wäyryseen kaukovalo xenonit
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
wäyryseen kaukovalo xenonit
kukahan olikaan palstalla laitellut väykkyyn kaukovaloihin xenonit?
sekoittaako jotenkin virtapuolta esim. tuota valovahtijärjestelmää?
aattelin tossa kuitenkin asennella tuon sarjan paikalleen joten jos jotain huomioitavaa, odotellaan neuvoja.
kiitokset jo etukäteen.
ps.aikaisemmin kyselemäni valojen säätö löytyi...ne säädöt on valaisimen päällä, sisempi on korkeus ja ulompi sivuttaissäätö.
sekoittaako jotenkin virtapuolta esim. tuota valovahtijärjestelmää?
aattelin tossa kuitenkin asennella tuon sarjan paikalleen joten jos jotain huomioitavaa, odotellaan neuvoja.
kiitokset jo etukäteen.
ps.aikaisemmin kyselemäni valojen säätö löytyi...ne säädöt on valaisimen päällä, sisempi on korkeus ja ulompi sivuttaissäätö.
Minä ainakin laitoin omaani pitkille xsenonit (vakiona lyhyissä jo olikin).
Ei herjannut ainakaan minulla mitään vikoja ja valoista tuli PALJON paremmat!
Suosittelen kyllä!
Katsastuksestakin meni joka kerta läpi ilman mutinoita...
Ei herjannut ainakaan minulla mitään vikoja ja valoista tuli PALJON paremmat!
Suosittelen kyllä!
Katsastuksestakin meni joka kerta läpi ilman mutinoita...
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
okei, kiitokset.stanger kirjoitti:Minä ainakin laitoin omaani pitkille xsenonit (vakiona lyhyissä jo olikin).
Ei herjannut ainakaan minulla mitään vikoja ja valoista tuli PALJON paremmat!
Suosittelen kyllä!
Katsastuksestakin meni joka kerta läpi ilman mutinoita...
pitää huomenna asennella paikalleen kun tallissa yksi ylimääräinen sarja olis käyttämättömänä.
väliaikaisesti käänsin pitkät vakiovalot ns."orava" korkeudelle....
onkohan niin että pitkissä ne menee läpi siksi että polttimo on alle 55w?
luxit taitaa mennä yli kyllä komeesti...
Onko niissä pitkissä Xenoneissa viivettä kun laittaa päälle?stanger kirjoitti:Minä ainakin laitoin omaani pitkille xsenonit (vakiona lyhyissä jo olikin).
Ei herjannut ainakaan minulla mitään vikoja ja valoista tuli PALJON paremmat!
Suosittelen kyllä!
Katsastuksestakin meni joka kerta läpi ilman mutinoita...
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
ei viive haittaa....ajettavana yksi 35km pätkä (hirviä julmetusti muita vastaantulijoita pimeellä vähän) jolla tartten tota valotehoa enempi...ei tule käytettyä oikeestaan koskaan kaukovaloja muuten...mitenkähän muuten jos laittais vielä sumuvalojen paikalle H1 xenonit?..lueskelinko jostain että noihin löytyy suoraan kaukolisävalokuvut jostain?AM kirjoitti:Minulla ainakin on viivettä. Mutta vain silloin kun ne ovat kylmät. Lämpöisenä ne syttyy heti, muutama vastaantulevan auton odottelu ei viilennä niitä vielä niin että viivettä tulisi.
Valotehon muutos on kyllä valtava Mitään virheilmoituksia ei ole aiheuttanut.
'¨Jolle kirjoitti:Mitä sarjoja ootte laittanu väyrysen pitkiin? 55w vai 35w?
Jos ne pitkä Xenonit on yhtä tehokkaat kun ajovaloissa on niin pistetään harkintaan. Katsastus setäkään ei varmaan sano niistä mitään kun valot säätyy muutenkin automaattisesti painon mukaan.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
lyhyissä ei mun mielestä oo niinkään valotehossa eroa, pitkissä on
W203 korisessa mersussa mulla on pitkissä, lyhyissä ja projektorisumareissa xenonit. Muissa on 35 watin sarja paitsi pitkissä on 55 watin sarja. Ja mun mielestäni toi pitkien sarja onmust hankinta jokaiselle joka ajaa pimeällä autollaan
W203 korisessa mersussa mulla on pitkissä, lyhyissä ja projektorisumareissa xenonit. Muissa on 35 watin sarja paitsi pitkissä on 55 watin sarja. Ja mun mielestäni toi pitkien sarja onmust hankinta jokaiselle joka ajaa pimeällä autollaan
En laittais 55-wattisia, voi kärytä sulakkeet (jotkut valittaneet, että saa valojen sulakkeita vaihtaa pari kertaa vuodessa 35-wattisillakin). Mulla ollu 35-wattiset nyt 2,5 vuotta ja ei ongelmaa lukuunottamatta sitä, että kerran olen putsannu sulakkeen kun oli hapettunut kontakti. Katsastuksesta on menny läpi mukisematta (lyhyissä on alkup. xenonit). 55w voi olla vähä siinä ja siinä että tuleeko sanomista, koska 35w:kin on aika perkeleen kirkas ja valasee kyllä puut kaukanakin juuresta latvaan... Mutta yllättävän suora se valokiila on ja hajavaloa ei niin ihan kauheesti tuu (no hieman).
Taskuraketti.comista saa 50 €:lla H7-muutossarjat. Mielestäni aika halpa siihen nähden, että oikeesti näkeeki jotain pimeellä, eikä tarvi hävetä että kuka nyt kusi lamppuun kun laittaa pitkät valot päälle (H7).
Ja ei herjaa valovahti. Paitsi jos valo ei toimi
Taskuraketti.comista saa 50 €:lla H7-muutossarjat. Mielestäni aika halpa siihen nähden, että oikeesti näkeeki jotain pimeellä, eikä tarvi hävetä että kuka nyt kusi lamppuun kun laittaa pitkät valot päälle (H7).
Ja ei herjaa valovahti. Paitsi jos valo ei toimi
Kyllä se sanoo jos huomaa. Xenon polttimolla täytyy olla xenon umpio. Siis jos haluaa hyväksytyt valot.tempera kirjoitti:'¨Jolle kirjoitti:Mitä sarjoja ootte laittanu väyrysen pitkiin? 55w vai 35w?
Jos ne pitkä Xenonit on yhtä tehokkaat kun ajovaloissa on niin pistetään harkintaan. Katsastus setäkään ei varmaan sano niistä mitään kun valot säätyy muutenkin automaattisesti painon mukaan.
Kuka tässä nyt on oikeassa? Pitääkö olla oikeat umpiot vai ei? Eihän ajovalojen umpioissakaan lue Xenon umpio.Tomppa11 kirjoitti:Kyllä se sanoo jos huomaa. Xenon polttimolla täytyy olla xenon umpio. Siis jos haluaa hyväksytyt valot.tempera kirjoitti:'¨Jolle kirjoitti:Mitä sarjoja ootte laittanu väyrysen pitkiin? 55w vai 35w?
Jos ne pitkä Xenonit on yhtä tehokkaat kun ajovaloissa on niin pistetään harkintaan. Katsastus setäkään ei varmaan sano niistä mitään kun valot säätyy muutenkin automaattisesti painon mukaan.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Mulla luki lähivaloumpiossa D2R vol ja kaukovaloumpiossa vaanJayEl kirjoitti:Eikös se mene jotenkin näin että umpioista pitää löytyä tälläiset merkinnät (DC lähivalo, DR kaukovalo, DCR lähivalo-kaukovalo) jotta nuo umpiot ovat soveltuvat käytettäviksi Xenon valoille?
Made in Germany eli ei ole Xenon kelpoinen
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
javohl...aatteles jos siinä kuvussa olis lukenu "made on japan"...hahaatempera kirjoitti:Mulla luki lähivaloumpiossa D2R vol ja kaukovaloumpiossa vaanJayEl kirjoitti:Eikös se mene jotenkin näin että umpioista pitää löytyä tälläiset merkinnät (DC lähivalo, DR kaukovalo, DCR lähivalo-kaukovalo) jotta nuo umpiot ovat soveltuvat käytettäviksi Xenon valoille?
Made in Germany eli ei ole Xenon kelpoinen
tosiaan jos on oikeat bi-xenonit eli lähi ja kaukovaloissa on xenonit pitää olla kirkkaan kuvut ja tietty hyväksytyt sekä valojen säätöautomatiikka + lampunpesimet!!!
näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
HC= lyhytvalo halogeenilla
HR= pitkävalo halogeenilla
HCR= lyhyt ja pitkä samassa umpiossa. Esim H4
DC= lyhytvalo xenonilla
DR= pitkävalo xenonilla.
B= etusumuvalo
A= parkkivalo
R= takaparkki
S1= jarruvalo
1/1a/1b= Etuvilkku
2a= takavilkku
DRL/RL= päivävalo
SM1/SM2= sivu äärivalo
Lisäksi kaikista pitää löytyä E/e -hyväksyntä
PL= muovinen "lampunlasi"
HR= pitkävalo halogeenilla
HCR= lyhyt ja pitkä samassa umpiossa. Esim H4
DC= lyhytvalo xenonilla
DR= pitkävalo xenonilla.
B= etusumuvalo
A= parkkivalo
R= takaparkki
S1= jarruvalo
1/1a/1b= Etuvilkku
2a= takavilkku
DRL/RL= päivävalo
SM1/SM2= sivu äärivalo
Lisäksi kaikista pitää löytyä E/e -hyväksyntä
PL= muovinen "lampunlasi"
Just näin! Tuon paremmin ei voi sanoa. Kaikkihan ne nyt heti huomaa, mutta järkeäkin voi käyttää. Kyllä se on turvavaruste, jos vaan osaa käyttää järkevästi.W210E kirjoitti:näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
Tämä on Masaf1. Sullahan on Xenonit pitkissäkin ja umpiot on siis alkuperäiset. Mitä ne valot kustansi ja miten näyttävät. Eikös se tasonsäätö vaikuta pitkiinkin niin kuin ajovaloxenoneihin? Luulisin että valaisevat koko kylän. Vaikka 320 pitkät tavallisenakaan mitkää huonot olleet. Mulla oli aikasempi auto Lumina ja siinä paloivat pitkät ja lyhet eri aikaan ja siinä autossa Xenonit olisi olleet paikallaan.masaf1 kirjoitti:Just näin! Tuon paremmin ei voi sanoa. Kaikkihan ne nyt heti huomaa, mutta järkeäkin voi käyttää. Kyllä se on turvavaruste, jos vaan osaa käyttää järkevästi.W210E kirjoitti:näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
huomasinkin että maksoi taskuraketissa 50 e. Onnistuuko viritys ihan tavalliselta hepulta joka ei ole spesialisti oikein missään.tempera kirjoitti:Tämä on Masaf1. Sullahan on Xenonit pitkissäkin ja umpiot on siis alkuperäiset. Mitä ne valot kustansi ja miten näyttävät. Eikös se tasonsäätö vaikuta pitkiinkin niin kuin ajovaloxenoneihin? Luulisin että valaisevat koko kylän. Vaikka 320 pitkät tavallisenakaan mitkää huonot olleet. Mulla oli aikasempi auto Lumina ja siinä paloivat pitkät ja lyhet eri aikaan ja siinä autossa Xenonit olisi olleet paikallaan.masaf1 kirjoitti:Just näin! Tuon paremmin ei voi sanoa. Kaikkihan ne nyt heti huomaa, mutta järkeäkin voi käyttää. Kyllä se on turvavaruste, jos vaan osaa käyttää järkevästi.W210E kirjoitti:näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
onnistuu.tempera kirjoitti:huomasinkin että maksoi taskuraketissa 50 e. Onnistuuko viritys ihan tavalliselta hepulta joka ei ole spesialisti oikein missään.tempera kirjoitti:Tämä on Masaf1. Sullahan on Xenonit pitkissäkin ja umpiot on siis alkuperäiset. Mitä ne valot kustansi ja miten näyttävät. Eikös se tasonsäätö vaikuta pitkiinkin niin kuin ajovaloxenoneihin? Luulisin että valaisevat koko kylän. Vaikka 320 pitkät tavallisenakaan mitkää huonot olleet. Mulla oli aikasempi auto Lumina ja siinä paloivat pitkät ja lyhet eri aikaan ja siinä autossa Xenonit olisi olleet paikallaan.masaf1 kirjoitti:Just näin! Tuon paremmin ei voi sanoa. Kaikkihan ne nyt heti huomaa, mutta järkeäkin voi käyttää. Kyllä se on turvavaruste, jos vaan osaa käyttää järkevästi.W210E kirjoitti:näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
nimimerkillä "räpäläkäsi".
noi on ns pultta kiinni sarjoja...sen verran pitää tehdä "käsitöitä" että poraa siihen luukkuun sopivan reiän (läpiviennin) kartioporalla.
helppo homma.
Erilliset kaukovalot ei tarvitse pesulaitetta. Ja jos on tarpeeksi vanha auto niin ei tarvi säätöautomatiikkaakaan. Ja jos on DOT-hyväksytyt ksenonit niin ei tarvi kumpaakaan, edes lyhkäsillä valoilla.W210E kirjoitti:javohl...aatteles jos siinä kuvussa olis lukenu "made on japan"...hahaatempera kirjoitti:Mulla luki lähivaloumpiossa D2R vol ja kaukovaloumpiossa vaanJayEl kirjoitti:Eikös se mene jotenkin näin että umpioista pitää löytyä tälläiset merkinnät (DC lähivalo, DR kaukovalo, DCR lähivalo-kaukovalo) jotta nuo umpiot ovat soveltuvat käytettäviksi Xenon valoille?
Made in Germany eli ei ole Xenon kelpoinen
tosiaan jos on oikeat bi-xenonit eli lähi ja kaukovaloissa on xenonit pitää olla kirkkaan kuvut ja tietty hyväksytyt sekä valojen säätöautomatiikka + lampunpesimet!!!
näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Tomppa11 kirjoitti:Erilliset kaukovalot ei tarvitse pesulaitetta. Ja jos on tarpeeksi vanha auto niin ei tarvi säätöautomatiikkaakaan. Ja jos on DOT-hyväksytyt ksenonit niin ei tarvi kumpaakaan, edes lyhkäsillä valoilla.W210E kirjoitti:javohl...aatteles jos siinä kuvussa olis lukenu "made on japan"...hahaatempera kirjoitti:Mulla luki lähivaloumpiossa D2R vol ja kaukovaloumpiossa vaanJayEl kirjoitti:Eikös se mene jotenkin näin että umpioista pitää löytyä tälläiset merkinnät (DC lähivalo, DR kaukovalo, DCR lähivalo-kaukovalo) jotta nuo umpiot ovat soveltuvat käytettäviksi Xenon valoille?
