Vikakoodi P0170 MALLI slk200, R170 1999

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
SOFTTORTILLA
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: La 16.11.2013 08:35

Vikakoodi P0170 MALLI slk200, R170 1999

Viesti Kirjoittaja SOFTTORTILLA »

Auto sammahti kesken ajon, mutta lähti käymään. Samalla oudosti startti jäi jotenkin jumiin ja pyöritti moottoria vaikka käynnistyikin. Sammahti uudestaan ja kävin sitten lukemassa vikakoodin testerillä. Nollasin sen ja lähti käymään, mutta sammahti taas, sitten ei enää lähtenyt lainkaan ja starttikinjäi jumiin niinkuin virtalukko ei palauttaisi? Taitaa olla virtalukonpesä vaihtokunnossa myös? No nollasin uudestaan ja nyt jäi käymään startista, eikä starttikaan jäänyt jumiin.
Koodi mitä herjaa on siis tuo P0170, SEOS SOVITUS, OIKEA SYLINTERISARJA.
KL-varaosista tilasin ja vaihdoin uuden ilmamassamittarin huhtikuussa jonka jälkeen ajettu 2000 km, olisiko joku muu, sillä netistä koitin zoomailla, että lambda-anturikin voisi olla syypää tai ilmavuoto? Mihin vuoto noissa yleensä tulee?
SOFTTORTILLA
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: La 16.11.2013 08:35

Re: Vikakoodi P0170 MALLI slk200, R170 1999

Viesti Kirjoittaja SOFTTORTILLA »

SOFTTORTILLA kirjoitti:Auto sammahti kesken ajon, mutta lähti käymään. Samalla oudosti startti jäi jotenkin jumiin ja pyöritti moottoria vaikka käynnistyikin. Sammahti uudestaan ja kävin sitten lukemassa vikakoodin testerillä. Nollasin sen ja lähti käymään, mutta sammahti taas, sitten ei enää lähtenyt lainkaan ja starttikinjäi jumiin niinkuin virtalukko ei palauttaisi? Taitaa olla virtalukonpesä vaihtokunnossa myös? No nollasin uudestaan ja nyt jäi käymään startista, eikä starttikaan jäänyt jumiin.
Koodi mitä herjaa on siis tuo P0170, SEOS SOVITUS, OIKEA SYLINTERISARJA.
KL-varaosista tilasin ja vaihdoin uuden ilmamassamittarin huhtikuussa jonka jälkeen ajettu 2000 km, olisiko joku muu, sillä netistä koitin zoomailla, että lambda-anturikin voisi olla syypää tai ilmavuoto? Mihin vuoto noissa yleensä tulee?
No niin, nyt on sitten uutta ilmamassamittari, nokan asentotunnistin ja kampiakselin asentotunnistin. Tuon viimeisen uusittuani lähti käyntiin, mutta hetken käytyään (kävi aika epätasaisesti) sammui tyhjäkäynnilla, eikä sitten enää lähtenyt. Eka oireet tulivat kuumalla kelillä, +30 asteen helteessä ja tänään kun tuo kampiakselin tunnistin vaihdettiin, niin oli +20. Tosin motti ehti käymään noin 3-5 minuuttia, eli nousiko lämpö sitten sen verran, että olemassa oleva vika sammutti auton taas. Nyt alkaa olla neuvot tarpeen.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: Vikakoodi P0170 MALLI slk200, R170 1999

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

SOFTTORTILLA kirjoitti:
SOFTTORTILLA kirjoitti:Auto sammahti kesken ajon, mutta lähti käymään. Samalla oudosti startti jäi jotenkin jumiin ja pyöritti moottoria vaikka käynnistyikin. Sammahti uudestaan ja kävin sitten lukemassa vikakoodin testerillä. Nollasin sen ja lähti käymään, mutta sammahti taas, sitten ei enää lähtenyt lainkaan ja starttikinjäi jumiin niinkuin virtalukko ei palauttaisi? Taitaa olla virtalukonpesä vaihtokunnossa myös? No nollasin uudestaan ja nyt jäi käymään startista, eikä starttikaan jäänyt jumiin.
Koodi mitä herjaa on siis tuo P0170, SEOS SOVITUS, OIKEA SYLINTERISARJA.
KL-varaosista tilasin ja vaihdoin uuden ilmamassamittarin huhtikuussa jonka jälkeen ajettu 2000 km, olisiko joku muu, sillä netistä koitin zoomailla, että lambda-anturikin voisi olla syypää tai ilmavuoto? Mihin vuoto noissa yleensä tulee?
No niin, nyt on sitten uutta ilmamassamittari, nokan asentotunnistin ja kampiakselin asentotunnistin. Tuon viimeisen uusittuani lähti käyntiin, mutta hetken käytyään (kävi aika epätasaisesti) sammui tyhjäkäynnilla, eikä sitten enää lähtenyt. Eka oireet tulivat kuumalla kelillä, +30 asteen helteessä ja tänään kun tuo kampiakselin tunnistin vaihdettiin, niin oli +20. Tosin motti ehti käymään noin 3-5 minuuttia, eli nousiko lämpö sitten sen verran, että olemassa oleva vika sammutti auton taas. Nyt alkaa olla neuvot tarpeen.
Mikä koodin/textin *:ri nyt antoi osien vaihdon jälkeen
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Vastaa Viestiin