Sähkö G (ent. om606 moottorin piristys)

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

muuris kirjoitti:Alle kolmen tonnin alue on todella makea, ihan toista ku nää superit yleensä. Kun saat vielä ylärekisterin kuntoon nii johan kelpaa. Tuossa taitaa olla aika lyhyet välitykset, jos vakiot..?

Juu alhaalta vetää kyllä sileen ku oli tavoitekkin ja on todella mukava ajettava kun ei tarvi huudattaa kierroksilla. Perävälitys on 4.88 eli vakio.
Petri R
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: To 05.07.2007 12:58

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja Petri R »

Välejähän löytyy tyyliin 4,3-4,8-5,3-6,1 jne. Tuo 4.8 taitaa olla yleisin. Jos haluat enemmän maantievauhtia/alhaisempia kierroksia matka-ajoon niin mulla olis tiedossa yhdet ylimääriset 4.3 välitykset
...lähtee ku purkka tukasta...
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Petri R kirjoitti:Välejähän löytyy tyyliin 4,3-4,8-5,3-6,1 jne. Tuo 4.8 taitaa olla yleisin. Jos haluat enemmän maantievauhtia/alhaisempia kierroksia matka-ajoon niin mulla olis tiedossa yhdet ylimääriset 4.3 välitykset
Juu niinhän niitä taitaa olla. Pidetään mielessä nuo välitykset, jos tulee tarvetta nyt on jotain 2700rpm 100kmh vauhdissa joka on ihan ok.

Eihän se ole harrastus eikä mikään johon ei kaikki rahat mene joten uusi portti tilaukseen :)
portti.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Saksan paketti tuli ja sisältönä käytetyt etusuojat sekä takapanelit. Koko sen ajan kun tuo auto on minulla ollut on ärsyttänyt edelisen omistajan asentamat "hienot" suojankaaret:
WP_20140408_11_24_46_Pro.jpg
Ebaystä löyty kohtuu kuntoiset etusuojat, joissa ruostetta vain nimeksi. Suurin korjaus tuon toisen lampunkehys:
WP_20140408_11_23_40_Pro.jpg
Takapanelit tuli molemmille puolille:
WP_20140408_11_24_24_Pro.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Nyt kun auto seisoo pakopuoli purettuna, niin pikku väliprojektina asensin laatikkoon tälläisen kitin:
http://www.sonnax.com/parts/2317

Jos tuo vaikka auttaisi, kun kolmoselta neloselle vaihtoa en ole saanut pelaan kunnolla. Näytti kyllä magneetissa olevan sen verta paljon muhjua että vahvitus on edessä ennemmin tai myöhemmin..

Kuvia tuolla:

http://1drv.ms/1gIptmm
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Mistä tilasit tuon ja mitä makso? Onko se sama sarja kaikkiin 722.6 laatikoihin?
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

jukkis. kirjoitti:Mistä tilasit tuon ja mitä makso? Onko se sama sarja kaikkiin 722.6 laatikoihin?
Kyllä se minusta on sama sarja kaikkiin itse tilasin saksasta ja maksoi jotain 70€ myöhemmin huomasin että tuota saa myös suomesta. Suomen myyjä on http://www.jntrading.fi" onclick="window.open(this.href);return false; ja ku kysyin niin löytyy varastosta ja hinta 53€
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Kiitoksia. Pitää tilailla molempiin autoihin ja kokeilla.
Avatar
norsu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 450
Liittynyt: To 05.10.2006 01:18

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja norsu »

JSJ kirjoitti:Saksan paketti tuli ja sisältönä käytetyt etusuojat sekä takapanelit. Koko sen ajan kun tuo auto on minulla ollut on ärsyttänyt edelisen omistajan asentamat "hienot" suojankaaret:
WP_20140408_11_24_46_Pro.jpg
Ebaystä löyty kohtuu kuntoiset etusuojat, joissa ruostetta vain nimeksi. Suurin korjaus tuon toisen lampunkehys:
WP_20140408_11_23_40_Pro.jpg
Takapanelit tuli molemmille puolille:
WP_20140408_11_24_24_Pro.jpg
Täytyy myöntää, että pyöreät kaaret tiiliskiven mukaan muotoiltuun koriin ei oikein sovi silmään. Suorastaan kateellinen olen noille löytämillesi etuloksuille. Olisinpa löytänyt tuollaiset aikoinaan G-projektiin. Taisi tulla viitisen paikkaa molempiin etuloksuihin ja 30-40 koko koriin kaikkiaan. Paljon tuohon tuntui löytyvän osia Saksasta, mutta etuloksuja ei mistään siihen hätään. Uudet Veholla muistaakseni 850e/kpl.

Kuva

Kuva

Jos tarvii tuplien kanssa apuja, niin privalla yhteyttä.
-Vaikka on TT, niin sen ei silti tarvitse olla Audi, jos ei haluu.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

norsu kirjoitti:
JSJ kirjoitti:Saksan paketti tuli ja sisältönä käytetyt etusuojat sekä takapanelit. Koko sen ajan kun tuo auto on minulla ollut on ärsyttänyt edelisen omistajan asentamat "hienot" suojankaaret:
WP_20140408_11_24_46_Pro.jpg
Ebaystä löyty kohtuu kuntoiset etusuojat, joissa ruostetta vain nimeksi. Suurin korjaus tuon toisen lampunkehys:
WP_20140408_11_23_40_Pro.jpg
Takapanelit tuli molemmille puolille:
WP_20140408_11_24_24_Pro.jpg
Täytyy myöntää, että pyöreät kaaret tiiliskiven mukaan muotoiltuun koriin ei oikein sovi silmään. Suorastaan kateellinen olen noille löytämillesi etuloksuille. Olisinpa löytänyt tuollaiset aikoinaan G-projektiin. Taisi tulla viitisen paikkaa molempiin etuloksuihin ja 30-40 koko koriin kaikkiaan. Paljon tuohon tuntui löytyvän osia Saksasta, mutta etuloksuja ei mistään siihen hätään. Uudet Veholla muistaakseni 850e/kpl.

Kuva

Kuva

Jos tarvii tuplien kanssa apuja, niin privalla yhteyttä.
Komea G :thumbup: Juu harvemmin on noita lokasuojia tarjolla, mutta kun tarpeeksi ebaytä kyttää niin voi välillä onni potkaista :) Pistetään viestiä jos ei tuolla nykyisellä muutoksella ala pelittämään (huomenna pääsee ehkä testailemaan).
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Pikkuhiljaa alkaa asetukset tällekkin kokoonpanolle löytymään, eli tuntuisi että voimaa on nyt myös ylhäälläkin (sen mitä pystyy kokeileen). Nyt pitää pääsiäiseksi lähteä mökkeilemään, mutta jos hyvin käy voisi ensiviikolla olla taas penkkihommia luvassa.

Tuossa yksi kuva mitä eroa on kiinan 60mm portilla ja oikealla 60mm portilla (puhumattakaan kiinanportin välyksistä jne.):
WP_20140409_14_32_12_Pro.jpg
Vaihdelaatikko remontista sen verran että vaihdot parantuivat kautta linjan ja varsinkin nelonenkin on nyt huomattavasti parempi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Auto on vähän merkkaillut reviiriään diesel läikillä ja nyt kun yritin tuonne lampulla katsella niin näyttäisi että sammuttimen vivussa ja akselissa on diesel tippoja. Voiko tuo vuotaa tuosta sammuttimen akselilta diisseliä, kun ei ole tuo pumpun sisäinen rakenne oikeen tuttu?
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

JSJ kirjoitti:Auto on vähän merkkaillut reviiriään diesel läikillä ja nyt kun yritin tuonne lampulla katsella niin näyttäisi että sammuttimen vivussa ja akselissa on diesel tippoja. Voiko tuo vuotaa tuosta sammuttimen akselilta diisseliä, kun ei ole tuo pumpun sisäinen rakenne oikeen tuttu?
Ilmeisesti voi vuotaa tuostakohden vain öljyä, eli diisseli vuoto jossain muualla ja on vaan kertynyt tuohon kohtaan. Tutkitaan lisempää jokupäivä.
muuris
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ma 02.06.2008 11:35
Paikkakunta: Jkl

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja muuris »

Juu ei pitäis sammutinvivusta dieseliä tulla, öljyä vain.. joko on ajeltu uudet legot paikallaan?
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Rupesi ärsyttämään tuo ahtojen säätelyn hankaluus joten tein siihen tommosen täysin säädettävän sähköisen ohjauksen (3kpl analogisia sisään ja 3kpl 12v ohjauksia ulos):
WP_20140425_09_12_03_Pro(1).jpg
Tuon kun sain paikoilleen alkoi ahdot menemään kuten halusin, mutta nyt kun kelit lämpeni alkoi ilmenemään tuon compoundin huono puoli eli lämmöt alkoi karkailemaan. Ja kun konehuone ja keula on niin täynnä ettei sinne mahdu enään mitään (toista välijäähdytintä) oli otettava audin bypass venttiili uudelleen käyttöön.
Eilen illalla ahtoputket uusiksi ja tänään testille ja helveta sehän pelaa! Uusi hukkaportti imeisesti virtaa tarpeeksi ja pakokaasut menee sinne minne pitääkin.

