
w202:seen uudet vaneet alle
w202:seen uudet vaneet alle
Mahtuuko ihan kyselemättä w202:sen alle pyörimään 7x17 vanteet et 43 ja kumit ois 205/40 r17? Autossa on ihan vakio alusta, nii tulisko se hassun näköseks noilla 40 profiilin renkailla vai pitäiskö olla 45? Ja miten ois sitten jos taakse laittais vaikka 225/45r17 ja eteen 205/45r17, vanteen leveys sama 7 tuumaa.? 

Re: w202:seen uudet vaneet alle
Halkaisijaltaan samankokoiset on sytä olla ettei abs / bas / asr / esp / vakkari jne...ala vikoa.
Eli ei näin:
Eli ei näin:
225/45r17 ja eteen 205/45r17
wiimax.fi
Re: w202:seen uudet vaneet alle
Elikkäs ois syytä olla eteen ja taakse 225 tai sit 205?dealer kirjoitti:Halkaisijaltaan samankokoiset on sytä olla ettei abs / bas / asr / esp / vakkari jne...ala vikoa.
Eli ei näin:225/45r17 ja eteen 205/45r17
Re: w202:seen uudet vaneet alle
Joo varmaan toi 205/45 aika passeli jos vanteen leveys vaan 7 tuumaa.
Re: w202:seen uudet vaneet alle
Tulisko näyttää renkaat sit liian pieniltä tai jotenkin hassuilta alle jos ois vaan 40 profiilin renkaat?esprit180 kirjoitti:Joo varmaan toi 205/45 aika passeli jos vanteen leveys vaan 7 tuumaa.

Oisko kellään pistää kuvaa mersusta jossa ois 17" 40 profiilin renkailla. Oisko silloin syytä madaltaa keulaa sen 40 millii?

Re: w202:seen uudet vaneet alle
Näin yx päivä W211E-mallin, jossa oli alla 225/40-18 (oikea koko on 245/40). Minusta se näytti liian pienillä pyörillään jopa koomiselta. Tuo 205/40 edustaa C-sarjalaisessa W202:ssa suhteessa vielä pienempää pyörää. Oikea koko on 17-tuumaisena varmaan joku 215/45 tai 225/45.Pitkään nurkissa olleessa W202:ssa oli itsellä joskus allla 225/45-17 renkaat et35 vantein. Auto oli vakioalustainen (=korkea) elegance.
Edit: ulkonäön ja ajettavuuden kombinaationa paras paketti on varmaan joku 7 tai 7,5 leveä vanne ja 205/55-16 renkaat (EI Pirellit
).
Edit: ulkonäön ja ajettavuuden kombinaationa paras paketti on varmaan joku 7 tai 7,5 leveä vanne ja 205/55-16 renkaat (EI Pirellit

Re: w202:seen uudet vaneet alle
Elikkäs se sit ois ostettava 225/45 r17 kumit alle. Vanteet kiiltääkin jo tuossa nutkassa
Minkäköhän näköset noi on sit oikein alla ku et on toi 43
et pitäsköhän pistää noi levikepalat kiinni et sais et:tä vähän pienemmäks? 

Minkäköhän näköset noi on sit oikein alla ku et on toi 43


Re: w202:seen uudet vaneet alle
Pistät spacerit väliin.gthoo65 kirjoitti:Elikkäs se sit ois ostettava 225/45 r17 kumit alle. Vanteet kiiltääkin jo tuossa nutkassa![]()
Minkäköhän näköset noi on sit oikein alla ku et on toi 43et pitäsköhän pistää noi levikepalat kiinni et sais et:tä vähän pienemmäks?
Re: w202:seen uudet vaneet alle
Riittäsköhä se tuumanen palikka vaan nii et ois sillon toi 17,6. Vai ymmärsinkö väärin jotain, no joka tapauksessa tulis sen tuuman verran ulospäin.
Onko kellään kokemusta noista(( Eibach Sportline - Mercedes-Benz C-Klasse / C-Class (W202))) madallusjousista?
Tarvihteeko sinne sit lähtee iskareitakin vaihtaa vai onnistuuko orkkis iskareilla jos madaltas eestä ton 40mm ja takaa 30millii, tai kattoo vähän et miltä se oikein näyttää sit.
Ja muuten semmonen vielä et onko noissa jotkut kumilaipat minkä avulla saa tuota jousen korkeutta vielä muutettuun ja mikä juju siin on?
Onko kellään kokemusta noista(( Eibach Sportline - Mercedes-Benz C-Klasse / C-Class (W202))) madallusjousista?
Tarvihteeko sinne sit lähtee iskareitakin vaihtaa vai onnistuuko orkkis iskareilla jos madaltas eestä ton 40mm ja takaa 30millii, tai kattoo vähän et miltä se oikein näyttää sit.
Ja muuten semmonen vielä et onko noissa jotkut kumilaipat minkä avulla saa tuota jousen korkeutta vielä muutettuun ja mikä juju siin on?

Re: w202:seen uudet vaneet alle
Riittäsköhä se tuumanen palikka vaan nii et ois sillon toi 17,6. Vai ymmärsinkö väärin jotain, no joka tapauksessa tulis sen tuuman verran ulospäin.
Onko kellään kokemusta noista(( Eibach Sportline - Mercedes-Benz C-Klasse / C-Class (W202))) madallusjousista?
Tarvihteeko sinne sit lähtee iskareitakin vaihtaa vai onnistuuko orkkis iskareilla jos madaltas eestä ton 40mm ja takaa 30millii, tai kattoo vähän et miltä se oikein näyttää sit.
Ja muuten semmonen vielä et onko noissa jotkut kumilaipat minkä avulla saa tuota jousen korkeutta vielä muutettuun ja mikä juju siin on?
Onko kellään kokemusta noista(( Eibach Sportline - Mercedes-Benz C-Klasse / C-Class (W202))) madallusjousista?
Tarvihteeko sinne sit lähtee iskareitakin vaihtaa vai onnistuuko orkkis iskareilla jos madaltas eestä ton 40mm ja takaa 30millii, tai kattoo vähän et miltä se oikein näyttää sit.
Ja muuten semmonen vielä et onko noissa jotkut kumilaipat minkä avulla saa tuota jousen korkeutta vielä muutettuun ja mikä juju siin on?
