nyt olen katsellut vanteita tuohon autoon. mutta en osaa oikein hahmottaa millaiset siihen kävisi... eli pitäisikö siinä olla kiiltävää "huulta" vai ihan reunattomia...? ja onko 18" liian iso näin pieneen autoon?
Minun mielestä 18" olisi juuri sopivan kokoinen vanne SLK:hon, ja kyllä semmosessa (leveässä) kiiltävässä reunassa on sitä jotain.
Esimerkiksi tässä olis minusta aika hyvä vaihtoehto:
Entisenä SLK:n omistajana kantani tuohon vannekokoon on se että 17" on ulkonäköä ajatellen parhaan näköinen. 18" ei oikein enää näyttänyt hyvältä minun silmiini..mutta makuasioitahan nämä kuitenkin ovat.
Minusta 17" on paras..eikä 16":kaan pahalta näyttänyt..ja ainakin paremmalta kuin 18".
Tuolla vanhassa tutussa osoitteessa http://www.fan-gallerie.de/ näky olevan aika reilusti kuvia slk mersuista.Kokoahan noista vaikea veikata, mutta näkeehän noista jo vähän minkä tyylinen vanne miellyttää silmää.
HURAA! Hienoa saada muitakin SLK:n omistajia tänne Mersuforumiin. Kun tuo jva:kin teki takinkäännön
Kuvia olisi kiva katsella...
Olosuhteiden pakosta..
Katsellaan nyt josko ne olosuhteet tässä taas joskus mahdollistaisivat jotain kakkos- tai oikeastaan tässä tapauksessa olisi kyseessä kolmosauton hankinta..
Meinaan vaan että nuo R170:ien hinnat näyttää senkuin vain painuvan alaspäin..ja eipä tässä kauaa mene kun ekat R171:detkin tulevat kymppi-pari ajettuna kiertoon.
Onhan se vaan niin ettei kunnon roadsteria mikään voita..mutta onneks oli niin sateinen kesä ettei kovin montaa hyvää ajopäivää olis ollu muutenkaan..ei ehtinyt kovin paljoa SLK:ta kaipaamaan.
nyt olisi pari kuvaa autosta... Mutta en vain osaa näitä tietokone juttuja niin en voi laittaa niitä foorumille. Tosin jos joku innokas haluaa niin voin laittaa ne sähköpostilla ja hän voisi laittaa ne näkymään...
Siisti auto kuin mikä! Onnitteluni! Täytyykin mennä oitis puleeraamaan tuo rouvan auto, jotten jää kakkoseksi
Eikö Eurooppa-mallin SLK320:ssä olekaan puupaneeleja ja puu-nahkarattia? Täälläpäin kun 320 tulee aina puujutuilla ja 230 alumiineilla + hiilikuiduilla.