w201 V8
w201 V8
Hyppäsi eteeni sivusto varsin mielenkiintoisesta autosta.
190E 5.0-32 V8 koneella. Onko tietoa? Onko suomessa vastaavaa teosta?
Meillä saattaa olla ongelmia rekisteröinnissä?
[/url]
190E 5.0-32 V8 koneella. Onko tietoa? Onko suomessa vastaavaa teosta?
Meillä saattaa olla ongelmia rekisteröinnissä?
[/url]
300TE 4matic
190E 2.5-16 Evo1 201036..
300SL r129
s202 C43 amg
w460 300GD -81
190E 2.5-16 Evo1 201036..
300SL r129
s202 C43 amg
w460 300GD -81
Moottorin painon lisäyksen kanssa taitaa tulla ylipääsemättömiä ongelmia. Painavimman vertailumoottorin (2.6 R6) painon saa ylittää korkeintaan 20 prosentilla. Akun siirto ja muut pikkukonstit eivät taida riittää kompensoimaan painonlisäystä.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Hieno on kuvan auto.
Mutta asiaan ,en nyt saanut 2.6 bensakoneen painoa mutta onhan w201 saanut 2.5 Turbo diesel koneella joka painaa apulaitteineen 209 Kg. Jos se saa ylittyä 20% max. paino silloin 250 Kg ja 5.0 32v V8 painaa 220 Kg eli eikös toi silloin painon puolesta pitäis olla Ok.
Mutta asiaan ,en nyt saanut 2.6 bensakoneen painoa mutta onhan w201 saanut 2.5 Turbo diesel koneella joka painaa apulaitteineen 209 Kg. Jos se saa ylittyä 20% max. paino silloin 250 Kg ja 5.0 32v V8 painaa 220 Kg eli eikös toi silloin painon puolesta pitäis olla Ok.
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
voi jo liikkua tenutähti tuolla tekniikalla.
älä huolehdi kyllä ne katsastusviranomaiset jostain sen pykälän kaivaa että et saa autoasi katsastettua
älä huolehdi kyllä ne katsastusviranomaiset jostain sen pykälän kaivaa että et saa autoasi katsastettua
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Painon puolesta vielä varmaan onnistuukin mutta homma kaatuu iskutilavuuden muutokseen, iskutilavuus kun saa kasvaa vain 25% mallisarjan suurimmasta koneesta. Kyllä nuo säännöt jotka koskevat tehon ja painon lisäystä ovat vielä ymmärrettäviä mutta minusta tuo iskutilavuutta koskeva sääntö on ihan päätön, mitä hemmetin väliä sillä on minkä kokoinen se kone on iskutilavuudeltaan jos paino ja teho on vastaava kuin mallisarjan suurimmassa koneessa.
No niinpäs onkin Väyrysen kone, ei ole jakajia ollenkaan. Tuo päällysmuovi on kyllä vanhemmasta. Mutta hienosti on tungettu ja liikkuu varmasti pikkumese ihan mukavasti.A k i kirjoitti:Näyttäis olevan viimeisiä M119 koneita.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
SL:ssä oli tuollainen ohjaustehostimen säiliö ja tuo päällysmuovi. Väyrysessä ei tietääkseni ole ollut kuin E50 amg:n 5.0 kone(ja se 4.2l), mutta ei kai tuo se olejuhape kirjoitti:No niinpäs onkin Väyrysen kone, ei ole jakajia ollenkaan. Tuo päällysmuovi on kyllä vanhemmasta.A k i kirjoitti:Näyttäis olevan viimeisiä M119 koneita.
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Mitenhän mä olin joskus lukevinani oliko ihan AKEN sivuilta, että jos auto on rekisteröity EU:n alueella, sen rekisteröiminen onnistuu suomessakin...
Onko kellään tarkkaa tietoa? Pitäneekin käydä lukemassa aken sivuja miten asian laita on..
Onko kellään tarkkaa tietoa? Pitäneekin käydä lukemassa aken sivuja miten asian laita on..
Audi RS4 B7 Sedan
Bmw E30 Cabriolet
Volkswagen Jetta MK5
Mercedes-Benz W201
Bmw E30 Cabriolet
Volkswagen Jetta MK5
Mercedes-Benz W201
ei onnistu koska suomella on tässä(kin) asiassa erityisoikeuksia. Kaverin 502cid/500hp Camaro ei kelvannut edes muuttoautona ja on siis edelleen ruotsin kilpisenä liikaa tehoja, liian painava moottori, liian iso litratilavuus... Aina on joku pykäläjaakko joka osaa sen estää.
