Näinhän tässä juuri on tehty. Mikähän vielä voisi olla vialla.. Pitäisi varmaan katsoa liitin vakkarin servomoottorin kyljessä, että mahtaisiko kenties olla hapettunut..Timo L. kirjoitti:Minulla noihin oireisiin auttoi kaikkien juotosten läpikäynti, mikroskoopin kanssa kaveri ne juotti.W124_E300DT kirjoitti:
Vakionopeudensäädintä on korjattu pariin otteeseen, ja tällä kertaa kaikki boksin juotokset on tehty uusiksi, kondensaattoritkin vaihdettu, toiseen takavalojen kiinnitysrunkoon tehty lisämaadoitus. Ongelma on siinä, että vakkari toimii satunnaisesti silloin kun sitä huvittaa, ja silloin kun toimii hetken aikaa niin jonkin ajan päästä alkaa nykimään ja tippuu itsestään pois päältä. Välillä se myös saattaa tulla takaisin päälle tippumisen jälkeen, mikäli sitä ei ole viiksestä erikseen pois kytkenyt tai painanut jarrua sen jälkeen kun se on tippunut pois päältä. Onko muilla tullut samanlaisia oireita? Mistähän moinen johtuu?
Eivät katsoneet, siis marmoritiskillä. Entiset kumit laittoivat paikalleen, kun olivat hyväkuntoiset vielä.cuuno kirjoitti:...eivät sitten samalla katsoneet mitkä kumit kuuluu alkuperäisiin jousiin
![]()
Marmoritiskillä olisi sekin hoitunnut kohdilleen varmaan tuohon rahaan![]()
...no toivottavasti osui oikeat jouset
Jouset kyllä osuivat juuri nappiin. Vähän madallusta kehiin oikeanlaisilla, alkuperäisillä kumeilla ja sitten on oikein hyvä.
