C 220D -> C 200 Cdi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Stikidiki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Pe 04.01.2013 17:07

C 220D -> C 200 Cdi

Viesti Kirjoittaja Stikidiki »

Elikkäs sellasella asialla nyt olen, kun minulla on siis C 220D vm -97 (manuaalilootalla) ja tuohan nyt tunnetusti on sellanen mahoton voimapesä (<- sarkasmia), ja mulla ois tollane romumersu jossa ois C 200 cdi kone (automaattilootalla), niin onko kova homma heittää se tohon 220, että sais vähä puhtia siihe? eli mitä kaikkea siitä pitäs ottaa? ei taida mennä paikalleen johto-irti-johto-kiinni periaatteella.. kaveri meinas että on liian kova homma, mutta aattelin nyt kuitenkin kysästä täältä, jotka tietää paremmin :)
Avatar
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 19213
Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi

Re: C 220D -> C 200 Cdi

Viesti Kirjoittaja atlas »

Kaikki sähköt virtalukosta ecuun ja askin sähköihin kanssa vaihtoon.
Onhan noita laitettu tenaviin eli sullekin voi mutta aikamoinen homma.
Helpoimmallahan pääset jos vaihdat auton ja myyt sen cdi moottorin askeineen pois.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Avatar
Stikidiki
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 73
Liittynyt: Pe 04.01.2013 17:07

Re: C 220D -> C 200 Cdi

Viesti Kirjoittaja Stikidiki »

atlas kirjoitti:Kaikki sähköt virtalukosta ecuun ja askin sähköihin kanssa vaihtoon.
Onhan noita laitettu tenaviin eli sullekin voi mutta aikamoinen homma.
Helpoimmallahan pääset jos vaihdat auton ja myyt sen cdi moottorin askeineen pois.
No niin arvelinkin. Kiitokset vielä vahvistuksesta. Alkuperäinen suunnitelma olikin myydä kone, mutta tuli vain mieleen tuollainen homma.
Vastaa Viestiin