Jos muuttoautona voisi tuoda mitä tahansa EU:n alueella tielle rekisteröityjä ajoneuvoja, mä muuttaisin britanniaan ja ostaisin samperi Challenger tankin! Siinä kun on kumitassutelat vakiona niin sen saa rekisteriin britanniassa. Onhan noita youtubessa parikin kappaletta.
mun mutu tiedoilla... Ajoneuvon pitää olla tyyppihyväksytty kaikissa EU maissa että se kelpaa suomen tieliikenteeseen. Muissa maissahan saa rekisteröityä omatekeleitä. täällä ei Hyvänä esimerkkinä nämä kiinalaiset maastomikroautot mitä esim. Myllymäki myy. Niin kauan kuin auto ei ollut kaikissa EU maissa tieliikenteeseen hyväksytty, ei se kelvannut suomeenkaan. SItten kun se oli hyväksytty kaikiss amuissa, niin pakkohan se täälläkin oli hyväksyä.
Jos muuttoautona voisi tuoda mitä tahansa EU:n alueella tielle rekisteröityjä ajoneuvoja, mä muuttaisin britanniaan ja ostaisin samperi Challenger tankin! Siinä kun on kumitassutelat vakiona niin sen saa rekisteriin britanniassa. Onhan noita youtubessa parikin kappaletta.
mun mutu tiedoilla... Ajoneuvon pitää olla tyyppihyväksytty kaikissa EU maissa että se kelpaa suomen tieliikenteeseen. Muissa maissahan saa rekisteröityä omatekeleitä. täällä ei Hyvänä esimerkkinä nämä kiinalaiset maastomikroautot mitä esim. Myllymäki myy. Niin kauan kuin auto ei ollut kaikissa EU maissa tieliikenteeseen hyväksytty, ei se kelvannut suomeenkaan. SItten kun se oli hyväksytty kaikiss amuissa, niin pakkohan se täälläkin oli hyväksyä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Vanha aihehan tämä on, mutta itselleni uusi. Komia tenava kyllä, azurro väri ja cossun korisarja
Tosiaan vaikka vanha aihe onkin, niin sanonpa silti: Ei kelpaa tosiaan edes evot vertailuksi suomessa (2.5-16v siis tehokkain.) Suomessa siis suurin sallittu moottorin iskutilavuus tenavassa olisi 3.25l (2.6*1.25) ja teho 245hp (204*1.2). Perseestähän tuo on, joku 126:Sen 4.2l v8 (16v) jossa 231hp olisi kyllä ihan kiva pellinalla, mutta ei niin ei
Tosiaan vaikka vanha aihe onkin, niin sanonpa silti: Ei kelpaa tosiaan edes evot vertailuksi suomessa (2.5-16v siis tehokkain.) Suomessa siis suurin sallittu moottorin iskutilavuus tenavassa olisi 3.25l (2.6*1.25) ja teho 245hp (204*1.2). Perseestähän tuo on, joku 126:Sen 4.2l v8 (16v) jossa 231hp olisi kyllä ihan kiva pellinalla, mutta ei niin ei
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 4b48575ac0
Tuolla oli mainittu toi 190E 6.0
Pajan tekeleitä:
Albert-190 E 2.3-16 Turbo - 1985 (300 PS)
Schulz-190 E 5.0 - 1984 (240 PS)
Carlsson-190 E 2.6 C 35 - 1991 (242 PS)
Hagmann-Mercedes 190 E 3.4-24 1992 (300PS)
Ja kaikkea muuta kivaa
Nämä poimittu http://www.einszweidrei.de/
Kyllä 190E olis V8 kiva peli. Voimaa saadaan pienemmistäkin mutta se ääni pikku mersussa.
Tuolla oli mainittu toi 190E 6.0
Pajan tekeleitä:
Albert-190 E 2.3-16 Turbo - 1985 (300 PS)
Schulz-190 E 5.0 - 1984 (240 PS)
Carlsson-190 E 2.6 C 35 - 1991 (242 PS)
Hagmann-Mercedes 190 E 3.4-24 1992 (300PS)
Ja kaikkea muuta kivaa
Nämä poimittu http://www.einszweidrei.de/
Kyllä 190E olis V8 kiva peli. Voimaa saadaan pienemmistäkin mutta se ääni pikku mersussa.
MB A140 W168 11/99 R4
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)
MB 300 E W124 -8/89 R6 (rx)
MB 250 D W124 -92 R5 (ex)
MB C280 T Automatic S202 -97 V6 (ex)
MB 300 SEL Automatic W126 -85 R6 (ex)
MB 190E 2.0 Automatic W201 -85 R4 (ex)
MB 280 E Automatic w123 -79 R6 (ex)
MB 280 E W115 -75 R6 (ex)