Made in Germany eli ei ole Xenon kelpoinen
tosiaan jos on oikeat bi-xenonit eli lähi ja kaukovaloissa on xenonit pitää olla kirkkaan kuvut ja tietty hyväksytyt sekä valojen säätöautomatiikka + lampunpesimet!!!
näin se menee joten mikään jälkikäteen asennettu ei ole laillinen ja jos katsastusinssi sen huomaa niin hylsy tulee...sitten on vaan niitä järki katsastusmiehiä jotka miettii asiaa vähän syvällisemmin...esim. pitkät häikäisee väärin käytettynä oli ne mitkä hyvänsä joten olkoon nuo jälkiasennusxenonit siinä kun tuo kolli ne kuitenkin katsastuksen jälkeen laittaisi takaisin...
ööö? erilliset? aikomuksena olis kuitenkin laittaa väyrysen omiin kaukovaloumpioihin noi xenonit...koskeeko tuo säännös sitäkin.
ainakin mielestäni koko ajan on puhuttu alkuperäisistä umpioista käsittääkseeni...
tarkoitit varmaan erillisillä juuri lisävaloja?
oliskohan väykyn lampuissa toi´Dot merkintä?
pitää marssia kohta ulos katsomaan...
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Ei ne Väykyn umpiot pitkien osalta oo hyväksytyt xenoneille, mutta ei sillä oo paskan väliä ku näkee tosi hyvin. Mun mielestä erinomainen näkyvyys, kun näkyy "seuraavaan mutkaan" asti Kerran tuli vaimoke vastaan pimeellä niin tiesin heti, että se on mun auto kun oli niin perkeleen kirkkaat valot ja näkyi jo metsän takaa niin että joku ois voinu luulla kyseessä olevan ufo.
Itellä ollu tosiaan jo 2,5 vuotta käytössä, ei sillon Taskuraketista ollu tietoakaan, mutta vaimokkeen veli sieltä haki Saabbiinsa ja hyvin on toiminu ja täsmälleen samanlaiset ku mulla erimerkkiset (jotka oli 150 € asennettuna 2,5 vuotta sit ku nää sarjat oli aika uus juttu).
Väykyssä joutuu tekemään niinhin pitkien valojen polttimokantojen suojana oleviin mustiin kuppeihin pienet reiät (johtojen kulkua varten) esim. akkuporalla, muuten menee ihan plug and pray
9-3 Saabbiin piti laittaa kondensaattorit ja vastukset, jotta valot ei vilkkunu auton sammuttamisen jälkeen ja ei auton päällä ollessa herjannu polttimovikaa. Väykyssä toimii kaikki suoraan heti, eikä tarvi konkkiakaan.
Itellä ollu tosiaan jo 2,5 vuotta käytössä, ei sillon Taskuraketista ollu tietoakaan, mutta vaimokkeen veli sieltä haki Saabbiinsa ja hyvin on toiminu ja täsmälleen samanlaiset ku mulla erimerkkiset (jotka oli 150 € asennettuna 2,5 vuotta sit ku nää sarjat oli aika uus juttu).
Väykyssä joutuu tekemään niinhin pitkien valojen polttimokantojen suojana oleviin mustiin kuppeihin pienet reiät (johtojen kulkua varten) esim. akkuporalla, muuten menee ihan plug and pray
9-3 Saabbiin piti laittaa kondensaattorit ja vastukset, jotta valot ei vilkkunu auton sammuttamisen jälkeen ja ei auton päällä ollessa herjannu polttimovikaa. Väykyssä toimii kaikki suoraan heti, eikä tarvi konkkiakaan.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 41
- Liittynyt: Pe 07.12.2007 11:53
Mielenkiintoisen isoja hintaeroja noilla Ollo-merkkisillä muutossarjoilla, 59-129€. Sehän ei ole tyhmä joka maksaa, vaan se joka ei tee hintavertailua.
Multivan Tdi
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d
Ex: Octavia 1.6 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: Octavia 1.9 Tdi
Ex: E320 CDI (210.226)
Ex: Megane 1.9 dTi
Ex: 260 E (124.026)
Ex: Cordoba 1.9 Tdi
Ex: Polo 1.3i
Ex: Jetta 1.6 Tdic
Ex: 80 1.6 d