Tästä vähän eri mieltä paljon traktoria ajaneena...vaihdevipu-viiksi on meinaan vähän sama kuin suunnanvaihtaja traktorissassuvik kirjoitti:Ja vaihdekeppi pitää olla penkkien välissä, oli sitte automaatti tai manuaali.

Tästä vähän eri mieltä paljon traktoria ajaneena...vaihdevipu-viiksi on meinaan vähän sama kuin suunnanvaihtaja traktorissassuvik kirjoitti:Ja vaihdekeppi pitää olla penkkien välissä, oli sitte automaatti tai manuaali.
Toiminto mitä ohjataan on sama mutta tarve hieman eri mittakaavassa: jos traktorilla tehdään vaikka pihatöitä (esim. lumityöt) niin suunnanvaihtajaa saa räplätä alvariinsa... Henkilöautoillessa harvemmin on tarvetta urakkaruuvillekaan.tuomkiti81 kirjoitti:Tästä vähän eri mieltä paljon traktoria ajaneena...vaihdevipu-viiksi on meinaan vähän sama kuin suunnanvaihtaja traktorissassuvik kirjoitti:Ja vaihdekeppi pitää olla penkkien välissä, oli sitte automaatti tai manuaali.
-Joo, tämä foorumi EI ole mikään Volvolandia:ssuvik kirjoitti:No joo ihan turha traktoreita sotkea tähän asiaan.
Faijalla v.2009 w204 comandilla, eikä pidä oikeastaan ikinä sitä näyttöä esillä. Enkä pitäis kyllä itekään. Ainoastaan jos navigoi johonkin. Mihin muuhun sitä näyttöö sitten tarvii, kun radiot, musiikit yms., toimii hyvin näyttö piilossakin? Vai onko siinä jotain hienoo nähdä radioasemakaavio isolta näytöltä loimuttamassa?th56307 kirjoitti:Mersullakin tulee muotoilussa aina välillä "aivopieruja". Hyvä esimerkki alkuperäinen 204:n luukku näytön päällä. Mihin ihmeeseen sitä tarvittiin? Kaikki kuitenkin pitivät sitä aina auki, turha ja ruma. Nyt on pakonomainen tarve tehdä näytöstä irtonaisen tabletin näköinen. En ymmärrä.
Näytön sijaintihan on kuskille iha hyvä(en tosin tiedä häiritseekö matalalla istuessa näkökenttää ajamiseen). Mutta tuo tablettimainen jälkiasennus ulkonäkö hirvittää. Jonkunlaista kiinteää muotoilua ympärille nii hyvä tulee tai sitten kopioidaan lähes koko kojelauta uudesta ÄssästäEldorado kirjoitti:Lainsäädöntö estää nykyisin sen, ajotietokoneen/viihdekeskuksen näytön tulee sijaita kojetaulun yläosassa niin ettei katsetta tarvitse kääntää kovin paljoa alaspäin. Se vanha comandin paikka lienee ollut tähän säädökseen verrattuna liian alhaalla koska nykyisin nämä näytöt mersuissakin on tuolla kojetaulun päällä melkeinpä.S202 kirjoitti:Miksei se voi olla tyylikkäästi siinä keskikonsolissa soittimessa missä vanhemmatkin comandit
On kyllä hieno! Tuo "iPad" on ainoa joka minua pistää silmään. 99% varmuudella faceliftin tullessa näyttö on integroitu koska palaute kentältä niin sanoo. Jätän tuon prosentin varauksen jos homma menee "vain minun kuolleen ruumiini yli" -tyyppiseksi arvovaltakysymykseksi tehtaalla...Eldorado kirjoitti:http://www.autocar.co.uk/car-news/detro ... or-details
Ensimmäisiä aika virallisenoloisia sisustakuvia W205 mallista.
10 vuoden päästä sanovat että keskikokokoneiden aika on ohi ja tulevaisuus on ahdetuissa 0,5l BE bensakoneissa.Laaksonen kirjoitti:AMG:n toimitusjohtaja Tobias Moers myöntää, että suuritilavuuksisien vaparikoneiden aika on ohi ja tulevaisuus on ahdetuissa keskikokokoneissa:
http://www.worldcarfans.com/11310216477 ... generation" onclick="window.open(this.href);return false;
Saa ollakkin. Olihan audillakin 2,7 biturbo ja mersulla 3.2 kompura. Tossa audin myllyssä hienot ominaisuudet ja kohtuullinen kulutus, seuraavan mallin v8 kunnon juoppo vailla mitään viritysvaraaLaaksonen kirjoitti:AMG:n toimitusjohtaja Tobias Moers myöntää, että suuritilavuuksisien vaparikoneiden aika on ohi ja tulevaisuus on ahdetuissa keskikokokoneissa:
http://www.worldcarfans.com/11310216477 ... generation" onclick="window.open(this.href);return false;
S-sarjan pienennetyltä versioltahan tuo ulkoisesti näyttää.Laaksonen kirjoitti:Tässä vielä yksi kuva:
[ https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1385780_687046514640250_731900923_n.jpg ]