w124 200e 4-v vaihto 5-v
w124 200e 4-v vaihto 5-v
Kauan aikaa jo haaveillut tuohon omaan bensavehkeeseen lisää vaihteita ja etsinyt tietoa miten toi vaihto menisi. Amerikan foorumeilla kerrotaan, että perä ja kardaani pitäisi vaihtaa, mutta miten jos on ASD-perä?
Kun tuossa omassani on ASD-perä, niin eikö se ole sama ASD-perä molemmissa 4-v ja 5-v bensakoneisissa. Eli periaatteessa jos löytää 200E tai 230E 5-v laatikon, niin ei tarvitse vaihtaa perää, eikä kardaania? Vain keppisydeemit vaihtaa 5-v sopivaksi.
Mitä olen itse etsinyt tietoa, niin tuo 4-v ja 5-v pienissä bensavehkeissä on fyysisesti saman pituinen niin ei tarvi sitä kardaania vaihtaa. Ero laatikoissakin on vain tuo 5 vaihde.
Lisä tieto tästä asiasta olisi todella arvostettua, jos kesällä alkaisi vaihtelemaan askia.
Kun tuossa omassani on ASD-perä, niin eikö se ole sama ASD-perä molemmissa 4-v ja 5-v bensakoneisissa. Eli periaatteessa jos löytää 200E tai 230E 5-v laatikon, niin ei tarvitse vaihtaa perää, eikä kardaania? Vain keppisydeemit vaihtaa 5-v sopivaksi.
Mitä olen itse etsinyt tietoa, niin tuo 4-v ja 5-v pienissä bensavehkeissä on fyysisesti saman pituinen niin ei tarvi sitä kardaania vaihtaa. Ero laatikoissakin on vain tuo 5 vaihde.
Lisä tieto tästä asiasta olisi todella arvostettua, jos kesällä alkaisi vaihtelemaan askia.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
kartaani ja laatikko vaihtoon. ja ne vaihdekepin hilut ja tangot kepiltä laatikolle. ei kai se muuta tarvi. 5v on pidempi, kun 4v. perää ei tarvi vaihtaa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Selviääkö jos vaihtaa kardaanin etuosan ainoastaan? Ja kuinka paljon tuo pituusero sitten on, että miten se laatikonkannake. Varmaan sekin pitää vaihtaa tai muokata.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
en tiedä tosta kartaanista sen enempää, että voiko siitä vaihtaa vaan pätkän. ainakin se on ymmärtääkseni tasapainotettu kokonaisena. mutta, että kuinka tarkka se sitten on siitä? on noita katkottu ja hitsailtukkin ihan hyvällä menestyksellä. pituuseroa on ehkä 5...10 cm.
laatikon kannaketta ei tarvi vaihtaa. se vaan siirtyy vähän taaemmaks. siellä korissa on valmiit paikat.
laatikon kannaketta ei tarvi vaihtaa. se vaan siirtyy vähän taaemmaks. siellä korissa on valmiit paikat.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Kiitoksia tästä !
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Se kierrosluku sitten ei ole optimallinen tolla perällä jos laitat 5-vaihteisen.
Eli 5 vaihteisissa on joku 3.46..ja sulla kaiketi harvempi..ei muuta mutta jos matka ajossa olevat kierrokset laskee liikaa ei moottori ole vääntö alueellaan ja kulutus kasvaa.
Paljonkos se nyt kiertää 100 ja 80 vauhdissa?
Eli 5 vaihteisissa on joku 3.46..ja sulla kaiketi harvempi..ei muuta mutta jos matka ajossa olevat kierrokset laskee liikaa ei moottori ole vääntö alueellaan ja kulutus kasvaa.
Paljonkos se nyt kiertää 100 ja 80 vauhdissa?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Tietääkseni tuossa mulla on perä 3.46?
