Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Elikkäs tuli vaihdettua 2.5d'n tilalle 3.5turbodiesel kone. Vaihdon jälkeen ajoin n.4km, jonka jälkeen aloin tekemään pakoputkea. Peruutin auton tallista, annoin hetken käydä pihassa, sammutin auton ja hetken päästä kun olin lähdössä niin laatikko ei kytke vaihteita päälle. P toimii niinkuin pitää, mutta keppi toisessa asennossa niin laatikko on vapaalla. Turbiini lähti koneen irrotuksessa koneeseen kiinni, ja se laitettiin vaihdelaatikkon pooreille ennenkuin toinen kone laitettiin paikalleen. Laatikon öljynsuodatinta en ole vaihtanut, joten voisiko johtua tukossa olevasta suodattimesta? Uutta öljyä kuitenkin lisättiin laatikkoon. Mitään ylimääräistä ääntä ei kuulunut laatikosta.
Tai voiko laatikon vaijeri olla jotenkin jumissa, että laatikko luulee kaasun olevan pohjassa, niin jos siks ei kytke vaihdetta? Vai kytkeekö mersun loota vaihteen vaikka kaasu olisi pohjassa?
Tai voiko laatikon vaijeri olla jotenkin jumissa, että laatikko luulee kaasun olevan pohjassa, niin jos siks ei kytke vaihdetta? Vai kytkeekö mersun loota vaihteen vaikka kaasu olisi pohjassa?
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Vaikka turbiini meni booreille niin kai vielä pyörititte konetta ,pääakselia että pumppu meni hahloihin?
Oikeastaan tällöin jos pumppu painalti rikki niin ei pakkikaan toimi.
Toisaalta nyt siellä on ilmaa eli nostapa perä ilmaan ja käy vaihteita läpi monesti ja ainakin 15-20 minsaa niin eiköhän ala vaihteet löytymään ja toisekseen onkos nyt öljyä tarpeeksi?
Oikeastaan tällöin jos pumppu painalti rikki niin ei pakkikaan toimi.
Toisaalta nyt siellä on ilmaa eli nostapa perä ilmaan ja käy vaihteita läpi monesti ja ainakin 15-20 minsaa niin eiköhän ala vaihteet löytymään ja toisekseen onkos nyt öljyä tarpeeksi?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Öljyä on tarpeeksi, mutta jos pumppu ei olisi mennyt hahloihin/olisi mennyt rikki, niin ei kai sillä olisi voinut ajaa 4km? Täytyy kokeilla tuota ilmausta.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Tosta ilmauksesta on väitelty mutta mitä olen jenkkejen askeja laittanut,rempannut niin aina on pitänyt näin ilmata perä irti maasta muuten ei ole toiminut kuin muutama vaihde ja ilmauksen jälkeen on sitten kaikki toimineet hyvin.
Koska en muuta keksi tolle syyksi .
Koska en muuta keksi tolle syyksi .
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
P-asentohan on kardaanin lukitus ja toimii mekaanisesti. Jos pumpusta on nastat osittain murtuneet ja kestäneet hetken ajella ja sitten lopullisesti etupäänpumppu lakannut toimimasta kun nastat on murtuneet lopullisesti ja silinneet niin ettei pumppu enää pyöri.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Mitenkäs se pumppu pääsee käytännössä hajoamaan? Kaveri sanoi että laittoi turbiinin kohdalleen.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Laatikon öljynjäähdyttimelle varmaan pitäisi tulla öljyä koko ajan? Äsken koitin kone käynnissä niinvä tippaakaan ei tullut öljyä jäähdyttimen putkesta. Toki laatikko oli kylmä. Perä ilmassa renkaat yrittää pyöriä, mutta ei kuitenkaan.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
turbiini loksahtaa kahdesti kun sitä asentelee laatikkoon ennen asennusta.
Öljypumpun toiminnan voi kokeilla vaikka niin että ottaa jäähdytysputket irti ja käynnistää moottorin.
jos toisesta (en muista kumpi on jäähdyttimelle tulo ja kumpi paluu laatikkoon) putkesta tulee reippaasti öljyä niin pumppu on todennäköisesti kunnossa.
