w202 kompura ei ahda
w202 kompura ei ahda
Mikä mahtas olla vikana kun ei ahdot nouse?,voisko olla esim.ilmamassa/määrämittarissa?Mittari on kyllä oikeaan paikkaan kytketty kun vetää alipaineelle ja kun kiihdyttää niin näyttää 0.Auto toimii muuten moitteettomasti paitsi vetoja on todella huonosti.Ja auto on vm:98 2.3l
miten meinaat että on selvä peli, onko roottorit pilalla/klohmuilla, vai mikä? voisitko ottaa/ laittaa kuvia rungon sisästä ja roottoreista
Viimeksi muokannut Bomber4, Ma 05.03.2007 07:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Näin sivusta osallistun keskusteluun ja kysyn että mimmoseen hintaluokkaan uudet kepit tipahtaa? Jos et viiti tänne laittaa tietoa niin vastaa yv:llä tai meilillä...Bomber4 kirjoitti:perhana.olisin halunnut tietoa pinnoituksesta yms.no hyvä et autos tulee kuntoon.uskoisin että saisin tuollaiseen tehtyä uudet erilaiset "kepit" sisälle jolloin ei tarvisi vaihdella hihna pyörää tehojen nostamiseksi.tietysti jos haluis niin vois vaihtaa ja taas lisääntyy....
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Jos ohjeet näkyvät ruudulla, saat ne kuvana talteen leikepöydälle näppäinkomennolla ALT+PrintScreen.ozzy kirjoitti:Ohjeet olis mulla EWA netissä tossa nenän edessä mutten saa suoraan kopioitua tänne...enkä nyt kerkiä kirjottaan :( mutta jos soitat niin kerron mielellään...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
ok soittelen heti kun saan auton sisätiloihin. voiko tolla ajaa jos ottaa ahtimen remmin irti vai käynkö lainaamassa kuorma-autoa siirtoa varten?ozzy kirjoitti:Ohjeet olis mulla EWA netissä tossa nenän edessä mutten saa suoraan kopioitua tänne...enkä nyt kerkiä kirjottaanmutta jos soitat niin kerron mielellään...
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
Kompressorin ahtopaineista olisin kyselly, elikkä itselläni on 98 vuoden c230 kopressori, kiihdytyksessä kun ahdin lähtee mukaan niin ahtaa vain 0,3 bar, kyllä veto tuntuu olevan ihan normaali, mutta paljonko vakio kompessorissa kuuluu olla? Onko normaali että kylmänä kun käynnistää moottorin niin ahdin on hetkenaikaa kokoajan mukana sillon ahtoja löytyy 0,5bar, ja kun moottori lämpenee nii sillon tulee nuo 0.3 barin ahdot vasta vedossa.
mulla oli ahdot 0.6 bar ennen magneettikytkimen hajoamista. hajottuaan 0.4-0.5 bar kylmänä ja 0.2-0.3 bar lämpimänä se piti myös aika kovaa rohinaa tyhjäkäynnillä varsinkin kylmänä. pimeällä kun laitto käymään niin sieltä kytkimestä lensi järjetön kipinäsuihku ihme ettei oo syttyny palamaan koko paska. nyt tarttis vielä saada toi uus mangneettikytkin paikalleen jouluks ja itellä ei oo aikaa eikä paikkaa et taitaa haaveeks jäädä.jr85 kirjoitti:Kompressorin ahtopaineista olisin kyselly, elikkä itselläni on 98 vuoden c230 kopressori, kiihdytyksessä kun ahdin lähtee mukaan niin ahtaa vain 0,3 bar, kyllä veto tuntuu olevan ihan normaali, mutta paljonko vakio kompessorissa kuuluu olla? Onko normaali että kylmänä kun käynnistää moottorin niin ahdin on hetkenaikaa kokoajan mukana sillon ahtoja löytyy 0,5bar, ja kun moottori lämpenee nii sillon tulee nuo 0.3 barin ahdot vasta vedossa.
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
ei ainakaan kuulosta mitenkään erikoiselta. oiskohan toi kytkinnapa vaan niin kulunut että irroitusvälys on liian suuri sen pitäisi olla 0.25-0.40mm välystä voi säätää kun irroitat kytkinnavan keskipultin (8mm) merkkaat napaan ja ahtimen runkoon kohdistusmerkit. vedät navan ulos varovasti ettei säätö prikat häviä laske prikat. vähentämällä säätöprikkoja välys pienenee.laita vanha keskipultti napaan aseta uudet säätöprikat pulttiin lykkää napa paikoilleen kiristä pultti 17 Nm:n ja tarkista irroitusvälys. keskipultti pitää uusia lopullisessa asennuksessa (mikrokapseloitu). säätökitti A1110900280 pultti+prikat. mut toi käynnistyksessä ahtaminen viittais kyllä mangneettikytkimen hihnapyöränlaakeriin joka sitten ton kytkimen säätämisen jälkeen alkaa pikkuhiljaa heittämään ja kuluttaa kytkinnavan loppuun ennenkuin nalkkaa kokonaan kiinni ja sit täytyy vaihtaa koko mangneettikytkin tai parhaassa tapauksessa koko ahdin. semmosen uuden laakerin vois löytää jostain laakerikaupasta.
tossa kuva uudesta mangneettikytkimestä laitan kuvan vanhasta kun saan sen vaihdettua siinä on kytkinnapakin kulunut niittejä myöten.
http://www.minunauto.com/files/images/1 ... 180021.JPG
on mulla ollut joskus sellanenkin vika että aluksi auto välillä sammuili liikkeellelähtiessä sitten tyhjäkäynti alkoi seilaamaan sen jälkeen lämmetessä ahdot alko vähenemään kunnes loppujenlopuks ei käyny enää ollenkaan. vikana oli ahtoputken kiristin otti konepeltiin kiinni

