Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
pärre
Sisäänajossa
Viestit: 27 Liittynyt: Su 11.04.2004 13:51
Viesti
Kirjoittaja pärre » La 18.09.2004 17:17
epk
Valvoja
Viestit: 12823 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » La 18.09.2004 18:00
mikä malli ?
w124:seen saa ainakin helposti, lukon alaosassa on pitkähkö "vipu" johon porailin reiän päähän, johon tuli solenoidin vaijeri
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638 Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth
Viesti
Kirjoittaja Saul » La 18.09.2004 18:56
Omassa kinnerissä on niin pielavatinen asennus (slangi on jo omaksuttu
) tuossa peräkontin solenoidissa, että voi ja margariini, mutta esim. Lajusen Ollilla on tosi sivistynyt versio samasta aiheesta. Siinä solenoidi on piilotettu vararenkaan taakse (niinkös se oli?).
Lukon "vipuun" meikäläisenkin "mallissa" on porattu reikä ja siitä vaijeri.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
pärre
Sisäänajossa
Viestit: 27 Liittynyt: Su 11.04.2004 13:51
Viesti
Kirjoittaja pärre » La 18.09.2004 20:58
joo se malli on 124w -88 .lukko on vai muovi möykky ei näy mitää
vipua paitsi keskus lukon saikara.
epk
Valvoja
Viestit: 12823 Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02
Viesti
Kirjoittaja epk » Su 19.09.2004 10:22
pärre kirjoitti: joo se malli on 124w -88 .lukko on vai muovi möykky ei näy mitää
vipua paitsi keskus lukon saikara.
ota lukon alamuovi irti niin näkyy!