Saman voi todeta myös laatikon öljypinnasta. Sammutettuna pinta on huomattavasti yli maksimimerkin, ja käynnissä siinä maksimin tuntumassa.
Eli pinta tippuu kun moottori käynnistyy ja pumppu pumppaa.
Öljypumpun toiminnan voi kokeilla vaikka niin että ottaa jäähdytysputket irti ja käynnistää moottorin.
jos toisesta (en muista kumpi on jäähdyttimelle tulo ja kumpi paluu laatikkoon) putkesta tulee reippaasti öljyä niin pumppu on todennäköisesti kunnossa.
Saman voi todeta myös laatikon öljypinnasta. Sammutettuna pinta on huomattavasti yli maksimimerkin, ja käynnissä siinä maksimin tuntumassa.
Eli pinta tippuu kun moottori käynnistyy ja pumppu pumppaa.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
No kumpaakaan ei tapahdu, joten varmaan pääsee laatikkoa irrottamaan. Saako pumppua korjattua/vaihdettua ja paljonko tälläinen kustantaa?
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Käytetystä askista etupää vaihtaa..helppo homma ja siinähän on se pumppu ja pakin pakka samassa...se on yhtenäinen limppu.
Se pumppu voi olla että sen päädyt on samaa valua sen etuosan kanssa eli tällöin se menee kokonaisuudessaan vaihtoon jos sitten ei ole mb insinööri tehnyt ihan kokopumpun niin että se on vaihdettavissa ja päädyt pumpussa on erillisiä.
Se pumppu voi olla että sen päädyt on samaa valua sen etuosan kanssa eli tällöin se menee kokonaisuudessaan vaihtoon jos sitten ei ole mb insinööri tehnyt ihan kokopumpun niin että se on vaihdettavissa ja päädyt pumpussa on erillisiä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Ei ole tarvinnut mersun automaatteja ilmata erikseen.atlas kirjoitti:Tosta ilmauksesta on väitelty mutta mitä olen jenkkejen askeja laittanut,rempannut niin aina on pitänyt näin ilmata perä irti maasta muuten ei ole toiminut kuin muutama vaihde ja ilmauksen jälkeen on sitten kaikki toimineet hyvin.
Koska en muuta keksi tolle syyksi .
wiimax.fi
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Saitko JerQ postia?
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Joo sain, kiitoksia kovasti.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Käykö se etuosa 722.3 ja 722.4 keskenään? Jos jollakin on ehjää laatikkoa/etuosaa tarjolla niin voi tarjota.
Tätä osaa siis tarkoitan.
![Kuva](http://www.peachparts.com/shopforum/attachments/diesel-discussion/86218d1288411036-722-4xx-transmission-front-main-seal-id-100_8567.jpg)
Tätä osaa siis tarkoitan.
![Kuva](http://www.peachparts.com/shopforum/attachments/diesel-discussion/86218d1288411036-722-4xx-transmission-front-main-seal-id-100_8567.jpg)
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Tietääkseni ei käy keskenään.
Mikäs vika siinä sitten on..se pumppuko?
Mikäs vika siinä sitten on..se pumppuko?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Ainakin sieltä tuli pari metallipalasta ja näyttäisi että sieltä on murtunut semmonen uloke.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Tuosta missä stefa on niin katsot sinne sisään näkyä pitää kaksi sellaista hahloa..ne on kytkös hahlot pumpulle.
Eli kun asennat pitää "kahdesti " loksahtaa niin silloin turbiini on pohjassa...ensin käyttöakselin booritus ja sitten toi pumpun hahlot.
Eli kun asennat pitää "kahdesti " loksahtaa niin silloin turbiini on pohjassa...ensin käyttöakselin booritus ja sitten toi pumpun hahlot.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Eikö ne hahlot ole turbiinissa ja tuolla akselille semmoset "ulokkeet"?
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
No kuitenkin sellaiset jotka tapaa/täsmää siihen turbiinin ulokkeisiin/hahloihin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Uusi laatikko hommattu ja sen verran vainoharhainen olen, että mistäs sen tietää että se turbiini on kunnolla siellä laatikossa?
