Kansipahvi ahdettuun 2,3 -16v

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Kansipahvi ahdettuun 2,3 -16v

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Nyt alkaa ahdin projekti 2,3 -16v koneeseen ja pitäisi saada tietoa kansipahvin toimittajasta. Tarkoitus olisi ahtaa konetta noin 1,0-1,4 bar,
myös männät vaihdetaan noin 8,5 puristeisiin.
Joten kaikki tieto kautta kokemukset otetaan ilolla vastaan.
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

ARP:n Pinnapultit Us-Partsilta numerolla 151-4202
Vanhat pultit verkonpainoksi.
Liekkirenkaat lohkoon. Ja mikä turbo?
Kannen tiivisteitä ei ole olemassa valmiina 16V:n
Italiasta saa mittatilaustyönä kannentiivisteitä, mutta en muista enään
kyseistä yritystä.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

NFS taitaa tarkottaa paolo ricci:ä? se tekkee ainakin tilaus tiivisteitä,mäntiä ym romua
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Niin tais olla joo. Onko ne mistään kotosin?
Mikä se italian pään pulju oli? ku ei muista sitäkään.
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Hyviä vinkkejä kiitoksia vain! Oli sellainen aavistus että kansipahvi on kiven alla mutta tuo linkki Italian pojille tuli tarpeeseen..täytyy ottaa alkuviikosta
yhteyksiä. Kansipultit ARPilta on näistä jo aikaisemmin hyvät kokemukset,
Ahtimesta ei ole viellä hahmotusta mutta auto ei tule aktiivikäytöön ja
teho alue itsetuhohakuisesti ainakin +400Hp.
Lueskelin noita vanhempia juttuja 2,3:sen ahtamisesta mutta onko männistä
sekä kiertokangista hyviä ehdotuksia..
Alkuperäinen ruisku hyllytetään ja tilalle ViPEC ohjausjärjestelmä ruiskun sekä sytkän ohjaukseen.
Ahdinpakosarja olis hakusessa joten vinkit otetaan vastaan
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

paolo ricci lupasi lähettää kannentiivisteen irrallisilla liekkirenkailla kunhan saa mallin alkuperäisestä kannentiivisteestä. Ostetaan vanha kannentiiviste
malliksi jos löytyy nurkista.. Kannentiivisteen paksuuteen voi vaikuttaa
jos tarvis, kuulostaa hyvältä! 8)
Avatar
jesse
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 478
Liittynyt: Ke 24.03.2004 17:54
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jesse »

Pitäiskö tilata samalla useampia? Voisi saada alennusta jos ottaus esim. 10 kpl. Veikkaan että niille olisi kysyntää..

Multa löytyy muuten malliksi käytetty 2.3-16 tiiviste.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

TUTKIKAAS mahdollinen korvike kansipahvi eli CIH koneen kynsitiiviste elringin valmistetta. (opel) on todennäköisesti hyvin lähellä :!: Kalle7876:lta vois kysellä sarjoja.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Samoin ois kiva nähdä Fordin Pinton kannentiiviste. Tuossa 16V:n kannen tiivisteessä on täysin ylimääräisiä reikiä jotka ei passaa mihinkään, ellei sitten sovi johonkin muuhunkin merkkiin. Pitääpäs kysästä kannuksesta. Sieltä luulis löytyvän ;) Ja nuo kannen pultit on Pinton.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

NFS kirjoitti:Samoin ois kiva nähdä Fordin Pinton kannentiiviste. Tuossa 16V:n kannen tiivisteessä on täysin ylimääräisiä reikiä jotka ei passaa mihinkään, ellei sitten sovi johonkin muuhunkin merkkiin. Pitääpäs kysästä kannuksesta. Sieltä luulis löytyvän ;) Ja nuo kannen pultit on Pinton.
Mutta tuo pintohan ei ole ketjukone ja opelin lohkoon "sopii" bensamersun akseli > pyttyjako on lähellä ja reikä suunnilleen sama opel 95 ja mersu 95,5 std :roll:
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

No nyt löyty 2.3:n pinton kannentiivisteen kuva. Ei sinne päinkään.
CIH:n kuvan metsästys jatkuu...
Löyty sekin http://homepage.ntlworld.com/david.jack ... rt_eng.htm

Nyt pitäis jotais saaha joko tiiviste tai dxf kuva. Niin vois verrata, kyllähän siinä samaa näköä on, mielenkiintoista.
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Italia pojat lupasi toimittaa tiivisteen 195€ kappale ommalla paksuudella /
porauksella, toimitus aika noin 5 viikkoa siitä kun malli on toimitettu
tehtaalle. Oma menee tilaukseen kunhan saan mallin käsiini, työ kaveri
tilaa samalla Caprin V6 tupla- turboon samalla tiivisteet..
AK47
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2645
Liittynyt: Ti 10.08.2004 20:00
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Mikäs idea kuparitiivisteissä on?

