
C124 260E MEGASQUIRT HX35W + käyttisten rakentelua ->
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
joku on vielä enemmän pihalla, kuin minä
eikai virranjakajajalla mitään hukkakipinöitä tule?

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Jos imusarja on kerran alkuperäinen niin miten kaasuläpän asentoanturi on toteutettu megaa varten?
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Ei ole toistaiseksi lainkaan. Katotaan mitä siitäkin tulee. Varmaan mitsun läppä pitää sitten hoitaa jos sellasen laitan, pitäisi sopia suoraan pulttijaoltaan. Tänään sain jo käymään paremmin, kun oli vikaa vakio B-pumpun releessä. Kävin hakemassa perus 40 A tarvikereleen ja virtalukolta katkasuvirta. En saanut megan kautta toimimaan
Auto ei tosin enää lähde käymään, luulen että meni tulppa/ tulppia, kun taisi käydä melko rikkaalla sillon kun sain käymään. Lambdakaan ei toimi enää, megassa näyttää tod.näk oikeita lukemia, mutta plx:n mittarissa vaan tulee alkuruudut ja sen jälkeen pimenee!
Täytyy soittaa sinne futurezille...


Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Joo minä tein johtosarjan ja megan asennuksen ja annoin suosiolla säätämisen ammattilaiselle.
Muuta ei lisätty ku imuilmanlämpöanturi. kaasuläpänanturi jätettiin pois. Joskus oon kuullu, että nuo mersun opat kaasuläpät on huonoja olevinaa.
Plx:n lambdan mittari pimeni meilläkin
kuulemma ollu laajemalti ongelmana. Minkälaisella myrkyllä laitoit nuo suutinholkit kiinni? Mietin ite samanlaisia mutta alumiinista ja tigillä kiinni.



Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Jotain ihan loctiten tiivisteliimaa se oli, eihän ne oo missään tekemisissä bensan kanssa niin pitäisivät kestää. En nyt tiedä mikä noissa mersun läpissä niin huonoa olisi, aikakaan vesi ei mennyt läpi läpän ollessa kiinni, kun imusarjaa pesin. Millai ne TPS:n piuhat muuten pitäis vetää jos ei oo tps:ää olleenkaan? Mulla on ne nyt irrallaan ja megatune näyttää throtthle 100%, eikös tämä vaikuta jollain lailla käynnistyvyyteen?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Mietin sitä että ku imusarja lämpenee ja ovat eri metallia että miten ne pitkälle ajateltuna elää.
Jokune vuotava suutinasennus tehty nii pistää noita miettimään
En siis tyrmää tuota koska taidan tehä itekkin noin
Mulla on tps:n johdot nipussa hanskalokerossa.



- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Siis millanen setuppi sul tässä on, ohjaatko megalla 1 puolaa ja siitä virranjakalle?sotahiiri kirjoitti:joku on vielä enemmän pihalla, kuin minäeikai virranjakajajalla mitään hukkakipinöitä tule?
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Megassa sytkäkivi ekas lähdös ja sillä ohjataan vakiopuolaa, siitä eteenpäin vakiosetit. Eikös mersuissa ole yleensä sillai, että pitää olla häiriösuojaamattomat tulpat, kun hatuissa/ johdoissa itessään on jo suojaus? Oli meinaan R-tulpat paikoillaan... Se tiivisteliima mitä käytin oli sellasta silikonimaista melko elastista. imuvuotojahan siitä tulee jos ne holkit tuolta karkaa. Sitten siellä vakio suuttimen kolossa on pohjalla o-rengas ja se suutinholkki painaa sen kasaan sinne väliin. Jos liima pettää pitäis bensatukin silti pystyä painamaan se o-rengas läjään. Nähdään, miten toimii! 
PS. futureziltä ei vastattu puhelimeen. on kyllä niin paska firma ettei mikään.. lambdan postiin laittaminen kesti yli viikon vaikka piti olla hyllyssä ja nyt tämä.

PS. futureziltä ei vastattu puhelimeen. on kyllä niin paska firma ettei mikään.. lambdan postiin laittaminen kesti yli viikon vaikka piti olla hyllyssä ja nyt tämä.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
On joo mutten kuvitellu että joku rakentaa sillain myös megan varsinkaan turbo vehkeeseen...sotahiiri kirjoitti:Megassa sytkäkivi ekas lähdös ja sillä ohjataan vakiopuolaa, siitä eteenpäin vakiosetit. Eikös mersuissa ole yleensä sillai, että pitää olla häiriösuojaamattomat tulpat, kun hatuissa/ johdoissa itessään on jo suojaus? Oli meinaan R-tulpat paikoillaan... Se tiivisteliima mitä käytin oli sellasta silikonimaista melko elastista. imuvuotojahan siitä tulee jos ne holkit tuolta karkaa. Sitten siellä vakio suuttimen kolossa on pohjalla o-rengas ja se suutinholkki painaa sen kasaan sinne väliin. Jos liima pettää pitäis bensatukin silti pystyä painamaan se o-rengas läjään. Nähdään, miten toimii!
PS. futureziltä ei vastattu puhelimeen. on kyllä niin paska firma ettei mikään.. lambdan postiin laittaminen kesti yli viikon vaikka piti olla hyllyssä ja nyt tämä.
Kun hukkakipuna palikat maksa mitn hyötyyn nähen. Mulla tais 8 koneeseen tulla jopa halvemmaks, siis 2x lähetys saarnaaja +2x virranjakaja versus 2x hukkakipinä puolat. Tulpat ja johdot ois pitäny uusia joka tapauksessa. Neki sai näin halvemmat tarvikkeet.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Eikös megaa olla väännetty aikapäiviä edis6. on halpa ja yhteensopiva megan kanssa.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
No se nyt on siellä ja hyvin tuntuis rokkaavan, AUTOLLA AJETTU TÄNÄÄN! Lambda rupes toimimaan resetoinnin jälkeen. Kaikki kolme kosketusnappia yhtäaikaa pohjaan ja toimii. Seokset ja sytkä vielä aikapäin helvettiä, mutta kait se siitä!
Vielä ei viittinny kauheesti repiä, ettei herää koko kylä tuolla suoralla putkella.. metelit on järkyttävät!






Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Käykö tälläinen sellaisenaan bensakiskoksi M103 ja M104 konrisiin?
http://www.ebay.de/itm/Railrohr-Einspri ... 3cb747997d" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.de/itm/Railrohr-Einspri ... 3cb747997d" onclick="window.open(this.href);return false;
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret
Normi Reintsi siellä mulla on.M.K kirjoitti:Mutta jos on MLS tyypin kansitiiviste, niin silloin ei missään nimessä mitään ylimääräistä väliin. Ja blaanaukset mielellään peiliksi.Manu300cea24 kirjoitti:VHT:n kupariliimalla pahvi kiinni.
Omassa kans on tuolla liimalla kansnahka kiinni.
No mulla varmasti tossa kokeillessa poikii toi kansipahvi...?
Et mennään sit iliman liimoo kun tarvii uutta laittaa.
Millasilla tulpilla oot muuten menny tällä laitteella?
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
mega jostain syystä nollailee itteään, tänäänkin sammu kesken ajon ja kipinä katos, ajoin koodin uusiks ja taas mennään! Kauheesti ei oo uskaltanu polkee, kartat pielessä ja rikkaalla käy älyttömästi. Silti kickdownin saattelemana 80-110 kiihdytyksessä logista luin 0.28 bar @2950 rpm.. eli ihan kelpo arvot ahtimen koon ja pakosarjan huomioon ottaen. Tuossakin rötäs ja paukku putkessa, afr tais olla jotain 10.5 eli varaa on.
E: tuo ebayn kisko on nimenomaan m104 kisko, jollainen on itellänikin. Leikkaa noi päätykiinnikkeet pois ja taittelee vähän keskikiinnikettä niin jo istuu! 14mm suuttimille eli valikoimaa löytyy, eikä itellä ainakaan vuoda vaikka onkin heppoisasti kiinni...
E: tuo ebayn kisko on nimenomaan m104 kisko, jollainen on itellänikin. Leikkaa noi päätykiinnikkeet pois ja taittelee vähän keskikiinnikettä niin jo istuu! 14mm suuttimille eli valikoimaa löytyy, eikä itellä ainakaan vuoda vaikka onkin heppoisasti kiinni...
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Taas on pikkusen hipistelty! Mittaripaneeli etenee kivasti, vedin bensapumpun kytkimen siihen, kun en saanut megan bensapumpunohjausta toimimaan...
Samalla tuli laitettua tupakansytytin ja hahmoteltua tulevan ahtomittarin paikkaa. Auto tuli myös pestyä ja hiukan hierottua karttoja paremmaksi





Viimeksi muokannut sotahiiri, Ti 21.03.2017 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Saako lisää kuvia miten vedit Megasquirtin johtosarjan ja mihin sijoitit boksin?
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Vedin koko johtosarjan kutistesukkaan ja pistin akun takaa mersun omasta läpiviennistä, boksi apukuskin jalkatilaan.
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Alkaa säädöt löytyä! Hukkaportin ahtoletku suli poikki ja ahdot kävi 1.2 bar ja kyllä linkos! Ahdot alkaa siinä 3500 nousemaan ja 4000 tulee kunnon nykäsy!
Tosin vetarikin päätti antautua... Mistä ASD-vetoakseli?

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Käyköhän 124 farkun asd vetari? mulla löytys pari.
On olemassa kahdenlaisia autoja, vanhoja mersuja ja uusia mersuja!
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
W201 3.0TURBO Projekti
^ArZka^
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Eikös forumilla ollut jossain vaiheessa myynnissä Billet ASD vetareita??
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Miten tälläisessä on jarrujen kanssa jos tätä yrittää tehdä katulaillisen ja katsastaa turbolle?
C107 350 SLC -72 242tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65233
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
W123 300D -76 497tkm (MR) http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65243
S123 300TDT autom -82 665tkm viewtopic.php?t=165053 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... 02#p792302
Fiat 600D -64 64tkm (MR) http://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?f=9&t=41922 ja http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=65194
Neckar Autobianchi Panorama -65 95 tkm https://www.fiatforum.fi/viewtopic.php?t=43903
Monark Monarped -61 9tkm http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?f=140&t=66144
Norlett 5000 vm -7X ja Jönserad vm 9X http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?p=786561
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Täytyy laittaa ns. "isot jarrut" eli 24v mallista, niin saa käyttää vertailuautona 220hp + 20%.Sharedoc kirjoitti:Miten tälläisessä on jarrujen kanssa jos tätä yrittää tehdä katulaillisen ja katsastaa turbolle?
Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Näin on. Riippuu täysin mitä teholappu sanoo sen mukaan pitää olla jarrut ym.
Jos penkittää vakio koneen tehojen alle niin ei tarvi tehä mitään.
Jos penkittää vakio koneen tehojen alle niin ei tarvi tehä mitään.
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
320 jarrut tulee jos jotkut... hmmm jos penkittäisi vakiotehojen alle 

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Tuli uudet vetarit! uudet 32mm paksut, vanhat 25mm... järjetön ero paksuudessa, pitäis kestää
myös 60cm pitkän vapaavirtaustakapöntön sain askarreltua paikoilleen ja metelit tippuivat siedettävälle tasolle! Hukkaportin ohjauspaineletku edelleen uusimatta, kävin äsken vähän rauhallisemmin vedättämäs ja tuntuu liikkuvan kivasti. Huomenna ahtopainemittari kiinni ja uus paineletku, tälläkertaa alumiiniteipin sisään.

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Löytyhän täältä topicci mitä on ettiny!! Itellä heräs himo 260E:n ahtamisesta ja 103 motti näyttäs lappujen mukaan olevan, mites tuo juoma puoli autossa, ootko aatellu pitäytyä bensassa vai askarrella etanolille? (saako näitä vanhoja tähtikeuloja edes alkoholisoitua?)
kaikki alkoin mersusta w123 200D, sitten kokeiltu pallon ympäri kulkineita ja palattu w124 260E:n kanssa takasin tähti kaartiin...
projektina: Oldsmobil CustomCruiser -89 307+TH200R ja
Honda CBR 600F -88 vapaampaan olemiseen...
projektina: Oldsmobil CustomCruiser -89 307+TH200R ja
Honda CBR 600F -88 vapaampaan olemiseen...
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Bensassa pitäydytään, 95sella ajan niin ei ehkä ole niin nakutusherkkä. Auto tuntuu toimivan koko ajan paremmin, joskin kone huohottaa melkoisesti ja huohotusputken lähtö on tällähetkellä avonaisena ja räkii konehuoneeseen... Ahtopainemittarin sain askarreltua, hukkiksen toimiessa max ahdot n. 0,55-0,6 bar. Pitää vielä tarkistaa megalta mittarin paikkansapitävyys. Mittari mallia motonetin halvin... 

Nykyinen kalusto:
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
C124 M103 2.6 Turbo+megasquirt (Versio 2.0 rakenteilla) -89
S124 E280 -93
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Mitens mä oon ymmärtänny että RE85 on juuri parempaa, eikä nakuta niin nerkästi vs. E10 tai E5sotahiiri kirjoitti:Bensassa pitäydytään, 95sella ajan niin ei ehkä ole niin nakutusherkkä
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Hiiren C124 300-12 Mega + kiina-garret AJETTU ON!
Oikein olet ymmärtänyt. Kyllä se 95 on kaikkein herkin nakuttamaan. Sitten tulee 98 ja E85 on oktaaniluvultaan selvästi yli 100. Eli jos säädät auton viimeisen päälle penkissä 98:lla niin saattaa hyvinkin täyskiihdytyksessä tehdä reijän mäntään 95:lla.
- Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm)
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;
- Opel ascona B 2.4 CIH -77
- Opel Rekord E 2.0 SEH -8x
- Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 160hp/245nm)
- Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300whp/330nm)
- BMW 528 2.8l -97 (talviliukuri)
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam" onclick="window.open(this.href);return false;