Potilaana bensa 230 E -91. Kylmänä käynnistyy hyvin, kuumana pitää startata pitkään, ja kun painaa kaasun syvälle lähtee käymään
ensin hieman röpöttäen, muuten ei lupaakaan, sitten käy ihan hyvin ja tasaisesti , tyhjäkäynti n. 750 r/min. Kannessa oleva lämpötila-
anturi, johon menee yksi johdin vaihdettu, mutta ei auttanut vaivaan.
Kiitos jo etukäteen vihjeistä mikä voisi olla vikana.
W124 230E -91 käynnistysongelma lämpimänä
Re: W124 230E -91 käynnistysongelma lämpimänä
Yksi aiheuttaja voisi olla polttoaineen paineiden tipahtaminen. Tällöin polttoainelinjaan voi syntyä kaasulukko, ja se haittaa käynnistymistä kuumana.
Ainakin kuluneet suuttimet voivat tuon tehdä, onko tietoa milloin vaihdettu? Myös poltttoainepumpun vieressä oleva painevaraaja voi olla viallinen.
Ainakin kuluneet suuttimet voivat tuon tehdä, onko tietoa milloin vaihdettu? Myös poltttoainepumpun vieressä oleva painevaraaja voi olla viallinen.
Re: W124 230E -91 käynnistysongelma lämpimänä
Suuttimia tuskin vaihdettu, autolla ajettu vain 127 tkm, oikeat kilometrit
Re: W124 230E -91 käynnistysongelma lämpimänä
Painevaraaja minulla sökö, uusi tulee huomenna niin näkee oliko vika just siinä. Alle 200t ajettu 1991.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: W124 230E -91 käynnistysongelma lämpimänä
Paineenmittauksella selviäisi, pysyykö riittävästi.
M103 koneelle löytyi testausarvot, pumpun käydessä 5,3-5,5bar ja sammutettuna 30min päästä pitäisi olla vielä 2,8bar tai enemmän
http://www.w124performance.com/service/ ... chElec.htm
M103 koneelle löytyi testausarvot, pumpun käydessä 5,3-5,5bar ja sammutettuna 30min päästä pitäisi olla vielä 2,8bar tai enemmän
http://www.w124performance.com/service/ ... chElec.htm