Ja tällä hetkellä 100km/h 3100rpm, mutta mie epäilen tuon jenkamittarin tarkkuutta. Se vaan kun tuo on aika äänekäs 100 vauhdissa, ei niinkään rengasmelu tai mikään vaan ku putkesta tulee mökää
Ja vakio putkihan tuossa on, aikamoinen ero tuossa äänessä jos kierrokset olisi vaikkapa 2500rpm 100 vauhdissa.
Ja tällä hetkellä 100km/h 3100rpm, mutta mie epäilen tuon jenkamittarin tarkkuutta. Se vaan kun tuo on aika äänekäs 100 vauhdissa, ei niinkään rengasmelu tai mikään vaan ku putkesta tulee mökää

Ja vakio putkihan tuossa on, aikamoinen ero tuossa äänessä jos kierrokset olisi vaikkapa 2500rpm 100 vauhdissa.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
No kyllähän se 3100rpm onki paljon, itellä kun on 230ce 5v. laatikolla ja kierroksia 100kmh n.2200rpm.
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Onko sulla siinä asd-perä? Jos sulla on asd- perä ja se on 3.46 niin mullahan pitäisi kanssa sitten tulla 5-v loodalla 2200rpm 100km/h, joka kuulostaa jo todella hyvältä
Pitääpä alkaa etsimään sitä uutta laatikkoa näin alkajaisiksi, kartaania näytti löytyvänkin täältä pohjoisesta aika helpolla. Kytkimenkin voisi samalla vaihtaa, kun ei se niin kallis ole.

Pitääpä alkaa etsimään sitä uutta laatikkoa näin alkajaisiksi, kartaania näytti löytyvänkin täältä pohjoisesta aika helpolla. Kytkimenkin voisi samalla vaihtaa, kun ei se niin kallis ole.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Sulla on kyllä vaihdettu harvempi perä.buubaa kirjoitti:No kyllähän se 3100rpm onki paljon, itellä kun on 230ce 5v. laatikolla ja kierroksia 100kmh n.2200rpm.
Mulla 230ce 80km/h 2500rpm ja 100km/h noin 3000rpm.
300dieselissä nähnyt ton 2200rpm satkulla....no toi on kyllä automaatilla ..toinen auton 5-v manu niin jotain 2500rpm toi satkun nopeus.
Automaatissa 3.27 perä ja manussa joku 3.46
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Minkälaisilla välityksillä tuota ASD-perää löytyy sitten? En ole vain varma onko minulla tuo 3.46, katsoin vain tuolta foorumin taulukosta 124.021 oli merkitty vain tuo 3.46.
Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Eiköhän sitä löydy samalla tavalla kuin tavanperä välityksiäkin.
Toisekseen itse taulukosta katsoin varaosa auton välityksen ja eihän se ollut sama kuin valussa.
Eli takakannen apparin puolella on valuun stanssattu toi välitys.
Toisekseen itse taulukosta katsoin varaosa auton välityksen ja eihän se ollut sama kuin valussa.
Eli takakannen apparin puolella on valuun stanssattu toi välitys.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Viitosellako teillä noissa vauhdeissa on tuommoset kierroksetatlas kirjoitti:Sulla on kyllä vaihdettu harvempi perä.buubaa kirjoitti:No kyllähän se 3100rpm onki paljon, itellä kun on 230ce 5v. laatikolla ja kierroksia 100kmh n.2200rpm.
Mulla 230ce 80km/h 2500rpm ja 100km/h noin 3000rpm.
300dieselissä nähnyt ton 2200rpm satkulla....no toi on kyllä automaatilla ..toinen auton 5-v manu niin jotain 2500rpm toi satkun nopeus.
Automaatissa 3.27 perä ja manussa joku 3.46


ex C124 230CE -89
ex w201 190 -89
ex w201 190 -89
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Jaksaako sulla se kuitenkin mennä ihan hyvin tuota 100km/h vauhtia nuilla kierroksilla?mesekisti kirjoitti:Viitosellako teillä noissa vauhdeissa on tuommoset kierroksetatlas kirjoitti:Sulla on kyllä vaihdettu harvempi perä.buubaa kirjoitti:No kyllähän se 3100rpm onki paljon, itellä kun on 230ce 5v. laatikolla ja kierroksia 100kmh n.2200rpm.
