e290 käynnistys ongelmia
e290 käynnistys ongelmia
Terve. mikä mahtaa vaivata: mesee (mercedes benz 290 turbodiesel elegance vuosimalli-98) kun ei meinaa startata, joutuu sahaamaan todella kauan, lopulta kun käynnistyy, niin toimii hyvin. ilman tankin korkkia käynnistyy vähän paremmin, mutta kauan saa sahata. Olen erittäin kiitollinen jos joku viisaampi osaisi auttaa?
Re: e290 käynnistys ongelmia
Ilmaa polttoaineletkuis? Lähteekö käyntiin normaalisti tunnin kuluttua mutta yön seisottua vaikeuksia?
Polttoainesuodattimen jalalle tulevien letkujen o-renkaat, mahdolliset pikaliittimien o-renkaat, jne.
Löytyy viestiketjuja jos hakua käyttää.
Jos kaikki polttoaine letkut ja suodatin ok niin sitten pumpun kansien tiivisteen vaihdot mistä löytyy kuvia foorumilta. Yks paikka mitä ite en ole tutkinu on suuttimien ylivuotoletkuilta pumpulle banjoliittimen pultin sisällä pitäis olla takaisku josta olen kerran lukenu naapurifoorumilta. Tuon takaiskun osanumeron vois saada selville epc:stä.
Polttoainesuodattimen jalalle tulevien letkujen o-renkaat, mahdolliset pikaliittimien o-renkaat, jne.
Löytyy viestiketjuja jos hakua käyttää.
Jos kaikki polttoaine letkut ja suodatin ok niin sitten pumpun kansien tiivisteen vaihdot mistä löytyy kuvia foorumilta. Yks paikka mitä ite en ole tutkinu on suuttimien ylivuotoletkuilta pumpulle banjoliittimen pultin sisällä pitäis olla takaisku josta olen kerran lukenu naapurifoorumilta. Tuon takaiskun osanumeron vois saada selville epc:stä.
lähtee huomattavasti paremmin, tunnin kuin, päivän päästä. mutta joutuu sillonkin aika kauan startata. kiitoksia neuosta, alan selvittämään asiaa näistä o-renkaita.
Auttaako käynnistymiseen jos parkkeeraat auton niin että auton nokka on selkeästi alempana kuin perä?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
joo, kyllä se taitaa vähän paremmin käynnistyä.