Tuli heräteostoksena hankittua otsikonmukainen lavetti kun sattui hyväpeltinen lapissa ikänsä viettänyt yksilö eteen ja vieläpä todella sopivaan hintaan

Näinkään hyviä alkuperäiskuntoisia ei tahdo olla enään tarjolla joten pakko oli poimia talteen vaikka minkäänlaista tarvetta ei tällaiselle ole

Auto olisi museoitavissa suhteelisen pienellä työllä mutta koska ehjiä sisustan osia on enään vaikea löytää niin unohdetaan museointi ainakin tässävaiheessa, Saksan lookki uppoaa muutenkin museotyyliä paremmin!

Tässä muutama kuva ostohetkeltä:



Kesän 2014 to do lista:
-Penkinpääliset pois ja kunnollinen sisäpesu -Pääliset poistettu-
-Kuskin penkin, kojetaulun ja keskikonsolin vaihto ehjiin JOS sellaiset jostain löytyy
-Aikakauteen sopiva puuratti -Hankittu-
-Brock B2 9x16" ET15 vanteet -Hankittu-
-Keulaa 100mm ja perää 30mm alemmas
-30mm spacerit taakse ja 5mm eteen -Hankittu-
-Avantgarde maski tai alkuperäisen ritilän maalaus
-Uudet kilvet alkuperäisellä tunnuksella -Tilattu-
-Venttiilikopan tiivisteen vaihto
-Täydellinen perushuolto
-Maalipinnan ja kromiosien kiilotus sekä vahaus
Mitään ei siis "pilata" lopullisesti, jos vaikka museokärpänen sattuu iskenmään niin auto on palautettavissa muutamassa tunnissa alkuperäiskuntoon!
Tämähän olisi aivan loistava aihio tekniikkamuutoksille kun ei päästörajoitukset paina mutta ei anneta mopon alkaa keulimaan kun on coupekin juuri nyt työnalla...
Jotain tyylillisesti tämänsuuntaista haetaan:
http://img237.imageshack.us/img237/2089 ... 92bwr9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;