Edit: Siis onko tasainen ja pehmeäksi hehkutettu kuparitiiviste käyttökelpoinen turbon kannessa? Vai pitäisikö kuparit antaa olla siellä öljypropun tiivisteenä;)
Viimeksi muokannut AK47, Su 15.02.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Paljonko Jesse pitäisi kohtuu hintana kannentiivisteestä..
jokuuu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 107
Liittynyt: To 08.05.2008 10:34
Paikkakunta: iisalmi

Viesti Kirjoittaja jokuuu »

EVO3 Clone kirjoitti:Italia pojat lupasi toimittaa tiivisteen 195€ kappale ommalla paksuudella /
porauksella, toimitus aika noin 5 viikkoa siitä kun malli on toimitettu
tehtaalle. Oma menee tilaukseen kunhan saan mallin käsiini, työ kaveri
tilaa samalla Caprin V6 tupla- turboon samalla tiivisteet..
mikäs tämän firman nimi on missä teetät kanspahvin?? :D :D
Mercedes-Benz w201 proj
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Täältähän se löytyy
Lainerancing linkki:

http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958

Malli vain täytyy olla alkuperäisestä, täytyy ostaa uusi malliksi niin
saa sen tilaukseen..
Avatar
TTMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Ti 06.11.2007 21:06
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja TTMB »

jokuuu kirjoitti:
EVO3 Clone kirjoitti:Italia pojat lupasi toimittaa tiivisteen 195€ kappale ommalla paksuudella /
porauksella, toimitus aika noin 5 viikkoa siitä kun malli on toimitettu
tehtaalle. Oma menee tilaukseen kunhan saan mallin käsiini, työ kaveri
tilaa samalla Caprin V6 tupla- turboon samalla tiivisteet..
mikäs tämän firman nimi on missä teetät kanspahvin?? :D :D
navalinea-sport on firma siel italias ja on ihan ketun hyviä tiivisteitä itellä 300ce tupla turbo tällä hetkellä 500hepoa ja 2paariaki pysy sisällä kaks viikkoo kaahaten mut männil ja veiveil ei niin hauskaa ollu ku mulla
nyt tulossa sieltä italiasta mäännät ja veivit otin varalle pari tiivistettä lisää et siellä on valmiina 6koneen pahvimalli TIEDOKS
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Hieno että löytyy noita erikois-osien toimittajia, paljonko pitivät
tiivisteen hintana tuolla navalinea-sportilla.
Myös kiertokankien ja mäntien hintapolitiikka kiinostaa!
Avatar
Onpha
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 237
Liittynyt: Pe 21.03.2008 13:12
Paikkakunta: vihti

Viesti Kirjoittaja Onpha »

Olisin kiinnostunut kanssa tiivisteestä joten jos olisitte tilaamassa niin olisin mukana :)
AIG Motorsport Drift Team
///////////////////////////////
w903 313CDI -03
w115 200 -76
w201 2.3-16 -85
-projekti : http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=102979" onclick="window.open(this.href);return false;
-kuvia : https://picasaweb.google.com/103554453611151097124" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex:
w210 300DT -97
w124 230 -89
w201 200D -89
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Kannentiivisteistä! Jos useampi tiiviste tilataan niin setin hinta on 180€
Liekkirenkaan koko= sylinterin halkaisia + 1,0-1,5 mm, myös saa 0,5mm
jos tarve!
Tiivisteen paksuudet: 1,6 1,9 2,2 2,4 ja 2,5mm
Avatar
NFS
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 228
Liittynyt: Su 10.10.2004 15:53
Paikkakunta: Nivala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NFS »

Täältä myös mukana.
jampe88
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 53
Liittynyt: La 19.07.2008 14:24
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja jampe88 »

Olen myös mukana tilauksessa!
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Pistetään tilaus sisään kunhan vain saadaan mallitiiviste kaivettua esiin,
joka tapauksessa joudun tilaamaan uuden yläpään-tiiviste sarjan josta
viimekädessä saadaan malli.
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Mallipahvi saatiin Kiitokset siintä NFS:lle!
8)

Malli menee Maanantaina Riccille ja kaksi viikkoa siintä lähtee tilaus
Italiaan joten kaikki halukkaat ilmoitakoon oman tilauksensa sitä
ennen Ko. osoitteeseen:

http://www.ralli.net/rnet/modules.php?n ... &sid=36958

Näyttää siltä että tulisi myös saatavilla RST 12mm vesileikattuja
pakosarjanlaippoja..
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Ricciltä tuli ilmoitus että tilaukset ovat lähteneet Italiaan..
Avatar
TTMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Ti 06.11.2007 21:06
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja TTMB »

EVO3 Clone kirjoitti:Ricciltä tuli ilmoitus että tilaukset ovat lähteneet Italiaan..
mahtavaa alkaa jätkillä tiivisteet kestään,
ite jouduin tilaan uuden renkas setinki kolme meni soikeeks testasin taas jos se kestäis enemmän painetta :D :D :D :D :D :D :D ,
männät ja veivitki tuli italiasta
Avatar
EVO3 Clone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 172
Liittynyt: Pe 06.02.2009 18:14

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Millä paineilla olet konetta ahdistanut?
Omassa projektissa on pakosarja työn alla.. pitäisi pikku hiljaa olla valmis.
Paljonko tuli hintaa kiertokangille ja männille, sais vertailukohtaa Suomi
versioille.
Avatar
TTMB
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: Ti 06.11.2007 21:06
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja TTMB »

EVO3 Clone kirjoitti:Millä paineilla olet konetta ahdistanut?
Omassa projektissa on pakosarja työn alla.. pitäisi pikku hiljaa olla valmis.
Paljonko tuli hintaa kiertokangille ja männille, sais vertailukohtaa Suomi
versioille.
yli 2 paaria välistä ei siinä mittään järkee oo mut hyvältä tuntu noitten testi moottoreiden kans nyt on sit jo vähän rahaa kii ettei viitti pelleillä männät 1300 e männän renkaat mukana veivit 2300 tiivisteen ja renkaittenkaa ja millin matalemmat veivit männät 2millii matalemmat
Avatar
sauhu74
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 22
Liittynyt: Ti 04.04.2006 14:15
Paikkakunta: heinola

Viesti Kirjoittaja sauhu74 »

no nyt kun on vuosi mennyt italian pahvien kanssa, onko kokemukset millasia?
edessä barcelonantuliaisen ahdistaminen (2.5-16 -89 + t03/4 52/54mm).
Vastaa Viestiin