w201+m111+turbo+maxxecu=??
Re: m102+turbo+maxxecu
Jarrut löytyi nopeasti. Vahvempi etuvakaaja vielä hakusessa.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Tuo on hyvä vaihtoehto. Samoja on muistaakseni käytetty myös W201 16V-malleissa, kuten omassa jutussani kirjoitin. Vaatii myös isommat raidetangot/niiden päät ja aurauksen säädön ,-)
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
Tulipas tenkkapoo välijäähdyttimen kanssa. Bilteman suurin olikin liian suuri, 10cm liian leveä kokonaispituudeltaan. Joten hakusessa olis kennokooltaan 450x300x76 2,5" lähdöillä. Saa vinkata nettikauppoja jos on tiedossa. Motonetissä 99€ 3" lähdöillä joten siihen hintaan tai halvempi. Käytetty käy myös..
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: m102+turbo+maxxecu
muistelisin että kääntövarret menöö ristiin että ei välttämättä tartte isoja rairetankonpäitä . omakohteesella kokemuksella ne on hyvä päivitys 201seen ihan jo sillä että vanteita löytyy mutta jos ruvetaan oikeen ajamaan nii aika heikko tasapaino jarruus ja vaihroon 124sen jarrupää sylinterin ja sovelsin vielä ladan järrupaineensäätimen etupiirille ilman mitää mainittavan suurta eroa. nykyään omas peltoauto 124coupes 300mm jäährytetyt joka nurkas ja tasapaino on loistava ja alkaa oikiasti pysähtymään ja torennäköösesti olisivat hyvät 201ses kans viimeestään sillonku vaihtaa 124 jarrupääsylinterin mutta vanteita joutuu mettästämään tai laittaa lettua vanteen ja levyn väliin. etusatulat on 124 24v pensa/r129 ja takasatulat w140 v8 jos joskus joku haluaa kokeella kuinka mersun saa pysähtymään.
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: m102+turbo+maxxecu
Laitetaas ny tännekkin vähän päivitystä, tilasin isomman ahtimen pinpinkarvan suosituksesta. Päätin jotta tämä on nyt hyvä ja halpa maxspeedingrodsin kiinanmutka. Kestänee sen minkä kestää. --> https://www.maxpeedingrods.co.uk/produc ... gines.html
On tuo varmaan huomattavan paljon suurempi kun tuo saabin vakio garretti
On tuo varmaan huomattavan paljon suurempi kun tuo saabin vakio garretti
Viimeksi muokannut noonakki, To 10.11.2022 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
tomant
Viimeksi muokannut tomant, To 10.11.2022 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
...
Viimeksi muokannut tomant, To 10.11.2022 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
OT: eikö näitä viestejä voi enää poistaa?
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
Luultavasti ei. Mitä oli mielessä vaI haukuukko niin pahasti että piti poistaa viesti
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: m102+turbo+maxxecu
ei vissihin.
näin asiasta anaaliseksin iloohin ja riemuuhin onko tuo artuino valas kompo ollu millaanen kätehen
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: m102+turbo+maxxecu
Eikun yritin laittaa toisen linkin turboosi, mutta en onnistunut. Sitten yritin muokata viestiäni ja poistaa sen, mutta aina vain lykkäsi uusia viestejä, joita en saa pois. Ei mitään haukkuja, päinvastoin, juttusi on mielenkiintoinen.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
OT: Vaihteistoprojekti on muuttunut koneen ja vaihteiston muutokseksi, joka edistyy pienin askelin. Taitaa mennä kevään puolelle ennen kuin saan ajoon.pinpinkarva kirjoitti: ↑To 10.11.2022 20:09 ...
näin asiasta anaaliseksin iloohin ja riemuuhin onko tuo artuino valas kompo ollu millaanen kätehen
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: m102+turbo+maxxecu
Pientä päivitystä jälleen.
Ahdin löysi tiensä perillä ja on se ehkä vähän isompi kun tuo saabin turbo.
Aloin miettimään jo tässä kohtaa elämän valintoja mutta näillä mennään mitä on tullu tilattua. Varmaankin hieman pienempikin olis riittäny. Laitan tästä möhkäleestä kuvan myöhemmin illalla.
Vähän sivuprojektia kun siskonpoijan 202 200cdi kansipahvi porsi ja aloin moottorinvaihtoon siinä nopeasti kun oli ehjä nurkissa.
Ahdin löysi tiensä perillä ja on se ehkä vähän isompi kun tuo saabin turbo.
Aloin miettimään jo tässä kohtaa elämän valintoja mutta näillä mennään mitä on tullu tilattua. Varmaankin hieman pienempikin olis riittäny. Laitan tästä möhkäleestä kuvan myöhemmin illalla.
Vähän sivuprojektia kun siskonpoijan 202 200cdi kansipahvi porsi ja aloin moottorinvaihtoon siinä nopeasti kun oli ehjä nurkissa.
Viimeksi muokannut noonakki, Su 12.05.2024 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Siinäpä se tuo mollukka on. Vähän nyt epäilen että pitääskö olla kaks pyttyä lisää mutta kokeillaan nyt herääkö se jossain 9000rpm vai kuinka
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Toihan on ihan hyvän kokoinen ahdin jos haluaa 450-500hv tehoa pyörältä. Mutta heräävyys voi sitten olla jo ihan toinen juttu.
Kadulle olisin ehkä harkinnut jotain gt2863r ja gtx3071r välimaastoon klooni tai orkkis.
Kadulle olisin ehkä harkinnut jotain gt2863r ja gtx3071r välimaastoon klooni tai orkkis.
Re: m102+turbo+maxxecu
Kiinanpoika mainosti että 400hv asti riittää tämä ahdin.
Olisko jollahin ollu ehdotuksia kytkimeksi? Näillä näkymin laitan om611 perästä 5v askin tuohon 4v tilalle. Sitämyöten ainakin alkuun om611 vauhtipyörä sekä kytkin.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Jaa kappas näkyy olevan mielenkiintoiset mitat kompurassa, ehkä se just 400hv nurkille taipuu, ja turbiini riittäisi pidemmällekkin. Turbiinilla voisi 57/76 kompuraa pyörittää ja päästä sinne 500 hujakoille.
Muokkaat vauhtiksen sre asetelmalle ja joku neli lappuinen sinteri niin ei heti jää kytkimestä leikki kesken.
Vakio kytkimet savuaa turhan äkkiä, ei siinä kannata säästää.
Muokkaat vauhtiksen sre asetelmalle ja joku neli lappuinen sinteri niin ei heti jää kytkimestä leikki kesken.
Vakio kytkimet savuaa turhan äkkiä, ei siinä kannata säästää.
Re: m102+turbo+maxxecu
Tavoite on 200hv paremmalle puolelle pääsy.. jää nähtäväksi tuleeko hullun kiilto silmiin jossain kohtaaMJPfin kirjoitti: ↑To 17.11.2022 12:50 Jaa kappas näkyy olevan mielenkiintoiset mitat kompurassa, ehkä se just 400hv nurkille taipuu, ja turbiini riittäisi pidemmällekkin. Turbiinilla voisi 57/76 kompuraa pyörittää ja päästä sinne 500 hujakoille.
Muokkaat vauhtiksen sre asetelmalle ja joku neli lappuinen sinteri niin ei heti jää kytkimestä leikki kesken.
Vakio kytkimet savuaa turhan äkkiä, ei siinä kannata säästää.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Se tuntuu ekat pari viikkoa että menee ihan sairaasti, sit se alkaa hiljalleen tuntumaan tuhnulta ja lisää ahtoa.
Se ahtopainehulluus on paha sairaus.
Se ahtopainehulluus on paha sairaus.
Re: m102+turbo+maxxecu
Nojoo taas hieman edennyt. Sain pakosarjaan vaihdettua t3 laipan ja ahtimen paikalleen. Vähä paisaria ja pissapojansäiliötä pitää siirrellä mutta jospa se tuos olis aivan hyvä. Pitää käydä hydrolta hakemas erilainen adapteri öljynpaineelle niin eiköhän se pian saada painetta kehittämään.
Pitää varmaan soitella johonkin puljuun sitten että pääsis vaikka rullille tuon kikkareen kanssa jotta sais ihan ammattimies säätää hyväksi.
