Tuli hankittua SLC pihaan ja nyt alkaisi olemaan pakottava tarve löytää paikka, jossa auton saisi entisöityä. Hakusessa
on siis >80 neliöinen tallipaikka ja tietenkin edullisesti harrastekäyttäjän lompakolle sopiva.
Haaste on melkoinen mutta ei auta, vinkkejä otetaan vastaan. Auton myynti ei ole vaihtoehto
Audi A41.9 Quattro (-00), 107.024 (-75), VW 1302 (-71)
tarvii sit ostas eteen toiset jouset että saa katkaista niistä 1 kierros pois, niin saa modernia luukkia. Ja barokit pitää toki sitten tallessa ja alkuperäiset jouset niin saa vähä mielialan mukaan ajella nostalgia-autolla tai sitten "rässiä" RS:illä
Nii, tuonne tallii n mahtuu kaksi autoa rinnakkain väljästi Minusta hyvä ominaisuus.
Ulkona on sitten vielä 90m2 peltihalli jossa iso hyllykkö ja 6 autoa
Pojat saanu nätisti hitsattua SLC:n pohjia. Mutta minähä en siitä tiedä mitää, mutta kun oli niin houkuttelevasti berberi pystyssä ni mun oli vain pakko koittaa noita mun ylimääräsiä... Jouset kun oli pohjassa, niin meni vakio kaaren sisään vielä ihan nätisti, lähes täysin pohjaan joustossakin jäi renkaan ja lokarinkaaren lippaan vajaa 10mm rakoa, eli 245/40/17 rengas mahtuisi vielä hyvin.
Sergey kirjoitti:Pojat saanu nätisti hitsattua SLC:n pohjia. Mutta minähä en siitä tiedä mitää, mutta kun oli niin houkuttelevasti berberi pystyssä ni mun oli vain pakko koittaa noita mun ylimääräsiä... Jouset kun oli pohjassa, niin meni vakio kaaren sisään vielä ihan nätisti, lähes täysin pohjaan joustossakin jäi renkaan ja lokarinkaaren lippaan vajaa 10mm rakoa, eli 245/40/17 rengas mahtuisi vielä hyvin.