Otin viikonloppuna öljypohjan pois, pesin ja tein reiän öljynpaluulle. Kara on hyvässä mallissa ja saan huomiseksi kupariprikan, joka tiivistää karan öljypohjaan. Öljypohjan tiiviste meni tilaukseen, joten todellinen niputtaminen menee ensiviikkoon. Viikonlopun aikana ehtii vääntää putkiston malliinsa, maalaamaan saumat ja pakosarjan, vetämään loput sähköt jne... Kuitenkin hyvältä näyttää ja ensiviikolla päästään 100% varmasti ottamaan pidempiä käynnistys/säätö-settejä! (toivottavasti jopa ajamaan)
PS. PLX DM-6 lambda sekä 205/45-17 kumit tilattu, josko viikonloppuna loput kaksi vannetta kiiltoon ja ensiviikolla kesävalssit alle
Tässä vielä kuva karasta, eli pultataan öljypohjan läpi, sisäpuolelle kupariprikka ja ulkopuolelle kumitiiviste.. kellään kokemusta vastaavasta systeemistä? Kaippa tuo pitää, jos vaikka pienen hitsitäpin heittäis tohon kierteeseen lopuks niin saattais jopa pysyä kiinni...
