
Tämmönen sieltä sitte tuotiin
Tekniikkana
-Om603 alkuperäinen turbo kone Om606 peltitiivisteellä
-Master Power ar70 turbo
-Griffin alumiinisyyläri
-722.3 vaihdelaatikko, vahvistamaton ja ohjauspaine nostettu
-ASD 3.07 perä kivimäen billet vetoakseleilla
-7mm elementeillä oleva mynän pumppu
-3" putkisto alusta loppuun yhdellä vaimentajalla
-lauhduttimia sun muita hilppeitä
Varusteina
-Sähkölasit
-sähkö kattoluukku
-lämpöpenkit
-vakionopeudensäädin
-10cd vaihtaja peräkontissa
-Ortopedin penkit edessä

Tulomatkalla napsahti Kalajoen kohilla oikean puolen vetoakseli poikki, uus saatiin nopeasti hinausautoyrittäjän toimesta paikalleen, vakio tosin.

Siitä viikonpäivät niin saatiinki Kivimäeltä uutta rautaa, entistä vahvempaa, kiitokset hyvästä palvelusta ja vielä on tikku tähän asti kestänyt


Jonku aikaa meni ja kerkesin pari tuhatta ajaa, sitten alko kannentiiviste valskaan. No eihän se auttanu ku alkaa kantta aukomaan, jolloin paljastui yllätys, kakkos sylinteri oli melko heikolla hapella

lähtökohta

Kansi pois

Ja tämmöstä sieltä löyty

Noh ei siinä, päätettiin ettei aleta enään kapiakantista laittaan kuntoon vaan tilalle tulee om606 kone, jonka löysinkin ja on parin viikon sisään perillä. Jatketaan kertomusta ku keretään purkaan konetta irti ja uutta paikalleen! Neuvoa tuun varmasti kyseleen ja saa vapaasti tietävät neuvoakkin