tossa kuva uudesta mangneettikytkimestä laitan kuvan vanhasta kun saan sen vaihdettua siinä on kytkinnapakin kulunut niittejä myöten.
http://www.minunauto.com/files/images/1 ... 180021.JPG
on mulla ollut joskus sellanenkin vika että aluksi auto välillä sammuili liikkeellelähtiessä sitten tyhjäkäynti alkoi seilaamaan sen jälkeen lämmetessä ahdot alko vähenemään kunnes loppujenlopuks ei käyny enää ollenkaan. vikana oli ahtoputken kiristin otti konepeltiin kiinni


C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
Täytyy tutkia sit tarkemmin tuota magneettikytkintä, Onko sulla mistä otettu ahtopaine mittarille paine? mä oon ottanu ahtoputkesta.jpvir kirjoitti:ei ainakaan kuulosta mitenkään erikoiselta. oiskohan toi kytkinnapa vaan niin kulunut että irroitusvälys on liian suuri sen pitäisi olla 0.25-0.40mm välystä voi säätää kun irroitat kytkinnavan keskipultin (8mm) merkkaat napaan ja ahtimen runkoon kohdistusmerkit. vedät navan ulos varovasti ettei säätö prikat häviä laske prikat. vähentämällä säätöprikkoja välys pienenee.laita vanha keskipultti napaan aseta uudet säätöprikat pulttiin lykkää napa paikoilleen kiristä pultti 17 Nm:n ja tarkista irroitusvälys. keskipultti pitää uusia lopullisessa asennuksessa (mikrokapseloitu). säätökitti A1110900280 pultti+prikat. mut toi käynnistyksessä ahtaminen viittais kyllä mangneettikytkimen hihnapyöränlaakeriin joka sitten ton kytkimen säätämisen jälkeen alkaa pikkuhiljaa heittämään ja kuluttaa kytkinnavan loppuun ennenkuin nalkkaa kokonaan kiinni ja sit täytyy vaihtaa koko mangneettikytkin tai parhaassa tapauksessa koko ahdin. semmosen uuden laakerin vois löytää jostain laakerikaupasta.
tossa kuva uudesta mangneettikytkimestä laitan kuvan vanhasta kun saan sen vaihdettua siinä on kytkinnapakin kulunut niittejä myöten.
http://www.minunauto.com/files/images/1 ... 180021.JPG
on mulla ollut joskus sellanenkin vika että aluksi auto välillä sammuili liikkeellelähtiessä sitten tyhjäkäynti alkoi seilaamaan sen jälkeen lämmetessä ahdot alko vähenemään kunnes loppujenlopuks ei käyny enää ollenkaan. vikana oli ahtoputken kiristin otti konepeltiin kiinni![]()
noniin tänään vasta pääsin auton kimppuun ja sain vaihdettua mangneetti kytkimen muuten kaikki hyvin paitsi sille ei tuu ollenkaan virtaa täytyy huomen käydä veholla näyttämässä. vanhassa oli käämin runkokin paukahtanut palasiksi ja hihnapyörää ei saanut edes käsivoimin pyörimään
tuolla kuva siitä http://www.minunauto.com/files/images/P1140023.JPG
ahtomittari on kiinni tuolla messsen mainitsemassa paikassa.

ahtomittari on kiinni tuolla messsen mainitsemassa paikassa.
C230K Sport -96
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"
"jos jokin voi mennä pieleen niin se menee"