Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Näkyykö kyseistä läppien käyttölaitetta päältäpäin? Jos sais käden jostain survottua ja kokeiltua onko siellä se vipu irronnut, savuaa ainakin. Turbon putket näyttäis olevan kunnossa.
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
320cdi kokemuksen pohjalta. niitten pitäisi liikkua kun kaasutat autoa. Jos läpät ei liiku(jumissa) ja tanko on kiinni niin auto ei ota kieroksia. Jos tanko on irti ja läpät jumissa (hiukan kiinni) niin vääntöä ja sauvua luvassa.
En sitten tiedä onko 200 läppiä edes, mutta 320cdi oireilee noin..
En sitten tiedä onko 200 läppiä edes, mutta 320cdi oireilee noin..
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Kyllä siellä läpät on, ja aikani tutkittua tulin siihen tulokseen että jumissa ovat, ja tanko ainakin auki asennossa. Virrat kun pistää päälle tanko nytkähtää mutta kun antaa kierroksia ei liiku mihinkään. Vaihtoon meni imusarja!
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Kannattaako sitä vaihtamaan lähteä? Omasta w202 200cdi:stä heitin läpät kuuseen ja putsasin imusarjan.kumpta kirjoitti:Kyllä siellä läpät on, ja aikani tutkittua tulin siihen tulokseen että jumissa ovat, ja tanko ainakin auki asennossa. Virrat kun pistää päälle tanko nytkähtää mutta kun antaa kierroksia ei liiku mihinkään. Vaihtoon meni imusarja!
W202 C200 CDI -00 (Ikuinen projekti )
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
S205 C250d -14
S203 C320 4Matic -04
CL203 C200 Kompressor -02
ex: W163 ML270 CDI -02
ex: W124 250D -88
ex: W202 C180 -99
ex: W124 E420 -94
(Muita menneitä: VW Golf II, Honda CRX, BMW 530D, Toyota Corolla, Volvo S80 T6, VW Golf III)
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Jos voi verrata näitä mottoreita: niin ota tanko irti ja jumita imusarjan läpät auki. Tai sitten poistat ne poistamiseen löyty ohjeita kun jaksaa hakea... Helpoin tietysti vaihtaa koko sarja ja myös kallein korjaus...
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Taidanpa laittaa vereksen läppineen päivineen egr ventiilin taidan kuitenkin tulpata. Pesaisin tuon ostetetun sarjan uuttavastaava, ei viitsi rueta ehyttä purkamaan.
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Jos tulppaat egr venttiilin ilman ohjelman muutosta saat sitten ajella vikatilassa jossa moottori ei ota yli 3000rpmkumpta kirjoitti:Taidanpa laittaa vereksen läppineen päivineen egr ventiilin taidan kuitenkin tulpata. Pesaisin tuon ostetetun sarjan uuttavastaava, ei viitsi rueta ehyttä purkamaan.
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Kiitos tiedosta, en tulppaa.
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
vähän ot:ta,mutta mutta,onko nuossa kaikissa läpät? siis 01 mallin väykyissä.kattelin omaani eipä löytynyt tankoja/moottoria niille kai mää oon noloo...siksipä kyselen
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Kyllä se sieltä imusarjan alta löytyy tanko, pikkaisen näkyykin kun oikein tiiraa!
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
yhden vehonasentajan kanssa katteltiin ei löytynyt...hmmm...siksipä kyselin.
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
Taitaa olla jo käsitelty versio, eli tanko jä läpät viskattu mäkeen!
Re: Mb 210 200cdi imusarjan läppien moottori
ok.toivottavasti vaivat parantui..