Vilkut toimii. En ole vielä tutkaillut mutta mun muistin mukaan edellinen omistaja oli kertomassa että miten se toimii, kun just tuli jotain muuta ja se jäi kesken.
Ajattelin vaan että mikä sellainen "jippo" voi olla.
Mutta jos se on risa niin ei kait siinä voi muuta oikein olla kuin katkaisija ?
petri.n kirjoitti:Toimiiko, jos auto ei ole käynnissä. Joskus oli autoja joissa ei hätävilkut toiminut auton käydessä. En muista minä vuonna tuo ominaisuus poistettiin.
Onko autoon laitettu hälytintä. Jos on voi olla ,että joku on poistanut ko. kytkimen toiminasta?
Itse törmännyt joskus vastaan. Ja ainoa syynä oli ollut saada vilkut vilhtamaan kun laittaa hälyt päälle!
Vilkut saa toimimaan kun tekee pistokkeeseen pari hyppyä! Siis ilman katkaisinta.
Kimmo L kirjoitti:Onko autoon laitettu hälytintä. Jos on voi olla ,että joku on poistanut ko. kytkimen toiminasta?
Itse törmännyt joskus vastaan. Ja ainoa syynä oli ollut saada vilkut vilhtamaan kun laittaa hälyt päälle!
Siis täh...
Kyllä mulla ainakin toimii hätävilkut, vaikka vilahtaa vilkutkin pistäessä hälyttimen päälle... Vai meinasiks et ois joku tee-se-itse-asennus...?!
Mulla on joskus ollut nimenomaan hätävilkuissa toimintahäiriöitä, vaikka yleensä vilkut olisivatkin toimineet normaalisti. Aina ei kuitenkaan niinkään.
Ota vaikka varmuuden vuoksi hätävilkkurele irti puhdistusta varten ja kokeile uudestaan.
Jep. Katkaisija sökö. Otin sen oranssin keinuvivun irti, ja sen muovirunko jossa on tappi, oli murtunut eikä tukenut enää sitä taakia joka lipsuttelee alempana sitä Klitoris** Liekö ollut kovassa käytössä
Benzo kirjoitti:Jep. Katkaisija sökö. Otin sen oranssin keinuvivun irti, ja sen muovirunko jossa on tappi, oli murtunut eikä tukenut enää sitä taakia joka lipsuttelee alempana sitä Klitoris** Liekö ollut kovassa käytössä
Onhan toi hyvä olemassa Mersussakin
Vähän topikkia lainaten: Kuinka kakkosnelosessa irtoaa hätävilkkujen namiska? Pitääkö irrottaa puupanelit vai lähteekö namiska suoraan ulospäin? Mulla ei nimittäin hätävilkut toimi, nappula on jämähtänyt.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6