m102+turbo+maxxecu

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Jarrut löytyi nopeasti. Vahvempi etuvakaaja vielä hakusessa.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

noonakki kirjoitti: La 29.10.2022 22:26 ...Ilmeisesti paras vaihtoehto on vaihtaa esim 300E w124 olka akseli jarruineen päivineen? Olenko oikeassa?
Tuo on hyvä vaihtoehto. Samoja on muistaakseni käytetty myös W201 16V-malleissa, kuten omassa jutussani kirjoitin. Vaatii myös isommat raidetangot/niiden päät ja aurauksen säädön ,-)

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Tulipas tenkkapoo välijäähdyttimen kanssa. Bilteman suurin olikin liian suuri, 10cm liian leveä kokonaispituudeltaan. Joten hakusessa olis kennokooltaan 450x300x76 2,5" lähdöillä. Saa vinkata nettikauppoja jos on tiedossa. Motonetissä 99€ 3" lähdöillä joten siihen hintaan tai halvempi. Käytetty käy myös..
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
pinpinkarva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja pinpinkarva »

tomant kirjoitti: Su 30.10.2022 20:36
noonakki kirjoitti: La 29.10.2022 22:26 ...Ilmeisesti paras vaihtoehto on vaihtaa esim 300E w124 olka akseli jarruineen päivineen? Olenko oikeassa?
Tuo on hyvä vaihtoehto. Samoja on muistaakseni käytetty myös W201 16V-malleissa, kuten omassa jutussani kirjoitin. Vaatii myös isommat raidetangot/niiden päät ja aurauksen säädön ,-)

tomant
muistelisin että kääntövarret menöö ristiin että ei välttämättä tartte isoja rairetankonpäitä . omakohteesella kokemuksella ne on hyvä päivitys 201seen ihan jo sillä että vanteita löytyy mutta jos ruvetaan oikeen ajamaan nii aika heikko tasapaino jarruus ja vaihroon 124sen jarrupää sylinterin ja sovelsin vielä ladan järrupaineensäätimen etupiirille ilman mitää mainittavan suurta eroa. nykyään omas peltoauto 124coupes 300mm jäährytetyt joka nurkas ja tasapaino on loistava ja alkaa oikiasti pysähtymään ja torennäköösesti olisivat hyvät 201ses kans viimeestään sillonku vaihtaa 124 jarrupääsylinterin mutta vanteita joutuu mettästämään tai laittaa lettua vanteen ja levyn väliin. etusatulat on 124 24v pensa/r129 ja takasatulat w140 v8 jos joskus joku haluaa kokeella kuinka mersun saa pysähtymään.
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Laitetaas ny tännekkin vähän päivitystä, tilasin isomman ahtimen pinpinkarvan suosituksesta. Päätin jotta tämä on nyt hyvä ja halpa maxspeedingrodsin kiinanmutka. Kestänee sen minkä kestää. --> https://www.maxpeedingrods.co.uk/produc ... gines.html
On tuo varmaan huomattavan paljon suurempi kun tuo saabin vakio garretti :D
Viimeksi muokannut noonakki, To 10.11.2022 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

tomant
Viimeksi muokannut tomant, To 10.11.2022 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

...
Viimeksi muokannut tomant, To 10.11.2022 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

OT: eikö näitä viestejä voi enää poistaa?

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

tomant kirjoitti: To 10.11.2022 19:33 OT: eikö näitä viestejä voi enää poistaa?

tomant
Luultavasti ei. Mitä oli mielessä vaI haukuukko niin pahasti että piti poistaa viesti :lol:
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
pinpinkarva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja pinpinkarva »

tomant kirjoitti: To 10.11.2022 19:33 OT: eikö näitä viestejä voi enää poistaa?

tomant
ei vissihin.
näin asiasta anaaliseksin iloohin ja riemuuhin onko tuo artuino valas kompo ollu millaanen kätehen
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

noonakki kirjoitti: To 10.11.2022 19:49
tomant kirjoitti: To 10.11.2022 19:33 OT: eikö näitä viestejä voi enää poistaa?

tomant
Luultavasti ei. Mitä oli mielessä vaI haukuukko niin pahasti että piti poistaa viesti :lol:
Eikun yritin laittaa toisen linkin turboosi, mutta en onnistunut. Sitten yritin muokata viestiäni ja poistaa sen, mutta aina vain lykkäsi uusia viestejä, joita en saa pois. Ei mitään haukkuja, päinvastoin, juttusi on mielenkiintoinen.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Avatar
tomant
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3864
Liittynyt: Ti 06.06.2006 00:50
Viesti:

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja tomant »

pinpinkarva kirjoitti: To 10.11.2022 20:09 ...
näin asiasta anaaliseksin iloohin ja riemuuhin onko tuo artuino valas kompo ollu millaanen kätehen
OT: Vaihteistoprojekti on muuttunut koneen ja vaihteiston muutokseksi, joka edistyy pienin askelin. Taitaa mennä kevään puolelle ennen kuin saan ajoon.

tomant
Kiihdytin 190E 201.024 Kuva1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Pientä päivitystä jälleen.

