repsikka kirjoitti:Hieno tuo keltainen väri. Onko alkuperäinen

Värikoodi näyttäisi olevan 691 F - jos olen oikein tulkinnut konepellin alta löytyvää "lätkää"...olen noviisi vielä näissä mersua koskevissa asioissa
dealer kirjoitti:Harvinaisen värinen W202. Etujouset ei ole Espritistä peräisin

repsikka kirjoitti:Ei niin olekaan, sehän nauraa niinkuin mun 142 volvo joskus kauan sitten

Tuli nyt mieleen kun joskus näin tapauksen mis poliisit sakotti siitä kun yks mestari oli lastannu satalankun perän täyteen tiiliä. Siinä oli keula niin ylhäällä ettei se pystyny kunnolla ohjaamaan sitä

Keltainen väri on joka tapauksessa hieno vaikka nokka onkin vähän ylhäällä

Onko paljonkin ajettu

Olen kyllä itsekin sitä katsonut, että jotakin ei ole kohdillaan tuon etujousituksen kanssa... Auto on ollut minulla kesäkuun puolivälistä saakka, ostaessani sen oli mittarissa 256500 km. Hyvin se on toiminut, polttoaineletkun (suodattimelta lähtevän) olen joutunut uusimaan (alkoi "hävyttömäksi" ja tiputteli polttoainetta alleen. Se putkiosa oli syöpynyt sen verran, että vuoti).
Sen verran olen auton historiaa selvitellyt, että tuotu 2008 Saksasta. Roiskeläpät odottavat paikoilleen laittoa, ruostekohtien korjaamista ensin (ruosteet pois ja paikkamaalaus).