Mulla 230ce 80km/h 2500rpm ja 100km/h noin 3000rpm.
300dieselissä nähnyt ton 2200rpm satkulla....no toi on kyllä automaatilla ..toinen auton 5-v manu niin jotain 2500rpm toi satkun nopeus.
Automaatissa 3.27 perä ja manussa joku 3.46Ja miten tiheet perät
Mulla 230CE 5v man 3,27 perällä, kiertää nelosella 80 vauhdeilla tuonne 2500 paikkeille, 100km/h ei kyllä vitosella kierrä hyvä jos kahteen tonniin... No onhan noissa vaihteiston välityksissäkin eroja, johtuneeko siitä. Ja kyllä manuaaleissa pitäis olla 3.27 perä?jossain vaiheessa -89 se kai muuttui 3,46? Näin ainakin tuosta tekniikka osastolla olevasta perävälitystaulukosta käy ilmi.
Minä käyn joku päivä varmistaan ihan perän valusta sen välityksen, syksyllä näkee sitten mitkä kierrokset siinä rullaa satkun vauhdissa

Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Aikanaan kun oli vielä tuo kolmenlitran tenava niin vaihdoin automaatin tilalle 5-vaihteisen manuaalin ja perä oli 3.07 ASD, kierrokset n.2300 satasen vauhdissa ja kulutus suht maltillinen sekä vääntö todella heikko niillä kierroksilla, nykynen 2.3 ja 5 vaihteinen manuaali sekä 3.27 ASD niin satasen vauhdissa kierrokset n.2800.
S203 200cdi -02
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
W124 3.0 -88
Ex:
S203 2.7-02, W124 2.3 -92,W201 2.0 -89, s203 1.8 - 01, c124 3.0 -92, s124 2.3 -90, w124 2.6 -91,w124 3.0 -89, w202 1.8 -94, s124 2.5 -89, w201 2.0 -90, c124 3.0 -91, s124 3.0 -89, s124 2.3 -90, w201 3.0 -89, w201 2.0 -89, c123 2.3 -80
-Se on ehkä ruma ja romu, mut oma ja kokonaan maksettu-
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Meillä on 250TD -92. Siis farkku 124.
Perävälitys on alunperin 3,91 ja nyt on vaihdettu tilalle 3,46. Pumppu on laitettu PP-Dieselillä.
Nyt auto on mielestäni noilta osin sellainen kuin sen olisi pitänyt alunperinkin olla, kierrokset satasen vauhdissa viitosella n. 2300.
Kulutuskin on pienentynyt välitysmuutoksen ja pumpun laiton myötä huomattavasti ja moottori jaksaa hyvin ainakin pienemmällä lastilla. En ole kokeillut täydellä autolla, mutta nelonen on tarvittaessa sikäli kelpo vaihde että sillä kierrokset satasessa 3000.
Mittaristo on autosta jossa perävälitys 3,64 ja sillä mittarinäyttö 100 = 99 todellista nopeutta.
Perävälitys on alunperin 3,91 ja nyt on vaihdettu tilalle 3,46. Pumppu on laitettu PP-Dieselillä.
Nyt auto on mielestäni noilta osin sellainen kuin sen olisi pitänyt alunperinkin olla, kierrokset satasen vauhdissa viitosella n. 2300.
Kulutuskin on pienentynyt välitysmuutoksen ja pumpun laiton myötä huomattavasti ja moottori jaksaa hyvin ainakin pienemmällä lastilla. En ole kokeillut täydellä autolla, mutta nelonen on tarvittaessa sikäli kelpo vaihde että sillä kierrokset satasessa 3000.
Mittaristo on autosta jossa perävälitys 3,64 ja sillä mittarinäyttö 100 = 99 todellista nopeutta.
wiimax.fi
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Miten insinöörit on laskeneet auton välitykset parhaimmalla väännön ja kulutuksen yhtälöllä niin se on yleensä paras eli vakio.
Dealerilla taas lisätty teho syötön lisäyksen yhteydessä kompensoi tota yhdistelmää.
Eli kuitenkin tässä noin summattuna ..... automaatilla on aina eri perä välitys kuin manuaalilla...
Dealerilla taas lisätty teho syötön lisäyksen yhteydessä kompensoi tota yhdistelmää.
Eli kuitenkin tässä noin summattuna ..... automaatilla on aina eri perä välitys kuin manuaalilla...
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Itse vaihdoin omaan 200ruiskuun 5lovisen laatikkon 4lovisen tilalle. Siinä on kans asd lukko perä 3.46. Kierrokset on 100 vauhisa noin 2200. Kahdeksaa kymppi pysyy just ja just ajaa viitosella.

Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Elikkä voin olettaa, että omani laatikon vaihdon jälkeen huristaa mukavasti 2200rpm 100km/h vauhdissa. Kuulostaa hyvältäAntti.J kirjoitti:Itse vaihdoin omaan 200ruiskuun 5lovisen laatikkon 4lovisen tilalle. Siinä on kans asd lukko perä 3.46. Kierrokset on 100 vauhisa noin 2200. Kahdeksaa kymppi pysyy just ja just ajaa viitosella.

Vaihdoit varmaankin siis myös kardaanin? Saapa nähdä vaihdanko omani neljän pukin varassa pihalla vai odotella syksyyn että saa halliin...

Nykyinen: w124 260E vm. -91
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
ex: MB s211 280cdi vm. -04
ex: MB w210 290TD vm. -96
ex: MB w124 E200 vm. -90
ex: MB w201 190D 2.5D vm. -87
ex: Audi 80 1.8s vm. -88
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Joo vaihtoin. Muistaakseni vaan alkupätkä riitti.ardeparde kirjoitti:Elikkä voin olettaa, että omani laatikon vaihdon jälkeen huristaa mukavasti 2200rpm 100km/h vauhdissa. Kuulostaa hyvältäAntti.J kirjoitti:Itse vaihdoin omaan 200ruiskuun 5lovisen laatikkon 4lovisen tilalle. Siinä on kans asd lukko perä 3.46. Kierrokset on 100 vauhisa noin 2200. Kahdeksaa kymppi pysyy just ja just ajaa viitosella.![]()
Vaihdoit varmaankin siis myös kardaanin? Saapa nähdä vaihdanko omani neljän pukin varassa pihalla vai odotella syksyyn että saa halliin...
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
on noissa välityksissä pakko olla jotain muitakin vaikuttajia, kun vaan kulutus ja optimaalinen vääntö isoimmalla vaihtella tietyssä vauhdissa.
mulla toi pikkumese, 250dt automaatti ja pumpussa isot tapit, niin menee ihan yhtä kevyesti ja yhtä "pienellä" kulutuksella, kun vakiopumpunkin kanssa moottoritienopeuksissa. kierroksia en muista, mutta jossain 2000 ja 2500 välissä ne on tuossa motarivauhdissa.
kun taas toi ässä, missä on vääntöä (ja tehoa) huomattavasti enemmän ja litran isompi kone, niin kiertää motariajossa huomattavasti enemmän. eikä se edes kulje läheskään yhtä kovaa. ja pintakaasulla sekin kulkee motarivauhdissa. välitykset siis kaikenkaikkiaan lyhkäsemmät, vaikka vääntöä enemmän.
