W204 -08 vajaa 140tkm ajettu ja konepelti hylkii lakkaansa useammastakin kohdasta mutta liitteessä kuva pahimmasta. No joo huono kuva kun auto on likainen mutta joka tapauksessa. Kävin tänään Suutarilassa näyttämässä ja kaveri oli kovasti sitä mieltä että tuon ikäiseen se on ihan normaalia ja on lähtenyt kivestä. No minulla on ollut autoja kaikenlaisia kotteroita 25v eikä vielä mistään ole noin lähteynyt. Ruostuneet ne on mutta lakat on pysyneet.
Ei voi kyllä kehua noita mb:n takuita eikä normaaleja lakan irtoamisia.
Asia ei kovin monen sadan euron juttu ole ja aika tilattu maalaamoon. Mutta sellainen periaatteellinen on päällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Kaizu kirjoitti:Kuskin penkistä löytyy muuten ihan identtinen jälki tuossa w204 ssa kuin tuossa autokuplii tarinassakin...
Sama juttu oman mersun kuskin penkissä. Penkkien keinonahka on varsin huonolaatuista.
Tuo nokkapellin lakan kuoriutuminen on aivan samannäköinen kuin itellä oli yhdessä Audissa (A6).. en paikannut kiveniskemää ajoissa.
Kaizu kirjoitti:Kuskin penkistä löytyy muuten ihan identtinen jälki tuossa w204 ssa kuin tuossa autokuplii tarinassakin...
Sama juttu oman mersun kuskin penkissä. Penkkien keinonahka on varsin huonolaatuista.
Tuo nokkapellin lakan kuoriutuminen on aivan samannäköinen kuin itellä oli yhdessä Audissa (A6).. en paikannut kiveniskemää ajoissa.
Tuo lakan kuoriminen näyttää ihan siltä että tehtaan jälkeen, ainekin konepelti, kertaalleen lakattu, mutta ainekin osittain "sileän" päälle sanois maalari. Eli ei ole maltettu kauttaaltaan hioa, jos ollenkaan.
Saattaa olla esim. Kuljetusvaurion jälkeen ylilakattu myös minun mielestä. Tätä olen nähnyt muun merkkisessä niin miksipä ei myös mb:ssä. Oma 120tkm ajettu w212 ja ei lakka kuoriudu. Kysy vehosta uudelleen.
Kyllähän noita lakan kuoriutumisia näkee ( / näki ennen) ihan tehtaalla tehdyissä pinnoissa (tällainen oli oma A6 case). Voi olla siinäkin eroa mikä maali on alla?
Tai mahdollisesti tehtaalla tapahtunut satunnainen valmistusvirhe?
Kiveniskemästä lähti omassa autossa => harjattomia pesuja kovalla vedenpaineella jne. jotka kaiketi edesauttoivat lakan kuoriutumista. Muissa autoissa ei itellä ole tapahtunut vastaavaa.