Eikös turbiini kannata laittaa laatikkoon valmiiksi, ennenkuin nostaa vaihdelaatikon paikalleen? Ja sitten vielä kun tuli laatikon mukana turbiini ja se on isompi kuin vanha, niin kumpi kannattaa laittaa? Vai onko käytännössä merkitystä?
Eikös turbiini kannata laittaa laatikkoon valmiiksi, ennenkuin nostaa vaihdelaatikon paikalleen? Ja sitten vielä kun tuli laatikon mukana turbiini ja se on isompi kuin vanha, niin kumpi kannattaa laittaa? Vai onko käytännössä merkitystä?
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Kyllä..turbiini aina paikalleen askiin ja aski paikalleen..pultit kiinni.
Ainakin jos laitat omansa turbiinin mikä siinä oli ennen niin stallspeed säilyy samana..eli kytkentä kierrokset.
Minkäs perästä se aski on jonka hankit?
Sitten niin syvyyden voit varmistaa mittaamalla ulkonevan mitä se tulee askista tai jää eroa tiivistepintaan ja vertaa sitä vetolevyyn ja koneen lohkoon.
Ainakin jos laitat omansa turbiinin mikä siinä oli ennen niin stallspeed säilyy samana..eli kytkentä kierrokset.
Minkäs perästä se aski on jonka hankit?
Sitten niin syvyyden voit varmistaa mittaamalla ulkonevan mitä se tulee askista tai jää eroa tiivistepintaan ja vertaa sitä vetolevyyn ja koneen lohkoon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Turbiini laatikkoon ennen paikoilleen asennusta.
Pikkusella ruuvarilla pyöräytät öljypumpun hahlot vaikka vaakatasoon niin se turbiinin laitto on helpompaa kun tiedät mihin asentoon sitä pitää sinne tarjoilla.
varo sitä lootan stefaa kun värkkäät turbiinia paikoilleen.
Turbiinin yläreunasta samanaikasesti pyörittämällä ja sisäänpäin tökkimällä menee helposti kunnolla paikoilleen.
Pikkusella ruuvarilla pyöräytät öljypumpun hahlot vaikka vaakatasoon niin se turbiinin laitto on helpompaa kun tiedät mihin asentoon sitä pitää sinne tarjoilla.
varo sitä lootan stefaa kun värkkäät turbiinia paikoilleen.
Turbiinin yläreunasta samanaikasesti pyörittämällä ja sisäänpäin tökkimällä menee helposti kunnolla paikoilleen.
Re: Koneen vaihto->4km ajoa, 722.4 ei kytke vaihteita.
Laatikko on myyjän mukaan 190 2.5 turbodieselistä.
Kaippa se turbiini siellä sitten kunnolla on. Kyllä se lopsahti ainakin eikä heilu yhtään. Täytyy varulta vielä mittailla.
E: Kolmiolaippa varmaan kiinni sillä monisakaraisella mutterilla? Kysellä nyt kaikki niin ei tarvi raapia päätä niin paljon.
Kaippa se turbiini siellä sitten kunnolla on. Kyllä se lopsahti ainakin eikä heilu yhtään. Täytyy varulta vielä mittailla.
E: Kolmiolaippa varmaan kiinni sillä monisakaraisella mutterilla? Kysellä nyt kaikki niin ei tarvi raapia päätä niin paljon.
w201 2.0d -86 -ex
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.
w123 300d -83 -ex
w123 300d -79 -ex
w124 300tdt -91 -ex
w201 2.5-16 Cosworth -88 -ex
w126 3.5 turbodiesel -86 -Ajelin rekan alle ja heikko hajos -ex
w124 2.5d automatic -88 -3.5l turbodiesel -ex
w202 200cdi -00 -ex
w210 200cdi -99 -ex
w211 270cdi -03 -ex
w123 -84, tästä voi tulla jotain mielenkiintoista, tai sitten ei.
Minä en tiiä mittää ja vaekka tietäsin niin sit en myönnä.