
w126 500se käynti ongelmaa
w126 500se käynti ongelmaa
Vm 88 autossani seuraava vika lähtee käytiin hienosti säälläkun säällä. toimii tasaisesti pitkiäkin aikoja mutta sitten.... Esimerkiksi tänä aamuna 17km takana, alkaa tekee nykäsyja tyhjäkäynnillä ja ne huomaa myös ajon aikana kun ajoin halliin hieman kierrokset heijasi peruuttaessa. Virranjakajan kansi, pyöriä uusittu, polttoaine pumppu toimii. onkos jotain relejä joita kannattaisi tutkia? tai voiko tolle sytytys yksikökölle tehä mitään? muutta kun vaihtaa
Sytkä johdot vaikuttaa ok, mut tilasin uudet mut jotenkin epäilyttää ettei se johdu johdoista. Autoon vaihdettu aikaisemmin käytetty sytytys yksikkö. autolla takana 195000km

-
- Mersumaanikko
- Viestit: 5734
- Liittynyt: To 08.05.2008 21:29
no, ei sille sytkäpoksille oikein itte voi tehä mitään, paitsi jos tollaset poksit on hallinnassa
mutta noi nykäsyt voi kyllä johtua polttoaine releestäkin, siitä vois kannattaa kolovata kaikki tina kohat uuvelleen ja se käynnin heijjaaminen voi johtua jumittavasta tyhjäkäynti moottorista
joko sää tinasit sen releen

mutta noi nykäsyt voi kyllä johtua polttoaine releestäkin, siitä vois kannattaa kolovata kaikki tina kohat uuvelleen ja se käynnin heijjaaminen voi johtua jumittavasta tyhjäkäynti moottorista

joko sää tinasit sen releen

mullon pelkkiä romuja vaan
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
tekeekö tälleen, pakkia päällelaittaessa että nostaa kierrokset korkealle ja meinaa lähteä käsistä?..kuvainnoillisesti siis.
jos niin tarkista suurennuslasilla kaikki alipaineletkut...mulla oli sellainen vika että päällepäin kaikki letkut näytti hienoilta mutta jokaisen klemmarin kohdalta halki tai poikki, nämä huomasi vasta kun irroitti ne paikoiltaan....ne mureni kyllä jo käsiinkin irroitusvaiheessa.
jos niin tarkista suurennuslasilla kaikki alipaineletkut...mulla oli sellainen vika että päällepäin kaikki letkut näytti hienoilta mutta jokaisen klemmarin kohdalta halki tai poikki, nämä huomasi vasta kun irroitti ne paikoiltaan....ne mureni kyllä jo käsiinkin irroitusvaiheessa.
Relettä en ehtinyt tinata, mutta kärjet on ohitettu ja pumppu saa jatkuvan jännittteen niinkuin aina minun omistuksen aikana. Ennenkuin huomasin ohitus virityksen viime viikolla. kone ei juurikaan hyökkää mutta käynti hieman vaeltaa. toki voisihan tulpat vaihtaa lienee nekin voi alkaa vuotamaan enkä tiedä onko niitä milloin vaihdettu. tuntuu kun kone kunnolla lämpenee niin alkaa pätkimään. putsasin tyhjäkäyti moottoriakin sen minkä sain. tuntuma kuitenkin on sellainen että jossain sylinterissä ei joka kerta sytytä 