Ahdin löysi tiensä perillä ja voi pojat, on se ehkä vähän isompi kun tuo saabin turbo.

Aloin miettimään jo tässä kohtaa elämän valintoja mutta näillä mennään mitä on tullu tilattua. Varmaankin hieman pienempikin olis riittäny. Laitan tästä möhkäleestä kuvan myöhemmin illalla.

Vähän sivuprojektia kun siskonpoijan 202 200cdi kansipahvi porsi ja aloin moottorinvaihtoon siinä nopeasti kun oli ehjä nurkissa.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Siinäpä se tuo mollukka on. Vähän nyt epäilen että pitääskö olla kaks pyttyä lisää mutta kokeillaan nyt herääkö se jossain 9000rpm vai kuinka :shock: :lol:

Kuva
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3046
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Toihan on ihan hyvän kokoinen ahdin jos haluaa 450-500hv tehoa pyörältä. Mutta heräävyys voi sitten olla jo ihan toinen juttu.
Kadulle olisin ehkä harkinnut jotain gt2863r ja gtx3071r välimaastoon klooni tai orkkis.
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

MJPfin kirjoitti: To 17.11.2022 08:22 Toihan on ihan hyvän kokoinen ahdin jos haluaa 450-500hv tehoa pyörältä. Mutta heräävyys voi sitten olla jo ihan toinen juttu.
Kadulle olisin ehkä harkinnut jotain gt2863r ja gtx3071r välimaastoon klooni tai orkkis.
Kiinanpoika mainosti että 400hv asti riittää tämä ahdin.

Olisko jollahin ollu ehdotuksia kytkimeksi? Näillä näkymin laitan om611 perästä 5v askin tuohon 4v tilalle. Sitämyöten ainakin alkuun om611 vauhtipyörä sekä kytkin.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3046
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Jaa kappas näkyy olevan mielenkiintoiset mitat kompurassa, ehkä se just 400hv nurkille taipuu, ja turbiini riittäisi pidemmällekkin. Turbiinilla voisi 57/76 kompuraa pyörittää ja päästä sinne 500 hujakoille.


Muokkaat vauhtiksen sre asetelmalle ja joku neli lappuinen sinteri niin ei heti jää kytkimestä leikki kesken.
Vakio kytkimet savuaa turhan äkkiä, ei siinä kannata säästää.
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

MJPfin kirjoitti: To 17.11.2022 12:50 Jaa kappas näkyy olevan mielenkiintoiset mitat kompurassa, ehkä se just 400hv nurkille taipuu, ja turbiini riittäisi pidemmällekkin. Turbiinilla voisi 57/76 kompuraa pyörittää ja päästä sinne 500 hujakoille.


Muokkaat vauhtiksen sre asetelmalle ja joku neli lappuinen sinteri niin ei heti jää kytkimestä leikki kesken.
Vakio kytkimet savuaa turhan äkkiä, ei siinä kannata säästää.
Tavoite on 200hv paremmalle puolelle pääsy.. jää nähtäväksi tuleeko hullun kiilto silmiin jossain kohtaa
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3046
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

Se tuntuu ekat pari viikkoa että menee ihan sairaasti, sit se alkaa hiljalleen tuntumaan tuhnulta ja lisää ahtoa.
Se ahtopainehulluus on paha sairaus. :D
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Nojoo taas hieman edennyt. Sain pakosarjaan vaihdettua t3 laipan ja ahtimen paikalleen. Vähä paisaria ja pissapojansäiliötä pitää siirrellä mutta jospa se tuos olis aivan hyvä. Pitää käydä hydrolta hakemas erilainen adapteri öljynpaineelle niin eiköhän se pian saada painetta kehittämään.
Pitää varmaan soitella johonkin puljuun sitten että pääsis vaikka rullille tuon kikkareen kanssa jotta sais ihan ammattimies säätää hyväksi. :think:
Itteltä ei tuo säätöhomma onnistu missään muotoa kun ei oikeen ymmärrä kaikkea. Mutta tässä kuvaa taas, älkää pliis kommentoiko mun kemppisaumoja, yritin isoilla virroilla hitsata kerralla tiiviiksi, ei kaunis mutta ei pitäs ainakaan pettää.. :D :D

Kuva Kuva Kuva
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Oikeen amatööri virhe tuli sitten tehtyä. Ahtimen sain paikalleen ja ensistartteja siinä kokeilin ja kaikki meni ihan jees. Sitten ihmettelin kun auto sammui äkisti ja kuullosti siltä niinkun olis vettä sylinteriis kun starttaili. No pakoputkestahan sylki sitten jäähdytysnestettä ja minä siinä raavin päätä että mitä helvettiä juuri tapahtui.
No meinasin siinä sitten että otetaan hattu pois ja vaihdetaan kansipahvi vaikka aikansa kuluksi jonsei muuta.
Imusarjan irroitettuani koin ahaa elämyksen. 2 ja 3 sylinterien välissä on vesikanava auki ja tiiviste oli pettänyt ja päästänyt nesteet imusarjaan.
Jätin tosiaan sen lämmityslevyhässäkän pois kun en kokenut sitä tarpeelliseksi.
No siinä sitten hetken tuumailtuani ajattelin etsiväni huomiseksi pakkasplommin joka menee 25mm reikään nätisti niin saadaan tämäkin ratkaistua ja vaikka enemmän ääntä uuden ahtimen persuuksista kun vaan 30 sekuntia.. Toivottavasti laajakaistalambda pysyi ehjänä...
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Nojuu kanki sielä varmaan on solmussa niinkuin epäilinkin. Käy hädin tuskin tyhjää ja pienellä tasakaasulla römpöttää.
Jos jollain on eteläpohjanmaalla 2.3 litrasta m102 niin ostetaan sellaanen
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Avatar
eikka86
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2466
Liittynyt: La 15.11.2008 18:54
Paikkakunta: Vilppula

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja eikka86 »

123sesta peräisin oleva kone olisi varaosiksi.. öpohja, ruiskun osia, nokkien keinut ja nokka taisi ainakin puuttua.. vilppulassa..
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!

W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83

(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
MJPfin
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3046
Liittynyt: Pe 14.09.2018 20:20

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja MJPfin »

No voihan anaalisivellin, olipa huonoa tuuria. Tuli muuten kuvia katsellessa mieleen että kannattaa ahdin tukea johonkin muutenkin kuin pakosarjan varaan. Alkaa olemaan painoa ahtimen ja putkiston kanssa siinä roikkumassa.
Jürgen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 70
Liittynyt: Su 05.06.2022 19:04

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja Jürgen »

Nää on sellaisia synnytyskipuja joita tuppaa aina tulemaan.
Tukea tuo hyrrä kyllä huutaa, niinkuin MJPfin jo totesikin.
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

eikka86 kirjoitti: La 26.11.2022 15:03 123sesta peräisin oleva kone olisi varaosiksi.. öpohja, ruiskun osia, nokkien keinut ja nokka taisi ainakin puuttua.. vilppulassa..
Löysin jo moottorin naapuripitäjästä ja se roikkuu nostimen koukus hallilla. Huomenna purkimaan siitä turhat pois ja siittä sitten eteenpäin.
MJPfin kirjoitti: La 26.11.2022 17:07 No voihan anaalisivellin, olipa huonoa tuuria. Tuli muuten kuvia katsellessa mieleen että kannattaa ahdin tukea johonkin muutenkin kuin pakosarjan varaan. Alkaa olemaan painoa ahtimen ja putkiston kanssa siinä roikkumassa.
Joo kyllä siihen ajattelin jotain tukea tehdä samalla kun koneen käytän irti niin on helppo tehdä joku tukihäsmäkkä.
Jürgen kirjoitti: Su 27.11.2022 14:42 Nää on sellaisia synnytyskipuja joita tuppaa aina tulemaan.
Tukea tuo hyrrä kyllä huutaa, niinkuin MJPfin jo totesikin.
Joo ei täs masennuta, m102 koneita löytyy joka paikasta eikä ole kalliita. Samalla pääsen laittamaan eri kytkimen ja vauhtipyörän sekä 5v laatikon.
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
noonakki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 84
Liittynyt: Pe 04.06.2010 12:16

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja noonakki »

Mistäs löytyisi moottorin tiivistesarja? MIeluusti vaikka olis täydellinen niin vois tiivistellä tuon uuden koneen ja samalla katella kaikki kuntoon.. :think: :think:
MB w204 C220CDI -10
MB w201 190E 2.0 -93 soon-to-be-efi+turbo
Ex:
MB CLK 430 V8 -98
MB w638 110cdi -99
MB w639 115cdi -05
MB C200CDI -99
MB S202C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
pinpinkarva
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 231
Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53

Re: m102+turbo+maxxecu

Viesti Kirjoittaja pinpinkarva »

tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää

Vastaa Viestiin