Tässä hiukan kuvasatoa:





Keltainen maali on Sikkensin happomaalia, tulee epoksipinnoite päälle jahka saan etulattiat paikalleen ja maalattua nekin..
Petteri Kivimäki kirjoitti:
Ah, paistaa se päivä ruostekasaankin. Otin lisälokasuojan ja alustamassat pois ja mitäs se siellä? Entisen omistajan päin kettua tekemä vanha paikka, ystävyys koetuksella. Tässähän ei ole mitään riemastuttavaa, mutta siinä on, että rintapellin paikkaaminen onnistunee ihan passelisti, sillä lahonnut osa on keskellä rintapeltiä eikä saumassa ja moottoritilan seinämä on saumasta lahonnut.
Näinpä se mennee:
- loksu pois, seisontajarru irti, jarrutehostaja pois ja muut konehuoneen puolella tiellä olevat kanssa tiehensä
- vanha paikka ja reippaasti ruosteista aluetta puukkosahalla pois sekä rintapellistä että moottoritilan seinämästä
- ensin rintapeltiin säädyllinen paikka ja sitten uutta reunaa saumaksi, tämän tekee ammattimies, en minä
- sitten yläpuolelta koritinaa saumaan, happomaali ja epoksi
- alapuolelle sama ja seisontajarru kiinni, loksu kiinni, kotelosuojaa peliin ja lisäloksu paikalleen
Urakkaa piisaa, voi minnuu. Sienestääki pitäis.
Mitäs sille karvareuhkalle tapahtu, joka sulla tuola toisen topicin videossa on pääsä?Sergey kirjoitti: Hattua nostellaan täällä päin jos sellainen olisi.
Henry V. kirjoitti:Onneksi on sen verran pitkät sormet, että kun sen ritilän irroitti, niin sormet yltivät juuri-ja-juuri sivelemään korikittiä (Sikaflex tms.) saumaan.