Yllätävän helposti sain sen pois kotelosta (olin valmistautunut ankaraan taisteluun ;D), mutta yhdestä liitoksesta en ole varma.
Alla on pari kuvaa:

Ja lähikuva:

Kaikki liitokset on kolvattu piirilevyyn, paitsi yksi, joka on kuvissa merkattu punaisella.
Kuuluisiko senkin olla kolvattu samalla tavalla kuin muut, vai onko se tarkoituksella tällainen?
Vähän lisätietoja vian oireista:
Kun moottori on kylmä (esim aamuisin), käynnistäessä auto sammuu monta kertaa ennenkuin se pysyy käynnissä normaalisti. Aluksi kierrokset tippuvat samantien käynnistämisen jälkeen ja auto sammuu, mutta noin 5-10 käynnistyksen jälkeen auto pysyy käynnissä, mutta kierrokset vaeltavat jatkuvasti 500-1000 välillä.
Kierrokset pysyvät hetken tuhannessa, mutta tippuvat sitten yhtäkkiä viiteensataan (jonka aikana moottori ravistelee rajusti, eikä auto ota kierroksia), joka johtaa joko auton sammumiseen tai siihen että kierrokset palaavat takaisin tuhannen paikkeille. Sinä aikana kun kierrokset tippuvat niin auto ei reagoi kaasun antoon millään tavalla (paitsi että se voi johtaa auton sammumiseen).
Kun tätä on kestänyt noin 5 min ja moottori on lämmennyt vähän, kierrokset pysyvät tasaisesti noin tuhannessa ja autolla voi ajaa ihan normaalisti. Jos autolla ajaa niin kauan että moottori lämpiää, niin auton voi sammuttaa ja se lähtee normaalisti käyntiin vielä 3 tunninkin päästä ensimmäisellä startilla ja moottori käy normaalisti.
Auto on 190E 2.0 1986 bensakone ruiskulla.