Otti tänään yhteyttä Pohjanmaalta ja kyseli mielipidettä tuosta: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/6447053" onclick="window.open(this.href);return false;
Minä näistä uusista kyllä tiedä tippaakaan. Sanoin vaan, että on ainakin nuorelle parille sopivan räväkkä väri. Ja jos tuo koukku ei irrotettavaa mallia, niin ottaisin sen pois tai vaihtaisin toiseen.
Pikaisella hintavertailulla hinta kait normaali?
Uutena Suomeen rekisteröity ja tiukka hinta tasan 21.
Ja liike saa luvan hoitaa katsastuksen.
Ajotietokone ilmoittelee huollosta, eli mitähän noilla kilsoilla huollossa tapahtuu?
Business Classic. Hinnat alkaen malli?
Sana on vapaa nyt
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
Joo, keskimerkkikin vanteesta kadoksissa kaiken kukkuraksi...
Voi se olla autoyksilönä varmaan ihan käypänen kapistus, mutta ei tuosta nyt millään mitään muita kiksejä kyllä saa.
No, useimmat meistä jättäisi ostamatta autot, joista itse tapaan innostua, jotta...
Kiinteeltä näytää koukku. Ja tosiaan varmaan tuota vähempää varusteita ei varmaan edes saa, peltivanteissa olis voinu vähän vielä säästää, mistä puheenollen kauankohan autoa on liikkeessä myyty kun kolmoskuvassa on alla eri vanteet (talvirenkaat?) kun muissa? Teetätä huolto liikeen piikiin?
No lampunpesurit, penkinlämmittimet, tupakointipaketti, vetokoukku, alumiinivanteet, automaatti ja sen yhteyteen kuuluva vakionopeudensäädin.
000A FABRIC
057A FABRIC - RED
1P9 CONTROL CODE MARKETING
204B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - FINNISH
255B No code designation available
268B AIRBAGLABLE - FINNISH/ENGLISH
294 KNEE AIRBAG
301 ASHTRAY PACKAGE
305B HEAD UNIT LANGUAGE - BRITISH ENGLISH
335B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - ENGLISH
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
474 DIESEL PARTICULATE FILTER
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
523 RADIO AUDIO 20
529L FINLAND
53N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
550 TRAILER COUPLING
580 AIR CONDITIONER
584 ELECTRIC WINDOW REGULATOR
590U FIRE OPAL RED - UNILAC
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
666 PRODUCT PROT.F.TRANSPORT VEH. W/O TIE-DOWN HOOKS
677 AVANTGARDE/STANDARD SUSPENSION
809 AEJ 06/1/M/X
824 AIR CONDITIONING SCOPES FOR COLD COUNTRIES
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
953 CLASSIC/STANDARD EQUIPMENT
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
99N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
F204 MODEL SERIES 204
FW LIMOUSINE
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
H80 PLASTIC TRIM PARTS
HA REAR AXLE
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M006 POWER OUTPUT VARIANT
M010 EVO/VEHICLE UPGRADE ENGINES
M22 DISPLACEMENT 2.2 LITER
M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
R01 SUMMER TIRES
R20 16" LIGHT ALLOY WHEEL 7-SPOKE DESIGN ALL-ROUND
U01 REAR BELT STATUS INDICATION
U37 FOGLAMP
V48 SPEED + LOAD INDEX 89V
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Makuja on monia mutta jos nuorikko ajelee tuolla pari-kolme vuotta ja vaikka 50 tkm niin kuinka helppo/vaikea tuollainen karvalakkien karvalakki on myydä? Tarjolla on paljon paremmin varusteltuja yksilöitä samaan rahaan, kuka ostaa tuon? Itse en innostuisi, toisaalta pappavainaa tuppasi aina sanoa "mitä ei ole ei voi mennä rikki"...
Täällä siis "EI" tällä yksilölle ja etsisin hieman enemmän varustellun.
Vieläkö tämänikäisissä autoissa punainen väri kauhtuu?
Hyvät varusteet: Moottorilämmitin+sisäpistoke, penkinlämmittimet, vetokoukku ja kunnolliset nastarenkaat. Nämäkun alkaa voimamoottorilla varustettuun saksantuliaseen laittamaan, niin palaa paritonnia rahaa tai sitten liukastellaan saksankitkoilla ilman lämmittimiä ja koukkua.
Vähän ajettu. Väri ns. pirteä.
Se on tietenkin nuorenparin päätettävä että kelpaako ns. karvalakkimalli kunnollisilla talvivarusteilla. Autona tuo varmasti annetuilla tiedoilla hyvä, mutta ei aivan halpa mutta sekin riippuu että mitä ja millä hinnalla sinne menee vaihdossa....saksaan eivät suomesta ota vaihtoautoja
Juuri keväällä ostettiin siskon miehelle saksasta vm 2012 farkku 116t ajettu junge sterni takuulla. Verojen kanssa maksoi noin 22600 euroa.
Samaan hintaan olis löytyny 10-11 malleja joilla kilometrejä jopa alle 80.000, samoin junge sternejä
Päästöissä on se juju. Jos on 127g/100km. Vero on luokkaa 5000€
Meissenkeri kirjoitti:Hyvät varusteet: Moottorilämmitin+sisäpistoke, penkinlämmittimet, vetokoukku ja kunnolliset nastarenkaat. Nämäkun alkaa voimamoottorilla varustettuun saksantuliaseen laittamaan, niin palaa paritonnia rahaa tai sitten liukastellaan saksankitkoilla ilman lämmittimiä ja koukkua.
Vähän ajettu. Väri ns. pirteä.
Se on tietenkin nuorenparin päätettävä että kelpaako ns. karvalakkimalli kunnollisilla talvivarusteilla. Autona tuo varmasti annetuilla tiedoilla hyvä, mutta ei aivan halpa mutta sekin riippuu että mitä ja millä hinnalla sinne menee vaihdossa....saksaan eivät suomesta ota vaihtoautoja
vai hyvät varusteet ehkä joku haluasi parkkitutkat, lasisen kattoluukun, avantgade sisustan , urheilualustan,
Xenon valot yms., istuimet muistilla, commandin.....
Meissenkeri kirjoitti:Hyvät varusteet: Moottorilämmitin+sisäpistoke, penkinlämmittimet, vetokoukku ja kunnolliset nastarenkaat. Nämäkun alkaa voimamoottorilla varustettuun saksantuliaseen laittamaan, niin palaa paritonnia rahaa tai sitten liukastellaan saksankitkoilla ilman lämmittimiä ja koukkua.
Vähän ajettu. Väri ns. pirteä.
Se on tietenkin nuorenparin päätettävä että kelpaako ns. karvalakkimalli kunnollisilla talvivarusteilla. Autona tuo varmasti annetuilla tiedoilla hyvä, mutta ei aivan halpa mutta sekin riippuu että mitä ja millä hinnalla sinne menee vaihdossa....saksaan eivät suomesta ota vaihtoautoja
vai hyvät varusteet ehkä joku haluasi parkkitutkat, lasisen kattoluukun, avantgade sisustan , urheilualustan,
Xenon valot yms., istuimet muistilla, commandin.....
Nuo "hyvät" talvivarusteet on sentään mahdollista lisätä jälkikäteen kohtuurahalla. Mutta laitapa siististi, edullisesti ja laillisesti em. varusteet (tutkat, xenonit, laadukkaampi sisusta...) niin menee mahdottomaksi. Makuasia, mutta itse menisin mieluummin rengaskauppaan ja moottorinlämmitintä asentamaan kuin ns. ylellisyysvarusteita jälkikäteen laittelemaan.