Säädetyssä paineessa pikkuahtimen paine pikkasen notkahtaa ja alkaa sitten seuraamaan ison painetta kuten kuuluukin. Seuraavaksi nostin ison turbon paineita ylöpäin, mutta ei millään noussut yli 1.6bar.. Vähän ihmettelyä ja syyllinenkin alkoi löytymään, eli ilmansuodatin on päässyt vähän meneen tukkoisen näköiseksi ja sekään ei varmaan auttanut asiaa että konepellin äänieriste oli suodattimessa kiinni :) Testaamaan oli kuitenkin päästävä joten nakkasin suodattimen tallin nurkkaan ja kokeilemaan ja sinnehän se paine nousi 2.3bar kuten oli säädetty!

Seuraavaksi pitääkin käydä ostamassa uusi suodatin ja hilppeitä joilla saa suodattimen vähemmän kuumaan paikkaan nyt kun se on ollut tuossa turbossa suoraan kiinni. Tilaa uusille putkituksille ei ole kyllä yhtään, mutta pitää yrittää käyttää lekaa ja rälläkkää niin eiköhän se jonnekkin saada sopimaan..
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
johani
Mersumies
Mersumies
Viestit: 895
Liittynyt: Pe 23.09.2011 00:15
Paikkakunta: Klaukkala

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja johani »

Mukavaa luettavaa G Fanina, (joskus se itekki täytyy) ja turbotukset tietty aina kiinnostaa (sarjaturbotetut erityisesti). itelläki yks Turboprojekti työn alla mutta se kulkee 2 pyörän päällä :D Pistähhän nykykokonaisuudesta pellinalta kuvaa, ois mielenkiintonen nähä 8)
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Snorkkeli niin saa viileämpää ilmaa ulkoa.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

Mitä tänne kuuluu?
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

JSJ kirjoitti:
Petri R kirjoitti:Välejähän löytyy tyyliin 4,3-4,8-5,3-6,1 jne. Tuo 4.8 taitaa olla yleisin. Jos haluat enemmän maantievauhtia/alhaisempia kierroksia matka-ajoon niin mulla olis tiedossa yhdet ylimääriset 4.3 välitykset
Juu niinhän niitä taitaa olla. Pidetään mielessä nuo välitykset, jos tulee tarvetta nyt on jotain 2700rpm 100kmh vauhdissa joka on ihan ok.

Eihän se ole harrastus eikä mikään johon ei kaikki rahat mene joten uusi portti tilaukseen :)
portti.jpg


Välityksistä tuli mieleen nyt kun omalla autolla ajan ni 100km/h on 3250 kierrosta ja kun on 120km/h niin kierroksia on 4000. Turbo ahtaa baaria tasakaasulla :D
Välitys edessä 4.56 ja takana 4.55. Pitääkö laittaa pienempi lukuista välitystä jos haluaa kierrokset alemmas samalla nopeudella?
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

MarkusJVainio kirjoitti:Mitä tänne kuuluu?
Perheenlisäystä tuli reilu kuukausi sitten niin on talliaika ollut vähän kortilla. Aina kun on aikaa ollut niin ulkokuorta on tullut hierottua, jos tuon sais vaikka tälläviikolla jo maalattua. Konehuoneen puolella turboja on tullut säädeltyä ja alkaa tuntumaan aika hyvältä, eli penkitään heti kun saan taas ajoon.
Avatar
mjiivee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 455
Liittynyt: Ke 28.03.2012 10:17
Paikkakunta: Raisio

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja mjiivee »

JSJ kirjoitti:
MarkusJVainio kirjoitti:Mitä tänne kuuluu?
Perheenlisäystä tuli reilu kuukausi sitten niin on talliaika ollut vähän kortilla. Aina kun on aikaa ollut niin ulkokuorta on tullut hierottua, jos tuon sais vaikka tälläviikolla jo maalattua. Konehuoneen puolella turboja on tullut säädeltyä ja alkaa tuntumaan aika hyvältä, eli penkitään heti kun saan taas ajoon.

