
Noh, siinä sitten sitten ajeltii hallille, että aletaan vaihtamaan kaasuttimen kalvoa, koska silloinen korjattiin talvella pikapikaaa pikaliimalla (tämän kalvon repeytyminen johti röpöttämiseen ja maksimissaan päästiin 60 km /h


Noh, tuon vaihtaminen sitten ei auttanutkaan...alkoin siinä sitten koittamaan toisella puolan johdolla, puolan päässä odottikin sitte yllätys, nimittäin puolan johdon tappi oli jäänyt kiinni puolaan ja vaihtanut väriä sinivihreäksi

Nyt ollaan vaihdeltu uudet tulpat ( Jokainen aivan musta, parissa oli millin/puolentoista karstakerros iha päässä, ja yksi oli halki ), aikaisemmista poiketen nyt on NGK:n BP6EF, aikaisemmin BP6EFS ( S=kuparisydämmellinen keskijoku ) ja Uusi puola, puolanjohto ja kakkospytylle tulpanjohto
Nyt parin viikon ajamattomuuden jälkee ei lähte etes käyntiin...on haettu uutta bensaaki, kun sattu olemaan aika vähissä.
Tuli huomattua myös, ilmanputsarin alta puuttuu letku, joka menee venttiilikopan kanteen, voiko vaikuttaa? Tosin kun kokeiltiin ilman ilmanputsaria käyntiin, niin tuntui koittavan vähä enemmän, mutta ei siltikään...
Silloin kun viimeksi ajettii niin, kiihyttäessä aluksi röpöttää, sitte pätkäsee ja paukuttaa muutaman kerran ja sitte alkaa vasta kiihtymän kunnolla..
Apuja tarttis nopiaa ku työt alkaa kohtapuolin nii pitäs saaha auto pellaamaan

Koneena tosiaan M102.070.1204, 2.0l pierburgin 175cdc:llä varustettuna.
Ps. Kansiremppakin olisi edessä, voiko vaikuttaa?
Anteeksi hieman sekavanoloinen selitys ja teksti...