showthread ... orjaaminen
Täytyisi vissiin hiukan päivitää tätäkin.
eri ahdin, vesicooleri, korityöt, maalaus ym.
Kyllä tästä pääsee, se vaan näyttää vähän jyrkältä...
******************************************************
G55AMG Kompressor
GD300 OM606 Mynä- Compound Turbo
GD250
GE500 M119 Aavikkokilpuri
GD300
GD 300
GD 300
SL 500 R230
Sprinter 319CDI
170DA vm 1952
MAN KAT1 A1 8X8
Liuta muita vempeleitä...
******************************************************
G55AMG Kompressor
GD300 OM606 Mynä- Compound Turbo
GD250
GE500 M119 Aavikkokilpuri
GD300
GD 300
GD 300
SL 500 R230
Sprinter 319CDI
170DA vm 1952
MAN KAT1 A1 8X8
Liuta muita vempeleitä...