Onneks olkoon :angel:
Tarvii nuo velvollisuudetkin hoitaa harrastuksenkin ohella.
Tarvii lukea nuo kaikki lävitte vielä ni tietää missä mennään.
Pirun hyvää tekstiä tästä projektista.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Tästä lähdettiin 2010 eli rulaavana ostettu kori.
G2010.jpg
Ja nyt tässä kunnossa:
G2014.jpg
Vielä puuttuu listat ja lokasuojan levikkeet sitten etu ja takapuskurit pitäis rakennella uusiksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Choke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 317
Liittynyt: Ti 12.02.2013 18:57
Paikkakunta: Turku

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja Choke »

Ompas miehekkään näkönen laitos! 8) :thumbup:
-Kun tekee itse, ei voi kun itseään syyttää-
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Yläpäätä vaivannut ahdistus sekä välillä todellisen puutumisen aiheuttanut pärinä diagnosoitiin venttiilien leijumiseksi. Ensin ajattelin että venttiilin jouset on kuoleutunut iän myötä, mutta vihdoin viitsin sitten asentaa pakopainelle anturin:
ppaine.png
Onkohan nuo vähän turhan korkeat.. en edes uskalla ajatella missä on pahimmillaan käynyt kun ahtoja on ollut välillä yli kolmeakin. Nyt kun tuota on testailtu niin vaikka 60mm hukkaportti (joka ohittaa pikkuturbon) on täysin auki siltikin piikkaavat pakopaineet. Itse en keksinyt muuta syytä kuin tuon kuuman puolen virtauksen huonous. Tässä kuvassa nykytilanne ja miten ajattelin tuota muokata:
tuplanyt.png
Onko viisaammilla ajatuksia taikka ehdotuksia miten kannattaisi toimia?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
muuris
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: Ma 02.06.2008 11:35
Paikkakunta: Jkl

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja muuris »

Tuo pärinä on tuttu juttu kun itse aikanaan pelailin 606 + vnt komboilla. 3bar pakopaine on aika maksimi vakio ventt jousilla, mutta sulla on nyt niin järkyttävät pakopaineet ettei jousien vaihto ole ongelman ratkaisu. Epäilisin ettei tuo suunnittelemasi muutos auta tilannetta, vaan ongelma on ahtimien mitoituksessa.
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

muuris kirjoitti:Tuo pärinä on tuttu juttu kun itse aikanaan pelailin 606 + vnt komboilla. 3bar pakopaine on aika maksimi vakio ventt jousilla, mutta sulla on nyt niin järkyttävät pakopaineet ettei jousien vaihto ole ongelman ratkaisu. Epäilisin ettei tuo suunnittelemasi muutos auta tilannetta, vaan ongelma on ahtimien mitoituksessa.
Juu ei tuota jousien vaihdolla kyllä korjata :D mutta Oisko hyviä ideoita millasilla ahtimilla tilanetta voisi parantaa?
Avatar
Heavy
Mersumies
Mersumies
Viestit: 983
Liittynyt: Ke 19.05.2004 00:41

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja Heavy »

Pitkäputkinen hyvin virtaava pakosarja varmasti auttaisi kaikella tavalla moottorin hengittävyyttä.
V123 & W123

V123 langin osia saa tarjota!
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

Heavy kirjoitti:Pitkäputkinen hyvin virtaava pakosarja varmasti auttaisi kaikella tavalla moottorin hengittävyyttä.
Voisi olla, mutta tuo geen konehuone on niin ahdas että lyhyt sarja on ainoa vaihtoehto..
Avatar
aniemiko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 216
Liittynyt: Pe 28.01.2011 01:30
Paikkakunta: Pornainen

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Mitkä on Ahtimien speksit ?
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
Avatar
JSJ
Mersumies
Mersumies
Viestit: 640
Liittynyt: Ke 07.05.2003 13:46
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Re: om606 moottorin piristys, tuplan rakentelua..

Viesti Kirjoittaja JSJ »

aniemiko kirjoitti:Mitkä on Ahtimien speksit ?
Kartat löytyy tuolta:
http://www.hevosvoima.com/shop/index.ph ... h=1061_139" onclick="window.open(this.href);return false;

Mallit ja siivet

Pieni R4449
Imusiipi: 44/60mm, 6/6lapaa, FMAC
Pakosiipi: 49,5/64mm, 11 lapaa
Pakokotelo: 6,7cm³ / T3

Iso R6164-5
Imusiipi: 61/88mm, 7/7 lapaa, FMAC
Pakosiipi: 64,5/74 mm, 12 lapaa
Pakokotelo: 14,7cm³ / T3 jaettu
Vastaa Viestiin