
C 220D -> C 200 Cdi
C 220D -> C 200 Cdi
Elikkäs sellasella asialla nyt olen, kun minulla on siis C 220D vm -97 (manuaalilootalla) ja tuohan nyt tunnetusti on sellanen mahoton voimapesä (<- sarkasmia), ja mulla ois tollane romumersu jossa ois C 200 cdi kone (automaattilootalla), niin onko kova homma heittää se tohon 220, että sais vähä puhtia siihe? eli mitä kaikkea siitä pitäs ottaa? ei taida mennä paikalleen johto-irti-johto-kiinni periaatteella.. kaveri meinas että on liian kova homma, mutta aattelin nyt kuitenkin kysästä täältä, jotka tietää paremmin 

Re: C 220D -> C 200 Cdi
Kaikki sähköt virtalukosta ecuun ja askin sähköihin kanssa vaihtoon.
Onhan noita laitettu tenaviin eli sullekin voi mutta aikamoinen homma.
Helpoimmallahan pääset jos vaihdat auton ja myyt sen cdi moottorin askeineen pois.
Onhan noita laitettu tenaviin eli sullekin voi mutta aikamoinen homma.
Helpoimmallahan pääset jos vaihdat auton ja myyt sen cdi moottorin askeineen pois.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: C 220D -> C 200 Cdi
No niin arvelinkin. Kiitokset vielä vahvistuksesta. Alkuperäinen suunnitelma olikin myydä kone, mutta tuli vain mieleen tuollainen homma.atlas kirjoitti:Kaikki sähköt virtalukosta ecuun ja askin sähköihin kanssa vaihtoon.
Onhan noita laitettu tenaviin eli sullekin voi mutta aikamoinen homma.
Helpoimmallahan pääset jos vaihdat auton ja myyt sen cdi moottorin askeineen pois.