w201 3.0TURBO
w201 3.0TURBO
W201 m103 3.0 turbo projekti
Tekniikka
m103 3.0
Mahlen std männät
acm h-profiilit veivit
Turbobandit polttoainekisko
Fuelab 1300hv pumppu ja suodattimet
Jaz turvatankki 60l
Alumiini an10 polttoainelinjat
Mahlen kk ja runkolaakerit
Tuplaventtilinjouset
Megasquirt 3 v3.0 hukkakipinällä
Omatekoinen imusarja
Omatekoinen pakosarja
3"ahtoputket
60mm hukkaportti
50mm dumppi
switzcher s81
2,5" screameri
Tilton ot-II 2-levyinen sintteri harmaalla jousella (925nm)
Kori
Omavalmisteinen lasikuitu korisarja
Keskin KT1 10x17 vanteet
FK kuppipenkit
Mokkaratti
turvakaaret?!?
Tekniikka
m103 3.0
Mahlen std männät
acm h-profiilit veivit
Turbobandit polttoainekisko
Fuelab 1300hv pumppu ja suodattimet
Jaz turvatankki 60l
Alumiini an10 polttoainelinjat
Mahlen kk ja runkolaakerit
Tuplaventtilinjouset
Megasquirt 3 v3.0 hukkakipinällä
Omatekoinen imusarja
Omatekoinen pakosarja
3"ahtoputket
60mm hukkaportti
50mm dumppi
switzcher s81
2,5" screameri
Tilton ot-II 2-levyinen sintteri harmaalla jousella (925nm)
Kori
Omavalmisteinen lasikuitu korisarja
Keskin KT1 10x17 vanteet
FK kuppipenkit
Mokkaratti
turvakaaret?!?
Viimeksi muokannut ^ArZka^, La 04.02.2017 18:27. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Tuossa pari kuvaa mesestä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Mielenkiintoiset luvut. Paljonko auto painoi tuolla tekniikalla ja millaisiin varttimailin aikoihin sillä on päästy?^ArZka^ kirjoitti:...Yleensä kun alkaa tehoja lisäämään ni niihin tottuu nopeesti ja pakko saada lisää.
Joten 250hp ja 330nm mennyttä elämää ja tekniikka saatu myytyä...
tomant
Kiihdytin 190E 201.024 1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
To no aikaa ei oo mittailtu mutta kohtuu ripeesti. Aika lähelle 1100kg auto paino. Lukkoperällä veteli aikas hyvintomant kirjoitti:Mielenkiintoiset luvut. Paljonko auto painoi tuolla tekniikalla ja millaisiin varttimailin aikoihin sillä on päästy?^ArZka^ kirjoitti:...Yleensä kun alkaa tehoja lisäämään ni niihin tottuu nopeesti ja pakko saada lisää.
Joten 250hp ja 330nm mennyttä elämää ja tekniikka saatu myytyä...
tomant
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Tuli upattua pari kuvaa näin rapula päivänä.
Konetta en vielä paikalleen saa, kun ei kannatinkumeja ollutkaan
Jospa sitä ens viikonloppuna sais kumit ja koneen nostettua hollille.
Konetta en vielä paikalleen saa, kun ei kannatinkumeja ollutkaan
Jospa sitä ens viikonloppuna sais kumit ja koneen nostettua hollille.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Siisti proju! Paljon oli max ahdot vanhalla koneella, en tajua tuosta käppyrästä mitään Tsemppiä projektiin, itellä kans m103 rakenteilla!
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Kiitos ahot kerkes olla korkeimmillaan 0,9 kaverilla kyllä oli 1.5bar. Tuossa dynolapussa ahot tosiaan 0,7bar
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Kone nostettu paikalleen ja nyt voi ruveta tekemään pakosarjaa ja muuta mukavaa:)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Tänään sain pakosarjan heppailtua kasaan. Parin viikon päästä kuhan lomille taas ni pitää tiggailla loppuun
Ja tehä hukkaportinlähdöt +Downpipe jos saan putkee.
Ja tehä hukkaportinlähdöt +Downpipe jos saan putkee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Nyt on hyvän näkönen sarja.
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Asiallisen näkönen pakosarja
300E sedan -87
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
300TD farmari -91
Entiset:
-190E 2,3 -88
-300TE-24 -91
-260E -89
-190E -83
-240TD -78
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Kiitoksia!
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Jep, perkeleen hieno sarja!
Mitä mäntiä ja kankia käytit m102?
Mitä mäntiä ja kankia käytit m102?
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Kiitoksia taas! vakio palikoilla mentiin
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Minkälainen bensapuoli/moottorinohjaus oli 2litrasessa? Entä minkälainen kutoseen tulee?
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
2litrasessa oli vakio ruisku lisärikastuksella. Uuteen tulee sähköstä ruuttaa, mutta en vielä tiiä että mikä. Megasquirt on kyllä käyny mielessä mutta jospa sitä ostas kerralla laatutavaraa
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Mikä vika megassa on? Osta viiminen versio niin alkaa olla ominaisuuksia enemmän kuin tarpeeksi. Melko kunnioitettavat lukemat tuosta m102:sta otettu ke-jetillä. Tsemppiä projektiin!
