Pystytkös sanomaan, meneekö 9,5" vanne ET25:llä taakse ilman kaarien muokkauksia ? Päällä on 255/35/18 kumi...ja mulla ei oo noin takaa tontissa. Tekis mieli tilata 10mm spacerit 5mm sijaan taakse.Kryptonite kirjoitti:Pientä muokkausta: rälläkkää ja kumivasaraa täytyi käyttää takana..
niin nyt pyörii alla edessä 9j 19" 235/35 et 30 ja takana 10j 265/35 et 28
Kuvia myöhemmin kun käyn auton pesemässä..
20" alkaa olla jo mauttomuuden rajamailla, mutta mikäs minä olen sanomaan jos haluaa auton näyttävän tältäMr.Z kirjoitti:No niin, eka postaus Mersufoorumille..
Tässä sopivasti osui silmään topikki, joka on heti lähellä sydäntä joten ratsastan tällä.
Eli haluan laittaa C32 farkkuun 20" vanteet, mutta muutamia kysymyksiä on noussut esiin kun on vähän tämä Mersu tietämys vielä lapsenkengissä.
Minkälaisella ET:llä ja rengastuksella 20" mahtuvat ko. auton alle?
Muutamat sopivat vanteet on löytynyt, tässä niiden speksit:
Etuvanne 8.5x20 et35
Takavanne 10x20 et42
tai
Etuvanteet 8.5x20 et20
Takavanteet 10x20 et15
Jotenkin tämän topikin vastauksista on jäänyt semmoinen kuva, että jälkimmäinen setti saattaisi mahtua alle.
Autossa on alustasarja, -40 mm etupää ja takapää -30 mm. Kaaria en haluaisi levittää, mutta mankelointi onnistuu kyllä.
Rengastuksesta sen verta, että reilusti "alileveät" on tarkoitus pistää alle.
Minkäkokoinen keskireikä c32:ssa on?
Makuasioita sanoi naapurin vaimo, toiset tykkää isoista ja toiset pienistä.Pansu kirjoitti:20" alkaa olla jo mauttomuuden rajamailla, mutta mikäs minä olen sanomaan jos haluaa auton näyttävän tältäMr.Z kirjoitti:No niin, eka postaus Mersufoorumille..
Tässä sopivasti osui silmään topikki, joka on heti lähellä sydäntä joten ratsastan tällä.
Eli haluan laittaa C32 farkkuun 20" vanteet, mutta muutamia kysymyksiä on noussut esiin kun on vähän tämä Mersu tietämys vielä lapsenkengissä.
Minkälaisella ET:llä ja rengastuksella 20" mahtuvat ko. auton alle?
Muutamat sopivat vanteet on löytynyt, tässä niiden speksit:
Etuvanne 8.5x20 et35
Takavanne 10x20 et42
tai
Etuvanteet 8.5x20 et20
Takavanteet 10x20 et15
Jotenkin tämän topikin vastauksista on jäänyt semmoinen kuva, että jälkimmäinen setti saattaisi mahtua alle.
Autossa on alustasarja, -40 mm etupää ja takapää -30 mm. Kaaria en haluaisi levittää, mutta mankelointi onnistuu kyllä.
Rengastuksesta sen verta, että reilusti "alileveät" on tarkoitus pistää alle.
Minkäkokoinen keskireikä c32:ssa on?![]()