

2.0d vm89 abs melko asialliselta näytti noin päältä mutta 3kk sitä sai hitsaillla,molemmat lamppujen kulmat vaihtu tunkin kohdat edesta ja takaa kuskin ja vänkärin kaukalot män kanssa vaihtoon ,samassa syssyssä muuttui alustaltaan vastaamaan 2.6l bentseeniä. Kun tuo v-mäisin vaihe oli saatu kuntoon alettiin korjaileen esikammio vikaista om605 pannua,lohko ja kansi käväs koneistamolla plaanissa ja syltyista hoonasin nokirenkaat poies yksi mäntä meni vaihtoon kun oli ruvennut murenemaan matskua renkaan alapuoleta,alakerta kasassa uusilla laakereilla renkailla jne.

pikkusen venttiilihommia,


pakoröörejäkin tuli muotoiltua samalla virtaavemmiksi

noissa mersun kanavissa on melkoiset kulmat ventiilinlähdön jälkeen jokka on pirrattu melko loiviksi ja samalla siistitty muutenkin.esikammioitten keskireijät isonnettiin samalla jompikumpi 2.5mm tai 3mm ei muista enään

kansi läjässä

pannu läjässä tiiviste vht:llä kiinni

vauhtipyörää tuli kanssa sorvailtua jonkun verran


ja asetelma bmw e36 sachs race.potkuriksi tuli masteri

ja sarja mallia omavalmiste ja laitetaan noi pikku roiskeet welmac:in piikkiin



satsin vääntelyä.



ja hukkaportti löyti paikan runkopalkin ja kallistuksenvakaajan välistä

hyrrä ja portti paikoillaan.

pumppuna herlevi 8mm.tällähetkellä asennetaan tuolle masterille eatton m90 kaveriksi tuonne moottoritilaan ja ohjaustehostimen pumppu sai siirtyä remmin tieltä alemmas.peti olisi jo valmiina tuolle remmille.laittelen kuvia kun vaan muistan napsia niitä