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Jos megan itse kasaa niin tulee niin laadukas kuin siitä itse tekee
Daily driver: Projekti, koska luotettavat autot ovat tylsiä Luotettava, eli tylsä CLK 270
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI
Projektina W201 M104 MS2 V3.0 Turbo
Entiset: W124 260E, W201 2.0, W201 2.0, S202 220 CDI
Projektina W201 M104 MS2 V3.0 Turbo
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
...
Viimeksi muokannut sepulaakeri, Ke 09.04.2014 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Näin on, megan mainetta pilaa juuri tämä kun sen voi tehdä kuka tahansa myös ne jotka eivät osaa(ja äänekkäimmät).Mighty190 kirjoitti:Jos megan itse kasaa niin tulee niin laadukas kuin siitä itse tekee
Ne jotka osaa, niillä on muutakin tekemistä kuin kertoa megasta tarinaa, kuten ajaa sillä autolla
Hups tuli tupla lataus...
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
tuo on kyllä totta! Mutta megan paras versiokii maksaa sen +1000e ni sais jonku paremmankii ku laittas pari sataa lissää.
Ei sillä että mega ois huono. Kyllä minä mieluummin ostan valmiiks kasatun ni niissä ois takuutaki toisin ku ite tinailee ni joku virhe sattuu ni siinäpä sitä sitte suurennuslasin kanssa etitään. :DD
Ei sillä että mega ois huono. Kyllä minä mieluummin ostan valmiiks kasatun ni niissä ois takuutaki toisin ku ite tinailee ni joku virhe sattuu ni siinäpä sitä sitte suurennuslasin kanssa etitään. :DD
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Mmmm pakko korjata hieman^ArZka^ kirjoitti:tuo on kyllä totta! Mutta megan paras versiokii maksaa sen +1000e ni sais jonku paremmankii ku laittas pari sataa lissää.
Ei sillä että mega ois huono. Kyllä minä mieluummin ostan valmiiks kasatun ni niissä ois takuutaki toisin ku ite tinailee ni joku virhe sattuu ni siinäpä sitä sitte suurennuslasin kanssa etitään. :DD
"Paras" http://www.autotune.fi/tuote/678/ms3pro ... tosarjalla" onclick="window.open(this.href);return false;
On kyl koottuna, ja kuuluu johtosarja
Tuosta pykälää "huonompi", on reilusti alle tonnin. Samalla prossulla, on myös koottu
http://www.autotune.fi/tuote/370/atdriv ... jainkortti" onclick="window.open(this.href);return false; + prossu ms3 260€
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Viime viikonloppuna sain pakosarjan valmiiks. Nyt taidan lähtee tallia siivoomaan ja sovittelemaan cooleria ja syyläriä keulille.
Palaillaan ;D
Palaillaan ;D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Morjesta taas. Tänään ois taas lähettävä takasin armeijan harmaisiin.
Mutta tulipa sitä jotain tehtyä näilläkin lomilla.
Syylärin kiinnitys alkais olla valmis, välijäähylle en kerenny tekemään kiinnitystä ku loppu lankakoneesta kaasu.
Tuossa pari kuvaa.
Hyvät myöhäiset pääsiäiset kaikille Mersufoorumilaisille!
^ArZka^
Mutta tulipa sitä jotain tehtyä näilläkin lomilla.
Syylärin kiinnitys alkais olla valmis, välijäähylle en kerenny tekemään kiinnitystä ku loppu lankakoneesta kaasu.
Tuossa pari kuvaa.
Hyvät myöhäiset pääsiäiset kaikille Mersufoorumilaisille!
^ArZka^
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Vielä oli intoo käyä leikkelemässä puskuria
Hirveesti kuitua ja hartsia ni hyvä tullee
Hirveesti kuitua ja hartsia ni hyvä tullee
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Onkos tämä projekti haudattu?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Ei ole haudattu! Autoo en oo kerenny laittamaan nyt oikein lomilla ku muille tullu tehtyä pakosarjoja ja muutaki tekemistä ollu. Päivittelen kuhan saan etenemään, mutta tuskin mitään isompaa voin tehä ku rahotus lopussa näin intti aikaan.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Noniii nyt alko 10 päivän vapaat ni ois vähä aikaa mersullekkii!
Jos tekis välijäähyn ja syylärin ala- ja yläkiinnikkeet loppuun ja pulttais perän ja vetarit paikalleeen! ) Kuvia tulossa kun tulosta syntyy
Jos tekis välijäähyn ja syylärin ala- ja yläkiinnikkeet loppuun ja pulttais perän ja vetarit paikalleeen! ) Kuvia tulossa kun tulosta syntyy
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 2
- Liittynyt: To 19.06.2014 23:17
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Mikäs ahdin oli edellisessä kokoonpanossa ? Entä nykyisessä ?
Re: w201 m102 2.0 turbo--> m103 3,0 turbo
Edellisessä oli kkk k24 ja nyt tulee switzher s81
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^