Konin tai Brabuksen (25-30mm) madaltavat jouset S203:een
Konin tai Brabuksen (25-30mm) madaltavat jouset S203:een
Onko kellään kokemusta? Tulee 18" vanteet ni voishan tuota himpun verran laskeakkin. H&R:llä on tarjolla kans madallusjousta mutta nillä madallus 40mm. Toimiikohan tuo 35mm veilä miten vakio iskunvaimentimilla?
Nettivaraosa ID:782339
Nettivaraosa ID:782339
Viimeksi muokannut simppa80, Pe 15.05.2009 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: Konin (35mm) madaltavat jouset S203:een
kokemusta ei oo mutta vastaan kuitenki.simppa80 kirjoitti:Onko kellään kokemusta? Tulee 18" vanteet ni voishan tuota himpun verran laskeakkin. H&R:llä on tarjolla kans madallusjousta mutta nillä madallus 40mm. Toimiikohan tuo 35mm veilä miten vakio iskunvaimentimilla?
Nettivaraosa ID:782339
sullahan on ilmeisesti avntgarde malli tuo auto? joten eikö se ole jo valmiiksi 30mm matalampi joten hyöty aika pieni. itekki oon suunitellu madallusta tohon classic malliin, on muuten aika korkea tolla vakio jousituksella, menee kenkä ihan helposti renkaan ja lokarin väliin

MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Re: Konin (35mm) madaltavat jouset S203:een
oon yrittäny kysellä porukoilta että onko S203:ssa avantgardessa matalampi alusta mutta en oo oikeen saanut vastausta..maketap kirjoitti:kokemusta ei oo mutta vastaan kuitenki.simppa80 kirjoitti:Onko kellään kokemusta? Tulee 18" vanteet ni voishan tuota himpun verran laskeakkin. H&R:llä on tarjolla kans madallusjousta mutta nillä madallus 40mm. Toimiikohan tuo 35mm veilä miten vakio iskunvaimentimilla?
Nettivaraosa ID:782339
sullahan on ilmeisesti avntgarde malli tuo auto? joten eikö se ole jo valmiiksi 30mm matalampi joten hyöty aika pieni. itekki oon suunitellu madallusta tohon classic malliin, on muuten aika korkea tolla vakio jousituksella, menee kenkä ihan helposti renkaan ja lokarin väliinkuulemma 40mm pystyy madaltaan vakio iskareillakin ihan hyvin mutta tietenki aina parempi jos vaihtaa iskaritki.

No pitää kattoo kuinka traktori siitä tulee kun vääntää nuo 18" vanteet alle.. Tuleehan siitä citymaasturi vähintään

Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Re: Konin (35mm) madaltavat jouset S203:een
no ei varmaan niin paha maasturi tuu ku mulla. 18" vanteet on alla mullakin ja tosiaan etu renkaan ja kaaren välissä noin 15 cm tyhjääsimppa80 kirjoitti:oon yrittäny kysellä porukoilta että onko S203:ssa avantgardessa matalampi alusta mutta en oo oikeen saanut vastausta..maketap kirjoitti:kokemusta ei oo mutta vastaan kuitenki.simppa80 kirjoitti:Onko kellään kokemusta? Tulee 18" vanteet ni voishan tuota himpun verran laskeakkin. H&R:llä on tarjolla kans madallusjousta mutta nillä madallus 40mm. Toimiikohan tuo 35mm veilä miten vakio iskunvaimentimilla?
Nettivaraosa ID:782339
sullahan on ilmeisesti avntgarde malli tuo auto? joten eikö se ole jo valmiiksi 30mm matalampi joten hyöty aika pieni. itekki oon suunitellu madallusta tohon classic malliin, on muuten aika korkea tolla vakio jousituksella, menee kenkä ihan helposti renkaan ja lokarin väliinkuulemma 40mm pystyy madaltaan vakio iskareillakin ihan hyvin mutta tietenki aina parempi jos vaihtaa iskaritki.
No pitää kattoo kuinka traktori siitä tulee kun vääntää nuo 18" vanteet alle.. Tuleehan siitä citymaasturi vähintään


