Tyhjäkäynti säätö
Tyhjäkäynti säätö
Onko vaikea säätää w210 E240 -98 tyhjäkäyntiä. Putosi kun vaihettiin uusi ilmamääräanturi. Muuta huomitavaa jos on saa kertoa. Lambdat jo vaidettu aikasemmin ja auto ajettu alle 250Tkm. Ikinä ei oo mennyt alle 10l/100
MB 240E -98 Autom (w210)
Re: Tyhjäkäynti säätö
Eiköhän ecu hoida sen automaattisesti...toisekseen voikohan starilla tehdä sitä..epäilen.
Oliko imm jonka vaihdoit orkkis laatuinen?
Jospa se korjaantuu toisella imm mittarilla jos siinä onkin nyt jotain vikaa.
Oliko imm jonka vaihdoit orkkis laatuinen?
Jospa se korjaantuu toisella imm mittarilla jos siinä onkin nyt jotain vikaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Tyhjäkäynti säätö
Se imm ei ole oem mut toimii tosi hyvin. Tyhjäkäynti alimmillaan 600rpm mut ei yli 850rpm kylmäkäynnistyksen ryypytyksen jälkeen. Ei sitä tyhjäkäyntiä muuten taida pystyä mekaanisesti säätämään mut ei kai tarvettakaan kun ei ole sammunut kertaakaan. Alkuperäisen särkymisen antamat huonot HCC ja lambda-arvot sekä julma kulutus selittäisi paljon. Raportoin miten tässä edistytään.
MB 240E -98 Autom (w210)
Re: Tyhjäkäynti säätö
Pakokaasutesterissä muuten kahutu arvot mutta HC 2-numeroo liian suuri. Joku pikku juttu pitäs keksiä mut mikä? Putsari pois,E85 sekaan vai mitä viisammat ehdottaa?
MB 240E -98 Autom (w210)
Re: Tyhjäkäynti säätö
Putsari pois ja vähän lisäilmaa imm mittarin jälkeen imuputkeen nii ei muuta tarvinnu.
MB 240E -98 Autom (w210)