Itteltä ei tuo säätöhomma onnistu missään muotoa kun ei oikeen ymmärrä kaikkea. Mutta tässä kuvaa taas, älkää pliis kommentoiko mun kemppisaumoja, yritin isoilla virroilla hitsata kerralla tiiviiksi, ei kaunis mutta ei pitäs ainakaan pettää..
Pitää varmaan soitella johonkin puljuun sitten että pääsis vaikka rullille tuon kikkareen kanssa jotta sais ihan ammattimies säätää hyväksi.
Itteltä ei tuo säätöhomma onnistu missään muotoa kun ei oikeen ymmärrä kaikkea. Mutta tässä kuvaa taas, älkää pliis kommentoiko mun kemppisaumoja, yritin isoilla virroilla hitsata kerralla tiiviiksi, ei kaunis mutta ei pitäs ainakaan pettää..
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Oikeen amatööri virhe tuli sitten tehtyä. Ahtimen sain paikalleen ja ensistartteja siinä kokeilin ja kaikki meni ihan jees. Sitten ihmettelin kun auto sammui äkisti ja kuullosti siltä niinkun olis vettä sylinteriis kun starttaili. No pakoputkestahan sylki sitten jäähdytysnestettä ja minä siinä raavin päätä että mitä helvettiä juuri tapahtui.
No meinasin siinä sitten että otetaan hattu pois ja vaihdetaan kansipahvi vaikka aikansa kuluksi jonsei muuta.
Imusarjan irroitettuani koin ahaa elämyksen. 2 ja 3 sylinterien välissä on vesikanava auki ja tiiviste oli pettänyt ja päästänyt nesteet imusarjaan.
Jätin tosiaan sen lämmityslevyhässäkän pois kun en kokenut sitä tarpeelliseksi.
No siinä sitten hetken tuumailtuani ajattelin etsiväni huomiseksi pakkasplommin joka menee 25mm reikään nätisti niin saadaan tämäkin ratkaistua ja vaikka enemmän ääntä uuden ahtimen persuuksista kun vaan 30 sekuntia.. Toivottavasti laajakaistalambda pysyi ehjänä...
No meinasin siinä sitten että otetaan hattu pois ja vaihdetaan kansipahvi vaikka aikansa kuluksi jonsei muuta.
Imusarjan irroitettuani koin ahaa elämyksen. 2 ja 3 sylinterien välissä on vesikanava auki ja tiiviste oli pettänyt ja päästänyt nesteet imusarjaan.
Jätin tosiaan sen lämmityslevyhässäkän pois kun en kokenut sitä tarpeelliseksi.
No siinä sitten hetken tuumailtuani ajattelin etsiväni huomiseksi pakkasplommin joka menee 25mm reikään nätisti niin saadaan tämäkin ratkaistua ja vaikka enemmän ääntä uuden ahtimen persuuksista kun vaan 30 sekuntia.. Toivottavasti laajakaistalambda pysyi ehjänä...
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Nojuu kanki sielä varmaan on solmussa niinkuin epäilinkin. Käy hädin tuskin tyhjää ja pienellä tasakaasulla römpöttää.
Jos jollain on eteläpohjanmaalla 2.3 litrasta m102 niin ostetaan sellaanen
Jos jollain on eteläpohjanmaalla 2.3 litrasta m102 niin ostetaan sellaanen
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
123sesta peräisin oleva kone olisi varaosiksi.. öpohja, ruiskun osia, nokkien keinut ja nokka taisi ainakin puuttua.. vilppulassa..
Myydään W/S124/202/203/210 osia!!!
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
W906 319CDI -10
S124 "E"300TE 4-MATIC -89
W123 280E -83
(ex) W124 500E -93
(ex) W210 E300DT -98
(ex) S124 250TD -92
(ex) W124 250D -89
(ex) W210 E300TDT -98
(ex) W124 200D -93
(ex) W211 320CDI -03
(ex) W208 230K -00
(ex) W124CE 300-24 -91
(ex) W201 1,8 -91
Re: m102+turbo+maxxecu
No voihan anaalisivellin, olipa huonoa tuuria. Tuli muuten kuvia katsellessa mieleen että kannattaa ahdin tukea johonkin muutenkin kuin pakosarjan varaan. Alkaa olemaan painoa ahtimen ja putkiston kanssa siinä roikkumassa.
Re: m102+turbo+maxxecu
Nää on sellaisia synnytyskipuja joita tuppaa aina tulemaan.
Tukea tuo hyrrä kyllä huutaa, niinkuin MJPfin jo totesikin.
Tukea tuo hyrrä kyllä huutaa, niinkuin MJPfin jo totesikin.
Re: m102+turbo+maxxecu
Löysin jo moottorin naapuripitäjästä ja se roikkuu nostimen koukus hallilla. Huomenna purkimaan siitä turhat pois ja siittä sitten eteenpäin.
Joo kyllä siihen ajattelin jotain tukea tehdä samalla kun koneen käytän irti niin on helppo tehdä joku tukihäsmäkkä.
Joo ei täs masennuta, m102 koneita löytyy joka paikasta eikä ole kalliita. Samalla pääsen laittamaan eri kytkimen ja vauhtipyörän sekä 5v laatikon.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Mistäs löytyisi moottorin tiivistesarja? MIeluusti vaikka olis täydellinen niin vois tiivistellä tuon uuden koneen ja samalla katella kaikki kuntoon..
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 242
- Liittynyt: Su 07.10.2012 11:53
Re: m102+turbo+maxxecu
trodos löyty aika hyvännäköönen setti https://www.trodo.fi/sylinterikannen-ti ... ng-776-718 ja https://www.trodo.fi/tiivistesarja-kamp ... 8-26543-12 . ja henkilökohtaane suosikki https://www.tokmanni.fi/ratkaisumassa-2 ... 8091624045
tierän vähä kaikesta kaikkea mutta lopuksi en tierä mistää mitää
Re: m102+turbo+maxxecu
Taas vähän updeittia..
Naapuripitäjän koneessa oli yks pytty ruskeaksi muuttunut joten tuumasin jotta se pitää viedä takaasi ja katellaan jos samasta paikkaa löytyis ehjä. Tahi sitten jostain nyt se 2.0-2.3 kompura m111..
Tiivistesatsi olis kokolailla täydellinen kansipulttien kanssa tuohon m102 2.3 litraseen jo käpäläs.. Toki jos jollain on tarvetta niin voin myydä ne poies halvemmalla kun kauppa ja elringiä ja victor reinziä ovat.
Mutta, vanha moottori tuli nostettua siinä äkkipikaa pois ja nyt sitten oottelen löytyykö sinne korvaava tuote niin pääsis taas jatkamaan.
Naapuripitäjän koneessa oli yks pytty ruskeaksi muuttunut joten tuumasin jotta se pitää viedä takaasi ja katellaan jos samasta paikkaa löytyis ehjä. Tahi sitten jostain nyt se 2.0-2.3 kompura m111..
Tiivistesatsi olis kokolailla täydellinen kansipulttien kanssa tuohon m102 2.3 litraseen jo käpäläs.. Toki jos jollain on tarvetta niin voin myydä ne poies halvemmalla kun kauppa ja elringiä ja victor reinziä ovat.
Mutta, vanha moottori tuli nostettua siinä äkkipikaa pois ja nyt sitten oottelen löytyykö sinne korvaava tuote niin pääsis taas jatkamaan.
MB w201 190E 2.0 -93 Turbo M111 alkoholisti
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
MB W638 110CDI -99
Ex:
MB w204 C220CDI -10
MB CLK 430 V8 -98
MB W201 2.0E -87
MB W201 2.0E -89
MB W639 115CDI -05
MB S202 C200CDI -99
MB S202 C200CDI -99
MB S124 250TDT -89
MB W202 C180 -96
MB W124 200D -89
MB C124 300CE -89
MB S202 C220CDI -99
MB W124 300E -90
MB w202 C250TD -96
MB w201 2.3 automatic -91
MB w124 200E -91
MB w201 2.0 -88
Re: m102+turbo+maxxecu
Eikös sen vanhan koneen jo melkein kunnostaisi jos kerran uudenkin aiot aukaista?
H-profiili veivit ja takomännät tottakai, tää projektihan on jo lähtenyt lapasesta muutenkin
H-profiili veivit ja takomännät tottakai, tää projektihan on jo lähtenyt lapasesta muutenkin