M103, jäähdytysnesteen vaihto

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

M103, jäähdytysnesteen vaihto

Viesti Kirjoittaja PM »

Joku on sanonut, ettei jäähdytysjärjestelmää tarvitse ilmata, vaan systeemi ilmaa itse itsensä. Kuitenkin WISsin mukaan tuota 110a pulttia pitäisi hieman höllätä järjestelmää täytettäessä. Ja ilmeisesti tuosta 110:stä voi sitten laskea lohkon tyhjäksi? Hanan kautta ei nimittäin tullut kuin jotain 4-5 litraa ja järjestelmän tilavuushan on 8 litraa. Entäs kun koneen lyö sitten tulille, kannattaako paisarin korkkia pitää hetken aikaa auki vaikka johonkin 70 asteeseen asti, niin ilmautuu paremmin? :roll:

Kuva
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
RIIVO-71
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 38
Liittynyt: To 22.05.2003 15:43

Viesti Kirjoittaja RIIVO-71 »

Yksi kaveri meinas, että täytä tuon ylävesiletkun kautta niin täyteen kuin menee ja loput säiliön kautta.
Vastaa Viestiin