muuten kitupiikki.net: stä löytyy halpoja madallus jousia olikohan 200e
MB S w222 lang 500 plug-in hyprid
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
MB Sprinter 319 2013 pitkä ja korkea
star ver. 9/2014
LYNX xtrim 800etec 2017
entiset------------------------------------------------
MB S w221 lang 320cdi 2009
MB Sprinter 316 2010
MB Vario w668 612d 1999
MB ml w164 320cdi airmatic sport 2006 EGR ja DPF poistettu + lisävoimaa by tuikku
MB sprinter w903 313cdi 2000 raksa autona
VW Tiguan 2.0 TDI track&field 4Motion. vm08
VW caravelle 2.4d vm91 raksa autona
MB s203 200cdi vm05
MB c220 sport-95-
MB 220d w115 ikuinen projekti
opel ascona 2.0 i vm88
toyota corolla 1.6 vm 89
LYNX rave 600 sc 2011
Tossa vaimon S203 on eibachin pro-kit sarja muistaakseni -30mm, sisältää iskarit ja jouset .
Kannattaa vaihtaa samalla iskaritkin jos vaihtaa jouset, tolla sarjalla saa vielä säädettyä pyörän kulmatkin kohdileen.
Katsastuksessa ovat laittaneet tommoset tiedot otteeseen madalluksesta.
Etäisyys pyörän navan keskeltä kaaren ylimpään kohtaan: edessä 340mm ja takana 320mm , noista mitoista voit verrata paljon se sun auto madaltus.
Kannattaa vaihtaa samalla iskaritkin jos vaihtaa jouset, tolla sarjalla saa vielä säädettyä pyörän kulmatkin kohdileen.
Katsastuksessa ovat laittaneet tommoset tiedot otteeseen madalluksesta.
Etäisyys pyörän navan keskeltä kaaren ylimpään kohtaan: edessä 340mm ja takana 320mm , noista mitoista voit verrata paljon se sun auto madaltus.
Viimeksi muokannut joskami, La 18.04.2009 21:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen ymmärtänyt EPC:n perusteella että Avantgarden ja Elegancen iskunvaimentimet ovat samat.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) Eibach Pro Kit vakiovaimentimilla. Toimi.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) H&R Sport Springs vakiovaimentimilla. Ei toiminut.
Komppaan kuintenkin markoala:a ja suosittelen molempien yhteyteen samalla asennettavaksi keltaisia Bilsteineja. Ovat luonnostaan lyhyemmät ja suunnitellut toimimaan lyhyempien jousien kanssa.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) Eibach Pro Kit vakiovaimentimilla. Toimi.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) H&R Sport Springs vakiovaimentimilla. Ei toiminut.
Komppaan kuintenkin markoala:a ja suosittelen molempien yhteyteen samalla asennettavaksi keltaisia Bilsteineja. Ovat luonnostaan lyhyemmät ja suunnitellut toimimaan lyhyempien jousien kanssa.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Mistä edukkaasti sitten Eibach jouset?eerola kirjoitti:Olen ymmärtänyt EPC:n perusteella että Avantgarden ja Elegancen iskunvaimentimet ovat samat.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) Eibach Pro Kit vakiovaimentimilla. Toimi.
Minulla oli taannoin C-Mersussa (Elegance) H&R Sport Springs vakiovaimentimilla. Ei toiminut.
Komppaan kuintenkin markoala:a ja suosittelen molempien yhteyteen samalla asennettavaksi keltaisia Bilsteineja. Ovat luonnostaan lyhyemmät ja suunnitellut toimimaan lyhyempien jousien kanssa.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Toi mun sarja onkin Eibach pro damper kit, jossa on mukana lyhyemmät iskarit . Sarjan hinta oli ulkomailta tilattuna n.700-750e
Aluksi laitoin pelkät H&R jouset vakio iskareilla, voin sanoa et ei tullut hyvät..
Jousi on sen verran jäykempi vakioon nähden, että vakio iskari ei vaan toimi sen kanssa, mulla on toi alunperin classic alustalla.
Aluksi laitoin pelkät H&R jouset vakio iskareilla, voin sanoa et ei tullut hyvät..
Jousi on sen verran jäykempi vakioon nähden, että vakio iskari ei vaan toimi sen kanssa, mulla on toi alunperin classic alustalla.
* star * Jyväskylä
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
C126 560 SEC Lorinser
X218 350cdi 4-matic
S213 300de
EX S212 4-maticA209, C207 coupe, S211-4matic, w209 , S203, R170, w168, w124 AMG, w124 300
Dr Wheel Goods on usein osoittautunut sangen hyväksi paikaksi. Itse ostin Eibachini ulkomailta, koska silloin oleskelin Suomen ulkopuolella. Mutta uskoisin että DRW on kilpailukykyinen monimutkaisempiin hankintakanaviin vertailtaessa.simppa80 kirjoitti:...Mistä edukkaasti sitten Eibach jouset?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Täällä vastaus molempiin kysymyksiin.Jolle kirjoitti:Miten huonoksi takapään camper menee h&r:n 40mm madaltavilla jousilla?
Millainen yhdistelmä jos olis etupäässä h&r:t ja takana vakiojouset?
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Ei sanottavasti suuntaan eikä toiseen, kunhan taakse pistää matalimmat jousenkumit ja iskarit ovat hyvät. Itselläni on nykyään tuolla tavalla.Jolle kirjoitti:Entä millaiseksi auton käyttäytyminen muuttu jos edessä on -40 jouset ja takana vakiot ?
Rehellisesti sanoen, ykkösen kumien sijasta paremmat olisivat (visuaalisesti) puolikkaan kumit. Mutta sellaisia kun ei ole, niin ykköset ovat ihan OK. Eivätkä renkaatkaan kulu hassusti.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Selittäkää mulle tää "kumihässäkkäsysteemi" takapäässä tarkemmin ja jos kuvaa löytys tuosta niin se kertois paljon. Kumeja löyttyy ilm. eri vahvuisina 1-4, 4= paksu ja 1 = ohkasin?eerola kirjoitti: Rehellisesti sanoen, ykkösen kumien sijasta paremmat olisivat (visuaalisesti) puolikkaan kumit. Mutta sellaisia kun ei ole, niin ykköset ovat ihan OK. Eivätkä renkaatkaan kulu hassusti.
Ilmeisesti ei oo kalliita kumet ja millanen on noiden vaihto homma?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Jousen yläpäässä on eriste/ asennuksen tiivistekumi. Niitä on eri paksuisia ja niiden avulla saa hienosäädetyksi perän korkeutta.simppa80 kirjoitti:Selittäkää mulle tää "kumihässäkkäsysteemi" takapäässä tarkemmin ja jos kuvaa löytys tuosta niin se kertois paljon. Kumeja löyttyy ilm. eri vahvuisina 1-4, 4= paksu ja 1 = ohkasin?
Ilmeisesti ei oo kalliita kumet ja millanen on noiden vaihto homma?
Vaihtaminen on helppo homma: Jousta vedetään vähän kasaan (ei tarvitse vetää edes kokonaan) ja yläpäähän vaihdetaan uusi kumikiekko.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Ei pysy suositusrajoissa, mutta ainakaan minulla se ei tuollaisilla H&R:n Sport Springseillä mennyt niin paljon vinksalleen että eturenkaat olisivat alkaneet "sulaa alta". Renkaani ovat 235/40R18.Jolle kirjoitti:Pysykö etucamber rajoissa h&r -40mm jousilla?
Eli voi sanoa, että pysyy "rajoissa" niissä määrin että camber-korjaussarjaa eteen ei tarvita.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Brabus jouset
NOSTOA:
Kertokaas joku joka tietää että onko nuo vakio sport alustan jouset? Jos ei niin missä vehkeessä on noi? Jos kuva jossakin niin laittakaa linkkiä!
Tuntuu vaan että onkohan se tuo 25-30mm ihan tarpeeks? Saiskait sen 35mm ainakin madaltaa keulaa noille 18" vanteille..
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0152861841
Kertokaas joku joka tietää että onko nuo vakio sport alustan jouset? Jos ei niin missä vehkeessä on noi? Jos kuva jossakin niin laittakaa linkkiä!
Tuntuu vaan että onkohan se tuo 25-30mm ihan tarpeeks? Saiskait sen 35mm ainakin madaltaa keulaa noille 18" vanteille..
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0152861841
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ny on brabus jouset sitten tilattu 
Saa nähdä mikä siitä tulee..

