Tarttis äkkiä vastauksia millainen operaatio on vaihtaa 208 koriseen ohjaussimpukka! Onnistuuko altapäin ja tartteeko jotain purkaa edestä? Itse olen intissä ja saisin seuraavalle viikonlopulle auton nosturille. Vaan en täältä käsin pääse tutkimaan millanen operaatio olisi tiedossa!
Sen verran jo tehty, että etupään kulutusosat vaihdettu, kaikki todettu välyksettömiksi, 4-pyöräsuuntaus teetetty ja simpukka kiristetty, vaan silti ohjauspyörän kehällä n. 15-20 asteen klappi!? Simpukasta kuuluu pieni kolina sisältä kun kääntää molempiin suuntiin löysät pois. Hirveä vetely myös tiellä ajettaessa. Tuntuu maantienopeuksissa varsinkin ohittaessa että auto sinkoaa minne sattuu. Renkaatkaan eivät ole kuin 225 leveät.
Sielä on ilm. jonkinlainen kulmavaihde sisällä joka on väljä. On myös varmistettu että ohjauspyörän akselin ja simpukan booriakselin välissä ei ole välystä.
En edes jaksa purkaa koko simpukkaa ja tutkia mikä on, vaan vaihtaisin uuteen tai uutta vastaavaan käytettyyn.
Mutta tosiaan toistan vielä itseäni ja kysyn millainen operaatio se on vaihtaa?
Toivon pikaisia vastauksia! Kiitän etukäteen!