varmaan optimaalisen kiihdykysen, kulutuksen ja käyttömukavuuden kompromissin mukaan tehdas valkannut noi välitykset kokonaisuudessaan. itse olen sitä mieltä, että sinne voi huoletta laittaa lisää vaihteita. ei ne siellä ainakaan mitään haittaa ja jos tykkää ajella vähän reippaampaa matkavauhtia, niin uskoisin, että ainakin silloin kulutus tipahtaa. käytännössähän kesällä mottoritiellä ajellaan 130-140km/h. tai ainakin osa ajaa. tollasissa vauhdeissa se vitonen on jo ihan kiva lisä siellä. ja ylämäkiin voi tuupata nelosen silmään, ettei tarvi sillä isoimmalla vaihteella jurnuttaa kaasupohjassa.
mulla toi pikkumese, 250dt automaatti ja pumpussa isot tapit, niin menee ihan yhtä kevyesti ja yhtä "pienellä" kulutuksella, kun vakiopumpunkin kanssa moottoritienopeuksissa. kierroksia en muista, mutta jossain 2000 ja 2500 välissä ne on tuossa motarivauhdissa.
kun taas toi ässä, missä on vääntöä (ja tehoa) huomattavasti enemmän ja litran isompi kone, niin kiertää motariajossa huomattavasti enemmän. eikä se edes kulje läheskään yhtä kovaa. ja pintakaasulla sekin kulkee motarivauhdissa. välitykset siis kaikenkaikkiaan lyhkäsemmät, vaikka vääntöä enemmän.
varmaan optimaalisen kiihdykysen, kulutuksen ja käyttömukavuuden kompromissin mukaan tehdas valkannut noi välitykset kokonaisuudessaan. itse olen sitä mieltä, että sinne voi huoletta laittaa lisää vaihteita. ei ne siellä ainakaan mitään haittaa ja jos tykkää ajella vähän reippaampaa matkavauhtia, niin uskoisin, että ainakin silloin kulutus tipahtaa. käytännössähän kesällä mottoritiellä ajellaan 130-140km/h. tai ainakin osa ajaa. tollasissa vauhdeissa se vitonen on jo ihan kiva lisä siellä. ja ylämäkiin voi tuupata nelosen silmään, ettei tarvi sillä isoimmalla vaihteella jurnuttaa kaasupohjassa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Ei jaksa. Mielestäni tuo paras vääntöalue matka ajossa on siinä 2500 molemmin puolin.ardeparde kirjoitti:Jaksaako sulla se kuitenkin mennä ihan hyvin tuota 100km/h vauhtia nuilla kierroksilla?mesekisti kirjoitti: Viitosellako teillä noissa vauhdeissa on tuommoset kierroksetJa miten tiheet perät
Mulla 230CE 5v man 3,27 perällä, kiertää nelosella 80 vauhdeilla tuonne 2500 paikkeille, 100km/h ei kyllä vitosella kierrä hyvä jos kahteen tonniin... No onhan noissa vaihteiston välityksissäkin eroja, johtuneeko siitä. Ja kyllä manuaaleissa pitäis olla 3.27 perä?jossain vaiheessa -89 se kai muuttui 3,46? Näin ainakin tuosta tekniikka osastolla olevasta perävälitystaulukosta käy ilmi.
Minä käyn joku päivä varmistaan ihan perän valusta sen välityksen, syksyllä näkee sitten mitkä kierrokset siinä rullaa satkun vauhdissa
ex C124 230CE -89
ex w201 190 -89
ex w201 190 -89
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Vähän myöhään tulee tämä mutta en usko että mulle on perää vaihdettu, 355tkm mittarissa ja ikävästi kolahtaa vaihtaessa, tuskinpa toista perää noilla kilometreillä on rikki saatu.. Eikä jaksa mullakaan vitosella mennä 80kmh oikeen, 95kmh jälkeen alkaa jaksaan. Kyseessähän on siis aikasemmin mainittu 230ce + 5v manuaali, kierrokset 100kmh 2200rpm.
Re: w124 200e 4-v vaihto 5-v
Tutki kardaanin rätit ja takakelkan etukumit mutta voi olla keskitappi perässäkin soikea tai ihan vetonivel väljää mutta pyörittele alta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-