Saa nähdä mikä siitä tulee..
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Kun tuossa on kyselty että onko avantgardessa matalampi alusta kuin muissa niin tässäpä mittoja mitä olen mittaillun satunnaisista facelift malleista.
Mitat ovat navan keskeltä lokarin reunaan.
Elegance etu 37cm taka 36cm
Avantgarde etu 37cm taka 36cm
Sport etu 35cm taka 33,5cm.
Mitat ovat navan keskeltä lokarin reunaan.
Elegance etu 37cm taka 36cm
Avantgarde etu 37cm taka 36cm
Sport etu 35cm taka 33,5cm.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Elikkäs viellä jos joku vähän selventäisi tätä kumi asiaa. Saanko mistää tietää että mitkä kumit on nyt alla muutaku pois ottamalla ja mittaamalla.eerola kirjoitti:Jousen yläpäässä on eriste/ asennuksen tiivistekumi. Niitä on eri paksuisia ja niiden avulla saa hienosäädetyksi perän korkeutta.simppa80 kirjoitti:Selittäkää mulle tää "kumihässäkkäsysteemi" takapäässä tarkemmin ja jos kuvaa löytys tuosta niin se kertois paljon. Kumeja löyttyy ilm. eri vahvuisina 1-4, 4= paksu ja 1 = ohkasin?
Ilmeisesti ei oo kalliita kumet ja millanen on noiden vaihto homma?
Vaihtaminen on helppo homma: Jousta vedetään vähän kasaan (ei tarvitse vetää edes kokonaan) ja yläpäähän vaihdetaan uusi kumikiekko.
Seuraava kysymys liittyen noihin Brabus madallusjousiin. Kannattaako taakse vaihtaa ollenkaan jousia vai menisköhän ihan vaan että vaihtais esim. 1-kumit taakse? Eikö se takapään jousen vaihto ole niin helppokin että taitaa ne sinne kannattaa vaihtaa.
Eerola muistaakseni on jossain topicssa kertonut että on laitettanut autoon eibach jouset eteen ja pelkät 1 kumet taakse. (vakioiskareilla). Jos eerola tän lukee niin voisitko vielä varmistaa/tarkentaa? tai sitten joku muu jolla fakta tietoa.
Onko S203 sport alustassa mitkä kumet vakiona takana?
Eerola muistaakseni on jossain topicssa kertonut että on laitettanut autoon eibach jouset eteen ja pelkät 1 kumet taakse. (vakioiskareilla). Jos eerola tän lukee niin voisitko vielä varmistaa/tarkentaa? tai sitten joku muu jolla fakta tietoa.
Onko S203 sport alustassa mitkä kumet vakiona takana?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
- timbeniiranen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 71
- Liittynyt: Ma 09.02.2009 09:32
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti: