Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Tekisi joskus oikein suuntauttaa kunnolla 15 vuotta mulla olleen W123:sen pyörät. Suuntaukset on olleet sellaisia, mistä ei voi suuntauksena edes puhua. 20 minuuttia ja auraus paikoilleen etupyöriltä.

Nyt kun on vähän tajunnut noista suuntauksista, niin olisi hienoa jos jossain saisi oikein kerrankin laitettua W123:sen kulmat sellaisiksi kun ne kuuluu olla. Mun täytyy kaivaa jostain esiin se parin vuoden takainen säätö Ruskeasuon Teboililta. Muistaakseni jotkut arvot olivat ohjeiden ulkopuolellakin, mutta sen huoltamon säätö oli tosiaan vaan aurauksen säätö.
Autoni puoltaa selvästi tien kallistuksen suuntaan eli oikealle. Ajoin puolestaan siskoni W123:sella ja voi herranjumala se menee aivan uskomattoman suoraan kaltevallakin pinnalla-se menee oikeasti niinkuin juna :shock: Tuollaiset säädöt mäkin haluan!
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Jos etuakselin camberin säätää niin, että vasen on ohjearvojen sisällä, mutta oikea on just alarajassaan -0astetta ja 20minuuttia, sekä caster on vasemmalla 7 astetta ja 44 minuuttia ja kaikki muut on ohjearvoissaan, niin ainankin minun W123 tallusteli suomalaista tietä hyvin mallikkaasti etiäpäin, eikä tahtonu mennä ojaa nuuskimaan.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Ok. Just tällaisia tietoja kaipailen. Eikun lisää tulemaan.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5682
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

jos et tiedä varmaksi ohjauskulmien arvoja, niin mene sillä siskos autolla sinne huoltiskalle ja varraat siihen tarkistus ajan ja pyydät pöytäkirjan siitä ja laitat sitten ittelles samat kulumat :wink: eikös se sillon pitäs sunkin auto mennä suoraan :D
mullon pelkkiä romuja vaan
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Ei tuosta ehdotuksesta oikein mitään tule, kun asutaan eri paikkakunnilla. Ei oikein muutenkaan nappaisi tuollainen säätely. Kai ne nyt jossain pitää koneellakin olla oikeat arvot olemassa. Ongelmahan on se, että monelle säätöpaikalle pyörien suuntaus tarkoittaa pelkän aurauksen säätöä. Ruskeasuon teboilillakin säätäjä silloin sanoi, että mersuissa on ohjaustehostimessa joku venttiili, joka jumittaa, jos ei mene suoraan niiden pelkällä aurauksen säädöllä........aivan täyttä paskanjauhamista ja tietämättömyyttä ainakin siellä paikassa.
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja tempera »

kardaani kirjoitti:Ei tuosta ehdotuksesta oikein mitään tule, kun asutaan eri paikkakunnilla. Ei oikein muutenkaan nappaisi tuollainen säätely. Kai ne nyt jossain pitää koneellakin olla oikeat arvot olemassa. Ongelmahan on se, että monelle säätöpaikalle pyörien suuntaus tarkoittaa pelkän aurauksen säätöä. Ruskeasuon teboilillakin säätäjä silloin sanoi, että mersuissa on ohjaustehostimessa joku venttiili, joka jumittaa, jos ei mene suoraan niiden pelkällä aurauksen säädöllä........aivan täyttä paskanjauhamista ja tietämättömyyttä ainakin siellä paikassa.
Kävin säätämässä aurauskulmat Kotkan Vianorilla. Siellä on uudet vehkeet ja ammattitaitoa. Oli renkaat kuluneet toispuolisesti joten oli pakko säädöttää. Sinne sai mennä sisään katsomaan miten se tapahtuu. Nyt ei huomaa epätasaista kulumaa vaikka ajettu 10 tuh km sen jälkeen.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Muistathan sitten, että W123:n pyöränkulmien säätö pitää tehdä tietyssä järjestyksessä - jota minä en enää muista - jotta onnistuu.

Jos asentaja ei sitä itse tiedä, niin hän saa pyöritellä sitä yhtä ja ainutta W123:sta mittareissa eläkepäiviin saakka.

Ja kaikkia arvojahan ei saa pelkästään säätämällä samanlaiseksi kun toisessa autossa on. Joihinkin arvoihinhan vaikuttaa korin korkeus ja jouset ja kuka on Tasmanian talousministeri ynnä muut vastaavat pikkuasiat.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

paljonkos toi touhu on maksanu? vois antaa vaikka suuntaa-antavaa hintaa, jos joku muistaa. aurauskulmien säädöstä ja nelipyöräsäädöstä.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
miksu.s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: La 03.07.2004 21:47
Paikkakunta: kouvola

Viesti Kirjoittaja miksu.s »

Kouvolan euromaster
-nelipyöräsuutaus 60e

Kävin juuri säädättämässä nuo molemmat meset!
W220 500 -01
CLK 320 -00
SL500 -92 kesälelu
Ex 300ce24 -92
ex 260E -91
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

miksu.s kirjoitti:Kouvolan euromaster
-nelipyöräsuutaus 60e

Kävin juuri säädättämässä nuo molemmat meset!
Mutta säädettiinkö muuta kuin auraus?
SK
Mersumies
Mersumies
Viestit: 535
Liittynyt: Ti 25.11.2003 18:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja SK »

Kyllähän jos ne on prikulleen oikein, ni autohan kuuluu puoltaa oikealle suomalaisilla ^ harjateillä.

Se on sitten nämä erikseen ketkä osaa säätää auton kuskin toiveiden mukaan...sun tapauksessa hitusen "väärät" arvot vasuriin.
Avatar
jumetsap
Mersumies
Mersumies
Viestit: 986
Liittynyt: Pe 18.03.2005 13:29
Paikkakunta: Vimpeli

Viesti Kirjoittaja jumetsap »

Kyllä ainakin mun autot on kaikki alkaneet vetää ojan suuntaan kun on päästänyt ratista irti, vaikka on siis kulmat olleetkin oikein.
Poliitikot ja vaipat pitää vaihtaa tietyin väliajoin, ja samasta syystä.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12611
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

ite odotan viel sitä kertaa et joku säätäis oman silleen et ei saatana hakis sinne mettän puol..... turussakun sitä palvelua en ole missään vielä saanut, mukaanlukien veho (maksoi muuten ~200e suuntaus hehheh).
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

epk kirjoitti:ite odotan viel sitä kertaa et joku säätäis oman silleen et ei saatana hakis sinne mettän puol..... turussakun sitä palvelua en ole missään vielä saanut, mukaanlukien veho (maksoi muuten ~200e suuntaus hehheh).
Eli vastaus topickissa esittäämääni kysymykseen "Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?" näyttää olevan on, että Ei osata!
Uskon kyllä, että jossain osataan, mutta pääosissa paikkoja laitetaan auraukset kohdalleen ja that´s it! Jatketaan oikean paikan metsästystä.
Avatar
Arto N
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: Ti 01.06.2004 14:57
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Arto N »

Ylivieskassa Autohuolto Lintosella on töissä tämänkin palstan nimimerkki "dealer"

Hän on sellainen mersuvelho että minunkin keulakolaroitu 124 farmari alkoi mennä suoraan vaikkei tehtaan mihinkään ohjearvoihin edes päässyt kun säätövara loppui kesken. Oli se lystikästä katsoa säätölappua kun arvoja oli punaisella mutta silti dealer sanoi että "suoraan menee, käy kokkeilemasa" - Ja menihän se :D Eikä kuluta rengasta!

Kyllä sitä vaan jossain osataan 8)

Edit: täältä Tampereelta on pitkä matka tuonne Ylivieskaan mutta muualla en enää käykkään ellei ole pakko :lol: Nykyään riittää nuissa autoissa se että kunhan vuoden-parin välein käy dealerin luona näytillä niin lisäksi ei tarvi kun nesteitä ja suodattimia vaihdella.
<-- Tämä projekti ensin
W124 250 TD -92
Ex w123 240 D -80
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

No yksi tapahan on todellakin säädättää jonkun toisen auton paperien mukaan.

Itse tein S124:selle niin, että pyysin TimoL:ltä arvot, kun hänen farkku kulkee oikein mallikkaasti. Niillä säädettiin oma, ja hyvä tulj.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

kardaani kirjoitti:
epk kirjoitti:ite odotan viel sitä kertaa et joku säätäis oman silleen et ei saatana hakis sinne mettän puol..... turussakun sitä palvelua en ole missään vielä saanut, mukaanlukien veho (maksoi muuten ~200e suuntaus hehheh).
Eli vastaus topickissa esittäämääni kysymykseen "Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?" näyttää olevan on, että Ei osata!
Uskon kyllä, että jossain osataan, mutta pääosissa paikkoja laitetaan auraukset kohdalleen ja that´s it! Jatketaan oikean paikan metsästystä.
Mun "hovisäätäjä" täällä Espoossa säätää auton ensin mittareilla kohdalleen ja sitten hienosäätö "vuosien ammattitaidolla silmämääräisesti". Koskaan autot ei ole vedelleet mihinkään suuntaan, vaan kulkvat kuin junat kiskoilla, vaikka renkaat ovat max 255 leveät mersuissa. Eli kyllä hyviäkin säätäjiä löytyy.....
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
kardaani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1626
Liittynyt: To 15.07.2004 12:35

Viesti Kirjoittaja kardaani »

adenauer300 kirjoitti:
kardaani kirjoitti:
epk kirjoitti:ite odotan viel sitä kertaa et joku säätäis oman silleen et ei saatana hakis sinne mettän puol..... turussakun sitä palvelua en ole missään vielä saanut, mukaanlukien veho (maksoi muuten ~200e suuntaus hehheh).
Eli vastaus topickissa esittäämääni kysymykseen "Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?" näyttää olevan on, että Ei osata!
Uskon kyllä, että jossain osataan, mutta pääosissa paikkoja laitetaan auraukset kohdalleen ja that´s it! Jatketaan oikean paikan metsästystä.
Mun "hovisäätäjä" täällä Espoossa säätää auton ensin mittareilla kohdalleen ja sitten hienosäätö "vuosien ammattitaidolla silmämääräisesti". Koskaan autot ei ole vedelleet mihinkään suuntaan, vaan kulkvat kuin junat kiskoilla, vaikka renkaat ovat max 255 leveät mersuissa. Eli kyllä hyviäkin säätäjiä löytyy.....

Onko tämä sun hovisäätäjä töissä siellä Suomenojalla?
Avatar
Timo999
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1017
Liittynyt: Pe 29.08.2003 15:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Timo999 »

Mesedesi kirjoitti:Muistathan sitten, että W123:n pyöränkulmien säätö pitää tehdä tietyssä järjestyksessä - jota minä en enää muista - jotta onnistuu.

Jos asentaja ei sitä itse tiedä, niin hän saa pyöritellä sitä yhtä ja ainutta W123:sta mittareissa eläkepäiviin saakka.

Ja kaikkia arvojahan ei saa pelkästään säätämällä samanlaiseksi kun toisessa autossa on. Joihinkin arvoihinhan vaikuttaa korin korkeus ja jouset ja kuka on Tasmanian talousministeri ynnä muut vastaavat pikkuasiat.
Joo ja ei... sitä 123:a kun säädetään kolmesta eri kohdasta (tai siis 2x3=6) niin yhden säädön muuttaminen vaikuttaa muihinkin arvoihin. Eli kaikkia kulmia joutuu säätämään samanaikaisesti.

Hyvin varustetusta rengasliikkeestä pitäisi löytyä kyllä koneelta ohjearvot robottia varten, mutta se on eri asia kuka osaa ja viitsii laittaa säädöt kohdilleen. Siellähän on vastassa pahimmillaan ~30 vuotta hyvin ruostunutta säätömutteria ja jenkaa.

Tuota oikealle kampeamista en kyllä suostu uskomaan. Jos asentaja osaa asiansa niin auto menee suoraan ja ei syö kumeja.

Itse sain aikoinaan 123:n säädöt kohdilleen Mäntsälän Vianorilla. Siellä oli Vanhanen niminen asentaja, joka liki 2 tunnin liottelun ja säätelyn jälkeen sai säädöt kohdalleen.

Koitan etsiä laatikon pohjia jos löytyisi jotain dokumenttia ko.säädöistä.
Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

kardaani kirjoitti:
adenauer300 kirjoitti:
kardaani kirjoitti:
epk kirjoitti:ite odotan viel sitä kertaa et joku säätäis oman silleen et ei saatana hakis sinne mettän puol..... turussakun sitä palvelua en ole missään vielä saanut, mukaanlukien veho (maksoi muuten ~200e suuntaus hehheh).
Eli vastaus topickissa esittäämääni kysymykseen "Osataanko nykyään enää suunnata pyöränkulmia?" näyttää olevan on, että Ei osata!
Uskon kyllä, että jossain osataan, mutta pääosissa paikkoja laitetaan auraukset kohdalleen ja that´s it! Jatketaan oikean paikan metsästystä.
Mun "hovisäätäjä" täällä Espoossa säätää auton ensin mittareilla kohdalleen ja sitten hienosäätö "vuosien ammattitaidolla silmämääräisesti". Koskaan autot ei ole vedelleet mihinkään suuntaan, vaan kulkvat kuin junat kiskoilla, vaikka renkaat ovat max 255 leveät mersuissa. Eli kyllä hyviäkin säätäjiä löytyy.....

Onko tämä sun hovisäätäjä töissä siellä Suomenojalla?
Jep, vanhmpi asentaja nimeltään SUOMI, ajaa myös rallia :wink: itse.
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Timex
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 137
Liittynyt: Ma 10.08.2009 21:47
Paikkakunta: Itäsuomi

Viesti Kirjoittaja Timex »

Olisko tovereilla tietoa, missä Joensuussa tai Kuopiossa osaavat
säätää mersun pyöränkulmat kohdalleen, eikä sinnepäin.
Malli on W203.

Kiitokset
Avatar
rokka65
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 230
Liittynyt: To 04.02.2010 19:21

Viesti Kirjoittaja rokka65 »

Mersujen säätämiseen piti olla vielä jokin lisälaite jolla vedettiin koria alaspäin. Harvoissa paikoissa lisälaitetta löytyy. Olen pari kertaa ollut mukana koria painamassa, että saadaan arvot sallittujen sisäpuolelle.
Kolariautojen uudelleen rekisteröintikatsastus vaatii pyöränkulmien tarkastuksen/säädön.
Maalaan autoja Savossa. Myös Mersun vikojen ihmettelyä.
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Ittellä on pyörät säädetty pystärissä niin että kun ajaa esim vanhaa turuntietä espooseen niin rattiin ei tarvitse koskea se on vain koristeena.
(no olishan se hyvä tietysti pitää kiinni jos tarvitsee väistää jotain.)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 17270
Liittynyt: Su 04.01.2004 14:30
Paikkakunta: Haapavesi

Viesti Kirjoittaja dealer »

Mersujen säätämiseen piti olla vielä jokin lisälaite jolla vedettiin koria alaspäin.
Enpä usko että tarvitaan.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Hyvä nelipyöä suuntaus mersuun

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Autopelti pojat, Vihti KK
eikä näytä haittavan vaikka,
ohje arvoilla ei menis ihan suoraan,
koe ajolla testaasivat lopuu tuloksen
minkä jälkeen pikasen lisä säätää ja
suoraa menee vanhakin
kärry :) kaikki 4kulmaa säädettiin uusila 4pyörä suuntaus
laitteilla
(samassa hallissa näytti olevan myös uusi ilmastoinnin
huolto kone, rengas vehkeet)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
jokus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu

Viesti Kirjoittaja jokus »

Timex kirjoitti:Olisko tovereilla tietoa, missä Joensuussa tai Kuopiossa osaavat
säätää mersun pyöränkulmat kohdalleen, eikä sinnepäin.
Malli on W203.

Kiitokset
Joensuussa on pohjolan renkaalla vielä töissä vanhan liiton äijä joka osaa homman.Suosittelen lämpimästi.On se kun helsingistä joutuu joensuuhun ajamaan että saa pyöränkulmat paikalleen. :shock:
JariTre
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 312
Liittynyt: Su 16.11.2003 22:19

Muistuu mieleen vanha Jäähovin Kesoil Tampereella

Viesti Kirjoittaja JariTre »

Tampereella vanhan Jäähovin Kesoililla oli asentaja joka osasi hommansa.

Välineet olivat saksalaiset vesivaakoihin perustuvat manuaaliset vehkeet. Hänellä oli taito siihen hommaan ja kauempaakin tultiin säädättämään kulmia.

Itsekin kävin siellä kerran ja vanha W123:n tuli kuntoon. Ei puoltanut eikä renkaat kuluneet sen jälkeen.

Hänen säädöissään oli kaikki optimoitu pitkän kokemuksen jälkeen: puoltaminen, renkaiden kuluminen ja tehtaan suositusarvot. Paljon kokemusperäistä tietoa.

Sain itsekin katsoa miten hän vatupassia muistuttavilla saksalaisilla tarkkuustyökaluillaan homman teki. Oli muuten herkät vehkeet.

Varmaan moni vanhempi foorumilainen muistaa miehen tuolta Kesoililta.

Jari
Tällä hetkellä:
MB E300 TDT 1998
Luopio
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 06.08.2010 07:47

Viesti Kirjoittaja Luopio »

Lohjan Autoasi:ssa ainakin tuli (W203:n vm.-06) pyöränkulmat kohdalleen kerralla, muun huollon ohessa.
Avatar
masaf1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1944
Liittynyt: La 29.11.2003 19:13
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Luopio kirjoitti:Lohjan Autoasi:ssa ainakin tuli (W203:n vm.-06) pyöränkulmat kohdalleen kerralla, muun huollon ohessa.
Ko. Autoasissa (sijaitsee Citymarketin lähellä Wurthin naapurissa) sitten revitellään ja poltetaan kumia asiakkaiden autoilla siellä pihalla. Tuo Wurth ja ko. Autoasi ovat naapureita ja tappelevat parhaillaankin siitä, että Wurthille aiheutuu haittaa siitä kuminpoltosta, Autoasi puolustelee vaan että "saavat tehdä omalla pihallaan mitä haluavat" ja touhu jatkuu. Vaan ei toivon mukaan kovin kauaa, kun asiakkaatkin alkaa tajuta mistä on kyse...

Tien toisella puolella Euromasterissa on hyvät säätäjät, toinen heistä Mersumiehiä henkeen ja vereen... Ja eipähän tarvi vahtia, että autollasi heitetään donitsia kun silmä välttää.
Luopio
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 6
Liittynyt: Pe 06.08.2010 07:47

Viesti Kirjoittaja Luopio »

masaf1 kirjoitti:
Luopio kirjoitti:Lohjan Autoasi:ssa ainakin tuli (W203:n vm.-06) pyöränkulmat kohdalleen kerralla, muun huollon ohessa.
Ko. Autoasissa (sijaitsee Citymarketin lähellä Wurthin naapurissa) sitten revitellään ja poltetaan kumia asiakkaiden autoilla siellä pihalla. Tuo Wurth ja ko. Autoasi ovat naapureita ja tappelevat parhaillaankin siitä, että Wurthille aiheutuu haittaa siitä kuminpoltosta, Autoasi puolustelee vaan että "saavat tehdä omalla pihallaan mitä haluavat" ja touhu jatkuu. Vaan ei toivon mukaan kovin kauaa, kun asiakkaatkin alkaa tajuta mistä on kyse...

Tien toisella puolella Euromasterissa on hyvät säätäjät, toinen heistä Mersumiehiä henkeen ja vereen... Ja eipähän tarvi vahtia, että autollasi heitetään donitsia kun silmä välttää.
No jos tuo pitää paikkansa, niin ei kuulosta tietenkään hyvältä.

Käsittääkseni siellä oli jonkun asentajan oma Supra jota hän revittelee/virittelee (for drifto)?

:shock:

*menee tarkistamaan heti takalokkareista mahd. kumiklimpit*
C 320 CDI Avantgarde Sport Edition -06
Vastaa Viestiin