Hei!
Omistan W210 200CDI:n . Noin 500tkm ajetun toimivan pelin.
Kesälomareissulla tuli ajettua noin 2000km jonka jälkeen auto on tykännyt mennä vikatilaan silloin tällöin. Turbo ei toimi, Kierrokset ei nouse yli 3000rpm.
Silloin tällöin auton sammuttaminen ja uudelleen käynnistäminen auttaa, Joskus menee muutama päivä ja vika on jälleen kadonnut.
Ilmeisesti vika ei todennäköisesti ole mikään kovin suuri, koska se ei ole kokoajan päällä.
Ystäväni arvuutteli, että voisi vain kysymys olla siitä, että karstaa on joka aiheuttaa vikatilan. Oma ajotyylini on suht. rauhallinen , joka kuulemma edesauttaa karstan kertymistä.
Olisiko kenelläkään mahdollisia ratkaisuja missä voisi olla vika? Kiitos!
p.s. En vielä ole saanut autoa käytettyä piuhan päässä josta tämä ongelma varmaan selviäisi suht. helpommin.
W210 200CDI - Mahdollisia syitä toistuvalle vikatilalle
Re: W210 200CDI - Mahdollisia syitä toistuvalle vikatilalle
Imusarja paskainen läpät jumittaa tai egr venttiili takuaa jää välillä auki. Starilla tuo kannattaa tutkia ettei tarvitse osia turhaan vaihdella
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan