Morjensta kamraatit, noniin, kakarat leikki takalasilla ja tuossahan kävi sitte niin että alko kuuluu mukavaa ääntä ovipahvin sisältä ja ikkuna jäi sitte alas.
Onko minkälainen operaatio, oliskos sieltä menny vain hammasratas? Onko helppo purkaa/ vaihtaaa tuo hammasratas, ja mistä niitä sais tilattua?
Ko. systeemi on sitten 5mm niiteillä kiinni. eli tarvii poran ja popniitti vehkeet. Minulla olisi purkuautossa uudet nostimet vasemmalle ja oikealle taakse (ollu käytössä 6kk ennen purkua). halvalla lähtee. uusi tosiaan n 50e. Itse vaihto on aika helppo. Jos ostat multa nuo osat, ja satut oulun lähellä olemaan, niin saat asennuksen kaupanpäälle
Sergey kirjoitti:Ko. systeemi on sitten 5mm niiteillä kiinni. eli tarvii poran ja popniitti vehkeet. Minulla olisi purkuautossa uudet nostimet vasemmalle ja oikealle taakse (ollu käytössä 6kk ennen purkua). halvalla lähtee. uusi tosiaan n 50e. Itse vaihto on aika helppo. Jos ostat multa nuo osat, ja satut oulun lähellä olemaan, niin saat asennuksen kaupanpäälle
Passaako nostin farmariin? tarttis kuskinpuolelle taakse. soitan huomenna.
Sergey kirjoitti:Ko. systeemi on sitten 5mm niiteillä kiinni. eli tarvii poran ja popniitti vehkeet. Minulla olisi purkuautossa uudet nostimet vasemmalle ja oikealle taakse (ollu käytössä 6kk ennen purkua). halvalla lähtee. uusi tosiaan n 50e. Itse vaihto on aika helppo. Jos ostat multa nuo osat, ja satut oulun lähellä olemaan, niin saat asennuksen kaupanpäälle
No otetaan farmarista uudet ne siinäki o
Vieläkös sulla olis se nostin, katoppa yksityisviesti